Stellantis Pro One utrzymuje pozycję lidera na hiszpańskim rynku pojazdów użytkowych w lutym. Furgony i vany oferowane w Hiszpanii pod markami Citroën, Fiat Professional, Opel i Peugeot stanowią 36,7% wszystkich rejestracji w tej kategorii, co oznacza 9 858 sprzedanych egzemplarzy od początku roku.
W samym lutym Stellantis Pro One i jego marki zarejestrowały 5 724 pojazdy, osiągając 37,3% udziału w rynku. Pod względem marek, Peugeot i Citroën utrzymują czołowe pozycje w sprzedaży pojazdów użytkowych w Hiszpanii. Peugeot zakończył luty z wynikiem 4 014 rejestracji, co oznacza wzrost o 43% w porównaniu do ubiegłego roku i 15% udziału w rynku. Citroën zajmuje trzecie miejsce na podium z 3 039 rejestracjami i 11,3% udziału w rynku.
Stellantis Pro One oferuje najszerszą gamę elektrycznych pojazdów użytkowych na rynku, co pozwala mu utrzymać pozycję lidera w tym segmencie. Z udziałem 31,6% i 246 zarejestrowanymi pojazdami w lutym, odnotowano imponujący roczny wzrost na poziomie 79%.
Hiszpania nie tylko jest ważnym rynkiem sprzedaży dla Stellantis, ale także kluczowym miejscem produkcji pojazdów użytkowych. W zakładzie w Vigo produkowane są modele Citroën Berlingo, Peugeot Partner i Rifter, Opel Combo oraz Fiat Doblò – zarówno w wersjach spalinowych, jak i elektrycznych.
W strategicznym segmencie LCV B najchętniej wybieranym modelem pozostaje Citroën Berlingo z 2 232 rejestracjami, tuż za nim plasuje się Peugeot Rifter (1 481 sztuk). W kategorii LCV E, obejmującej modele o dużej ładowności, Fiat Ducato utrzymuje trzecią pozycję z 653 rejestracjami. W segmencie LCV D na szczególną uwagę zasługuje Peugeot Expert, który z 684 rejestracjami w styczniu i lutym zanotował wzrost o 68,7% w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku.
Sukces Stellantis Pro One na hiszpańskim rynku nie byłby możliwy bez zaufania klientów biznesowych i indywidualnych. Modele grupy od lat są synonimem niezawodności, wszechstronności i solidności, stale ewoluując pod względem technologii i osiągów, aby sprostać wymaganiom użytkowników. Coraz więcej klientów indywidualnych dostrzega także zalety przestronnych i komfortowych vanów, wybierając je zarówno do codziennego użytkowania, jak i na rodzinne wyjazdy czy aktywności rekreacyjne.
Najnowsze komentarze