FIDCAR, start-up należący do grupy MotorK, lidera rozwiązań w zakresie dystrybucji motoryzacyjnej w regionie EMEA oraz Stellantis & You, Sales and Services ogłaszają zawarcie umowy na wdrożenie systemu sztucznej inteligencji w dziedzinie posprzedażowego marketingu predykcyjnego.
Marketing predykcyjny po sprzedaży to narzędzie, którego celem jest oferowanie klientowi indywidualnie dobranych ofert, w sposób ukierunkowany, we właściwym czasie, odpowiadających stanowi jego pojazdu i aktualnym potrzebom serwisowym.
W praktyce rozwiązanie w zakresie marketingu predykcyjnego po sprzedaży opiera się na dwóch technologicznych blokach:
– Rozwiązanie FIDCAR Predict, platforma sztucznej inteligencji, która pozwala prognozować i oferować w czasie rzeczywistym oferty posprzedażowe jak najlepiej dostosowane do potrzeb klientów.
– Aplikacja mobilna „FIDCAR Check”, opracowana wspólnie z firmą Stellantis &You, Sales and Services. Umożliwia ona znaczne wzbogacenie bazy danych, która zawiera dane platformy FIDCAR Predict, a w konsekwencji poprawę trafności i jakości jej wyników.
W celu opracowania i przetestowania tego narzędzia do marketingu posprzedażnego w podejściu skoncentrowanym na kliencie i użytkowniku, przez prawie rok prowadzono fazę testowania i wspólnego rozwoju w salonie dealerskim Stellantis &You Villeneuve-d’Asc we Francji.
Biorąc pod uwagę wskaźniki wynikające z tej fazy testowej w zakresie satysfakcji klienta i ROI, Stellantis &You, Sprzedaż i Usługi oraz FIDCAR postanowiły przekształcić ten proof of koncept w umowę globalną. Posprzedażna konfiguracja marketingu predykcyjnego, będąca wynikiem tego projektu, zostanie wdrożona we wszystkich europejskich salonach Stellantis &You, Sales and Services do końca 2022 roku.
„Od momentu powstania firma firma Stellantis &You, Sales and Services jest mocno zaangażowana w cyfrową transformację swojej działalności, aby zwiększyć efektywność i promować rozwój działalności. Podejście wdrożeniowe „testuj i ucz się” z FIDCAR pozwala nam dziś na rozpowszechnianie spersonalizowanych narzędzi marketingu predykcyjnego po sprzedaży, bardzo obiecujących pod względem konwersji i lojalności, z korzyścią dla satysfakcji klientów naszych dealerów.” – powiedziała Anne Abboud, Senior Vice President Stellantis &You, Sales and Services. ”
„Jesteśmy dumni z nawiązania tego kluczowego partnerstwa z firmą Stellantis &You, Sales and Services” – powiedział Marco Marlia, współzałożyciel i dyrektor generalny MotorK. „Potwierdza to strategię grupy, która widzi technologię predykcyjną FIDCAR jako podstawę rozwoju nowoczesnych usług w zakresie motoryzacji”.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze