Podążając za trendami Renault Trucks stworzyło stronę internetową dostępną na telefon. Dzięki uproszczonej strukturze strony oraz dostępowi do mediów społecznościowych każdy, niezależnie do czasu i miejsca, może otrzymywać aktualne informacje ze świata pojazdów ciężarowych.
Pojawienie się na rynku tabletów i smartphone’ów całkowicie odmieniło stosunek internautów do Internetu, generując tym samym zapotrzebowanie na nowe, szybsze i lepiej dostosowane do tych urządzeń interfejsy.
Z myślą o klientach i fanach marki, Renault Trucks postanowiło wprowadzić dostępną przez telefon wersję strony internetowej www.renault-trucks.com/corporate. W tej chwli gotowe są strony Francji (www.renault-trucks.fr), Wielkiej Brytanii (www.renault-trucks.co.uk) i Niemiec (www.renault-trucks.de). Dzięki uproszczonej strukturze oraz szybkiemu dostępowi do najpopularniejszych wśród internautów stron, pozyskiwanie informacji zawartych na stronie jest teraz wyjątkowo szybkie i proste. Co więcej, dostęp do Facebooka i Twittera umożliwia użytkownikom dołączenie do owych mediów społecznościowych oraz dzielenie się ich treścią z innymi internautami.
Jeśli chodzi o treść strony, główny nacisk położony jest na najświeższe wiadomości dotyczące producenta, takie jak informacje prasowe. Co więcej, użytkownicy mają dostęp do informacji produktowych, aplikacji stworzonych przez Renault Trucks w tym Delivery Eye i NavTruck, a nawet do zakładki rekrutacyjnej.
W najbliższym czasie pozostałe wersje językowe strony będą dostępne przez telefon.
źródło: Renault Trucks Polska
Najnowsze komentarze