czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości PSA

Stellantis & You i 25% sprzedaży detalicznej on-line

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-11-17
w PSA, Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
168 13
4
155
UDOSTĘPNIEŃ
517
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Spore zmiany następują w koncernie Stellantis. Grupa zmieniła nazwę swojego europejskiego oddziału sprzedaży detalicznej na Stellantis & You, Sales and Services (Stellantis i Ty, Sprzedaż i Usługi) i wyznaczyła cel: w 2030 roku jedna czwarta sprzedaży detalicznej ma się odbywać on-line! Ambitnie!

Własny dział sprzedaży detalicznej, który według Stellantis jest drugą co do wielkości firmą zajmującą się dystrybucją samochodów w Europie, łączy PSA Retail i Fiat Chrysler Automobile’s Motor Village w jeden organizm: Stellantis & You. Obaj producenci samochodów w styczniu zakończyli fuzję powołując koncern Stellantis.

Stellantis & You będzie działać, przynajmniej na początku, w 11 krajach europejskich oraz w Maroku. Odnowiona strona internetowa oferuje sprzedaż nowych i używanych samochodów, usługi posprzedażowe i wynajem. Większość nowych pojazdów dostępnych obecnie na stronie pochodzi od dawnych marek Grupy PSA: Peugeot, Citroën, Opel i DS Automobiles, acz na liście znajdują się też modele Fiata z przebiegiem 1 km, co oznacza, że ​​są one prawdopodobnie zarejestrowane przez dealerów. Dostępne są również używane pojazdy marek innych, niż te wchodzące w skład Stellantis.

Usługi obejmują sprzedaż części zamiennych i narzędzie on-line dla właścicieli sprzedających swoje używane samochody do działu detalicznego.

Kupujący mogą nadal zamawiać nowe samochody za pośrednictwem stron internetowych każdej marki. Zamówienia te są zazwyczaj kierowane do dealerów franczyzowych. Większe zmiany dotkną na pewno marki premium wchodzące w skład koncernu. Stellantis zasygnalizował bowiem zamiar zreformowania swojego modelu sprzedaży i dystrybucji w Europie. Poinformował dealerów, że zrezygnuje z istniejących umów po 1. czerwca 2023 roku. Marki premium, w tym Alfa Romeo, Lancia i DS Automobiles, przejdą na model agencyjny, w którym to producent samochodów jest właścicielem salonów. To znaczy, że dealerzy tych marek na dalszą współpracę na dotychczasowych zasadach raczej nie będą mogli liczyć.

Oprócz dążenia do 25-procentowej sprzedaży on-line, dział sprzedaży detalicznej Stellantis będzie zabiegał również o zwiększenie rentowności o 50 procent do 2030 roku.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: archiwum

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: PSAStellantis
Udostepnij62Tweet39Udostepnij11
Poprzedni

Kryzys w branży motoryzacyjnej: Renault nadaje priorytet dostawom do swoich najbardziej rentownych fabryk

Następny

Nowy Renault Duster produkowany w fabryce w Uzbekistanie

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Renault Duster

Nowy Renault Duster produkowany w fabryce w Uzbekistanie

"Uniknięto demontażu Opla" i "zapewniono miejsca pracy", twierdzą niemieckie związki zawodowe

Peugeot 3008, 5008 i Opel Grandland będą produkowane w Sochaux także na nocnej zmianie

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Pękam-Ze-Śmiechu - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Akcjonariusz 2CV - Dynamiczny wzrost rejestracji marki DS Automobiles w Polsce
  • qwe - Alfa Romeo Tonale zdobywa nagrodę „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w 2022 roku
  • qwe - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Anonimowo - Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
  • Anonimowo - Najmniejszy kamper świata! Citroën C1 jako baza do konwersji. Jest kuchenka, gaz i duża sypialnia
  • Damian - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Chip - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • Cycu - Koniec popularnego modelu. Renault Grand Scenic znika z oferty marki w Wielkiej Brytanii
  • Piotr - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault
  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
4
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.