poniedziałek, 8 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Stellantis – lider na hiszpańskim rynku pojazdów użytkowych i w 100% elektrycznych pojazdów użytkowych

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-03-18
w Citroen, Opel, Peugeot, Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
77 1
1
67
UDOSTĘPNIEŃ
222
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Peugeot 205 z polską ekipą w turystycznym rajdzie przez całą Europę. Karolina i Adam wkrótce zawitają do Polski

Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”

Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi

Co trzeci pojazd użytkowy sprzedawany w Hiszpanii należy do jednej z marek Stellantis. Świadczy to o znakomitej pozycji koncernu, który jest w tym kraju liderem na rynku samochodów osobowych i dostawczych. Samochody użytkowe, skierowane głównie do flot firmowych i samozatrudnionych profesjonalistów, zyskują coraz częściej zwolenników także wśród klientów prywatnych, którzy szukają przestrzeni i komfortu dla swoich rodzin i spędzania z nimi czasu wolnego.

Stellantis zamknął pierwsze dwa miesiące roku z 5.614 rejestracjami pojazdów użytkowych w Hiszpanii, co stanowi 34% udziału w rynku. W samym tylko lutym Peugeot, Citroën, Opel i Fiat odnotowały 3.354 rejestracji, co przełożyło się na 35,3% udziału rynkowego.

Stellantis, lider całego hiszpańskiego rynku samochodów osobowych i pojazdów użytkowych, wnosi całe swoje doświadczenie w sprawach handlowych do swojej strategii elektryfikacji, oferując wersje w 100% elektryczne w głównych segmentach rynku, które oferują kilka opcji zasięgu i praktycznie te same ładowność, nadwozia, długości, możliwości transformacji i cechy jakimi dysponują samochody dostawcze wyposażone w silniki spalinowe.

Na tym szybko rozwijającym się rynku Stellantis osiągnął w tym roku 33-procentowy udział. Liczba ta wzrasta do 44% w lutym, miesiącu, w którym wersje elektryczne stanowiły 5,8% sprzedaży pojazdów użytkowych koncernu.

Ponadto w lutym Peugeot e-Rifter zajmuje pierwsze miejsce na rynku elektrycznych pojazdów użytkowych w Hiszpanii. Wszechstronny poszukiwacz przygód produkowany w Vigo uzyskał 18,5% udziału w tym segmencie rynku.

Sukces pojazdów użytkowych Stellantis, w tym wersji w 100% elektrycznych, opiera się na ich niezawodności i zdolności dostosowania się do potrzeb szerokiej gamy firm, profesjonalistów i klientów prywatnych. W ten sposób każdy może wybrać pojazd użytkowy, który najlepiej odpowiada jego potrzebom.

W 100% elektryczne pojazdy komercyjne i wielozadaniowe Stellantis:

Citroën ë-Berlingo
Citroën ë-Berlingo VAN
Citroën ë-SpaceTourer
Citroën ë-Jumpy
Citroën ë-Jumper
Fiat e-Scudo
Fiat e-Ducato
Opel Combo-e Life
Opel Combo-e Cargo
Opel Zafira-e Life
Opel Vivaro-e
Opel Movano-e
Peugeot e-Rifter
Peugeot e-Partner
Peugeot e-Traveller
Peugeot e-Expert
Peugeot e-Boxer

 

 

oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Stellantis

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: CitroenCombo-ee-Berlingoe-Boxere-Ducatoe-Experte-Jumpere-Jumpye-Partnere-Riftere-Scudoe-Spacetourere-Travellerelektryczny Citroenelektryczny Fiatelektryczny Opelelektryczny PeugeotFiatMovano-eOpelPeugeotsamochody elektrycznesprzedażStellantisVivaro-eZafira-e
Udostepnij27Tweet17Udostepnij5
Poprzedni

Alfa Romeo F1 Team ORLEN przed Grand Prix Bahrajnu

Następny

Nowy Peugeot 308 1.5 HDi 130 KM chwalony przez hiszpańskich dziennikarzy

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Nowy Peugeot 308 1.5 HDi 130 KM chwalony przez hiszpańskich dziennikarzy

Nowy Citroën C5 X: ledwie pojawił się na rynku a już podwyżka

Nowa Dacia Duster, Sandero i Spring królują w Europie

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Daniel - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Anonimowo - Stellantis trzecim najbardziej dochodowym producentem świata. Lepszy niż Toyota, Volkswagen i Hyundai
  • Zbyslav - Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”
  • Anonimowo - Holding 1 zamierza kupić Renault Retail Group Warszawa
  • Tom - Dacia pozostanie przystępna cenowo. Tylko LPG i hybrydy, nie będzie żadnej elektryfikacji gamy
  • Tomasz O - Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi
  • Przemek - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Andrzej - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Andrzej - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Leszek - Citroën C6 to samochód dla ludzi niezwykłych. Wywiad z Tomkiem Nowakiem


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Peugeot 205 z polską ekipą w turystycznym rajdzie przez całą Europę. Karolina i Adam wkrótce zawitają do Polski
  • Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”
  • Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi
  • Dacia Sandero i Jogger z sukcesami w Irlandii
  • DS 4 wygrywa z Audi A3 w teście Auto Express
  • Uruchamianie używanego samochodu po wieloletnim postoju
  • Używana Dacia z salonu z gwarancją do 3 lat. Ceny już od 15 tysięcy zł
  • DS 7 Crossback z benzynowym silnikiem 180 KM w podróży do Włoch. Ile spalił ten luksusowy SUV?
  • Holding 1 zamierza kupić Renault Retail Group Warszawa
  • Nowe modele Renault z Rescue Code. Karta ratownicza fabrycznie


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.