W Dijon we Francji odbyło się spotkanie z udziałem Xaviera Duchemina, Dyrektora Generalnego Stellantis France, oraz Grupy JMJ, reprezentującej dealerów marek Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Opel, Leapmotor oraz innych należących do koncernu. Te wydarzenia to element nowego planu naprawczego koncernu.
Wydarzenie było okazją do intensywnej wymiany poglądów i omówienia kluczowych kwestii związanych ze współpracą między Stellantis a dealerami. Dyskusje koncentrowały się na budowaniu wspólnych strategii, które przyniosą korzyści wszystkim stronom – zarówno producentowi, jak i partnerom handlowym oraz, co najważniejsze, klientom. I to właśnie klient ma być w centrum strategii firmy.
„Chcemy, aby każdy uczestnik tego ekosystemu wychodził ze współpracy zwycięsko” – podkreślano podczas rozmów. To podejście wskazuje na rosnącą świadomość Stellantis w zakresie konieczności ścisłej współpracy z siecią dealerską, szczególnie w kontekście zmian na rynku motoryzacyjnym, rosnącej konkurencji i potrzebie nowego kształtu ofert. „Cieszymy się, że kierownictwo Stellantis rozumie potrzebę spotkań i wymiany informacji oraz wiedzy o tym, co dzieje się na rynku. Tylko razem jesteśmy w stanie wypracować najlepszy model działania – wielu zjawisk z centrali po prostu nie widać.”
Na podobne podejście oraz indywidualne spotkania z nową dyrekcją Stellantis Polska liczą dealerzy w Polsce. Działania są potrzebne w wielu obszarach ale nie można z tym czekać.
źródło: Stellantis, opracowanie redakcja
Najnowsze komentarze