Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Partnerzy
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Stellantis ograniczy liczbę dealerów. Salony wielomarkowe, tylko dobre lokalizacje

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-10-23
w Wiadomości, Stellantis
Czas czytania 2 minut
765 16
A A
4

Warto przeczytać!

Odszedł Wojciech Korwin-Piotrowski. Wspomnienie o podróżniku i jego Citroënie 2CV

Kup klasyka i jeździj nim cały rok, i latem i zimą! Wywiad z Michałem Kumiegą

Retromobile 2023 – relacja własna. Kampery – indywidualna zabudowa nie jest niczym nowym!

Nowy Peugeot 3008 III to SUV Coupe. Sensacyjne doniesienia na temat nowych silników!

Stellantis House to nazwa planu dla dealerów koncernu Stellantis. W ramach zmian w sieci sprzedaży salony marek Alfa Romeo, Citroën, DS, Fiat, Jeep, Opel i Peugeot będą lokalizowane wspólnie. Właśnie ogłoszono jak to będzie wyglądać w Wielkiej Brytanii, ale podobne działania sieć podejmuje w całej Europie, w tym w Polsce.

Stellantis zamierza ograniczyć liczbę dealerów poprzez wybranie tych najlepszych, posiadających największy potencjał i stabilną sytuację finansową a w wybranych lokalizacjach uruchomi salony wielomarkowe. Salony, jak wynika z wizualizacji, będą miały wspólny front, oddzielne wejścia a w środku zostaną przedzielone ściankami, aby każda marka posiadała wydzieloną przestrzeń. Wizualizacje nowych salonów trafiły już do polskich dealerów, chociaż nie mają oni jeszcze umów ani warunków współpracy.

Zmiany dotyczą nie tylko wyglądu salonów i marek, ale też sposobu działania. Struktura Stellantis zostanie uproszczona, co oznacza także redukcje w samym koncernie. Nowe procesy obsługi sprzedaży mają usprawnić i ułatwić sprzedaż z punktu widzenia dealera.

Dealerzy są dzisiaj zachęcani do wprowadzenia większej ilości marek w swoich salonach. W związku z tym będą musieli zainwestować w zmianę wyglądu salonów oraz przystosowanie ich do sprzedaży większej ilości marek. Ta wzajemna zależność ma zwiększyć ich przychody. Różne marki i jeden serwis mają być też pomysłem na obniżenie kosztów.

Jak Stellantis wybiera nowych dealerów? Liczy się efekt skali i stabilność finansowa danej firmy. Do współpracy są wskazywani wyłącznie najlepsi, którzy z puntku widzenia Stellantis będą w stanie realizować nakładane ambitne cele. Nie wszyscy pozostaną w sieci. W Anglii zniknie łącznie blisko 140 salonów.

Proces reorganizacji trwa też obecnie w Polsce. Część salonów już dzisiaj jest wielomarkowa, część się do tego przygotowuje. Jednak nie wszyscy dealerzy chcą pozostać w Stellantis w naszym kraju. Proces ma zostać zakończony w ciągu roku.


Francuskie samochody

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Alfa RomeoCitroenDSFiatJeepOpelPeugeotStellantis
Udostepnij268Tweet167Udostepnij47
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
4
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.
Hydropneumatyka Citroëna bez tajemnic. Jedyne takie szkolenie dla mechaników i warsztatów: 24-26 marca 2023. Zgłoś się teraz
Learn more
This is default text for notification bar
Learn more