Citroën – sprawdź ofertę
Alfa Romeo Stelvio – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Stellantis kończy z pracą zdalną w Mirafiori, ale zapomniano o biurkach. Chaos we Włoszech

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2025-02-13
w Wiadomości, Stellantis
Czas czytania 2 minut
457
A A
2
SAMSUNG

SAMSUNG

Stellantis ogranicza możliwość pracy zdalnej i nakazuje swoim pracownikom powrót do biur. Tak jest między innymi we Włoszech, ale zarząd fabryki Mirafiori zapomniał o jednym, kluczowym szczególe – po prostu brakuje miejsc. Inżynierowie i specjaliści wracają,  ale nie mają gdzie usiąść, a biurowiec z lat 80. nie jest przystosowany do współczesnych realiów pracy.

Koniec pracy zdalnej w koncernie. Pracownicy zostali wezwani do biur na co najmniej trzy dni w tygodniu. Zmiana wpisuje się w nową politykę Stellantis, która ma ograniczyć formy zdalnej pracy, wprowadzane jeszcze za kadencji Carlosa Tavaresa. Obecne kierownictwo, pod wpływem decyzji globalnych, postanowiło zakończyć erę pustych biur i pracy z domu, uznając, że obecność na miejscu jest kluczowa dla współpracy zespołów.

Peugeot 408 – reklama

Problem w tym, że plan ten został wdrożony bez zapewnienia pracownikom podstawowej infrastruktury, czyli biurek, sal konferencyjnych i przestrzeni do pracy zespołowej – donoszą włoskie media.

Warto przeczytać!

silnik v6 peugeot 605 scaled Wiadomości

Producenci wracają do silników spalinowych V6 i V8. Co na to Europa?

2025-11-15
jeep Wiadomości

Jeep na Salonie Samochodowym w São Paulo 2025. Tajemniczy model

2025-11-15

Leapmotor wkracza do Brazylii z przytupem. Nowa kampania reklamowa z psem, Jamesem Brownem i technologią REEV

2025-11-15

Dyrektor kluczowej fabryki marki Citroën w Rennes awansuje na europejskie stanowisko Stellantis

2025-11-15

– To budynek, który powstał w zupełnie innych czasach – mówi jeden z pracowników. – Nie ma odpowiedniej liczby sal konferencyjnych, a do prowadzenia rozmów telefonicznych czy wideokonferencji brakuje też kabin akustycznych.

Niektórzy wracający do biura zajmują miejsca na korytarzach lub próbują rezerwować stanowiska pracy, ale szybko okazuje się, że biurek po prostu nie wystarcza. Sytuacja wywołała sprzeciw związków zawodowych, które domagają się natychmiastowego spotkania z zarządem.

źródło: Corriere della Sera


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Stellantis
Udostepnij158Tweet99Udostepnij28
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości - gdy zacząłem chodzić fascynowały mnie koła samochodów. Citroën, Peugeot i Renault zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Fiat Pandina

    To najtańszy fabrycznie nowy Fiat Pandina w Polsce. Cena kusi a co z wyposażeniem?

    3054 udostępnienia
    Udostepnij 1222 Tweet 764
  • Nowy Renault Boreal doceniony przez dziennikarzy. Najlepszy kompaktowy SUV

    2064 udostępnienia
    Udostepnij 826 Tweet 516
  • 3-4 l/100 km? Weekend z Dacią Bigster 1.8 Full Hybrid

    1112 udostępnienia
    Udostepnij 445 Tweet 278
  • To najdroższa Dacia Bigster oferowana od ręki w Polsce, ale nadal tańsza niż podstawowa Toyota RAV4

    6456 udostępnienia
    Udostepnij 2582 Tweet 1614

Testy samochodów

Nowy Opel Mokka 2025
Testy

Test: Nowy Opel Mokka po face liftingu. Czy zmiany wyszły crossoverowi na dobre?

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-12
11. Pobudzajacy i slodki. Test Opla Mokki Wiadomości
Testy

Pobudzający i słodki. Test Opla Mokki. Wersja 1.2 130 KM

autor Krzysztof Gregorczyk
2021-08-30
Peugeot 3008 Hybrid4
Testy

Test: Peugeot 3008 HYbrid4 300 KM – najmocniejszy SUV. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-10-12
big Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën DS4 1.6 THP 200 – sposób na dobry humor. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2011-11-30
Renault Oroch 2023
Renault

Test: Renault Oroch 1.3 TCe 170 KM i ponad 1.300 km po brazylijskich drogach

autor Małgorzata Kozikowska
2023-11-26

Najnowsze komentarze

  • Arczi_NH - To najtańsza fabrycznie nowa Dacia Duster w Polsce. Ma LPG i można ją mieć od ręki! Listopad 2025
  • Anonimowo - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • Inny Anonimowy - Nowy DS 3 ÉDITION FRANCE 2025 gwiazdą w Pałacu Elizejskim
  • Krzysztof - Te modele Peugeot z silnikiem HDi są długowieczne. Duże przebiegi to żaden problem
  • Anonimowo - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • seb - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • Roman - Producenci wracają do silników spalinowych V6 i V8. Co na to Europa?

Zobacz też

Alpine A390 przechodzi ostatnie testy przed debiutem. Wysokie osiągi i przestrzeń dla 5 osób

Nowa Dacia Duster na Ultra Traill du Mont Blanc. Oficjalny partner wydarzenia

Citroen C5 Aircross – wiemy, kiedy trafi do europejskich salonów

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
2
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz