Zaczął się przełomowy tydzień. Przełamie się za parę dni lipiec z sierpniem. AUTO ŚWIAT zapowiada 8 nowych modeli Audi, a pewnie wyjdzie z tego ze dwa lekko odświeżone ;-) Na okładce jest jeden samochód francuski – C3 Aircross, i to na bardzo malutkim zdjęciu. Czy warto wydać blisko 3 złote na ten numer?
AUTO ŚWIAT nr 31 (1231) z 29.VII.2019
Wydawca: Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Stron: 52 (z okładką)
Cena: 2,90 zł
Koszt 1 strony: blisko 5,6 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Renault, Dacia
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C3 Aircross, R4, Duster, Sandero
Pierwsza francuska wzmianka dotyczy Renault 4 Plein Air – na stronie 10. pojawiła się krótka notatka na temat ciekawej przeróbki, o jakiej pisaliśmy przed niemal tygodniem.
Dacię Duster wspomniano na stronie 11 w tabelce z wynikami rejestracji nowych aut przez klientów indywidualnych w Polsce. Zestawienie obejmuje pierwsze półrocze 2019. W stawce jest też Dacia Sandero na dziewiątym miejscu. Widać dość wyraźnie, że Škody nie są pierwszym wyborem ludzi, gdy wydają oni własne pieniądze – Fabia jest trzecia, a Octavia dopiero ósma. Nie dziwię się – kiedy widzę Octavię, to pojawia się na mojej twarzy grymas zgodny z nazwa modelu – jakbym się octu napił ;-)
A skoro już przy Škodzie jesteśmy – ta marka już dawno przestała być tania. Benzynowy Kodiaq o mocy 150 KM okazuje się zauważalnie droższy od 160-konnego Nissana X-Traila, co AUTO ŚWIAT pokazuje na stronach 12-15. Oczywiście czeskie auto jest tak cudowne (w ich mniemaniu), że pokonuje „japończyka”. Nie, nie pokonuje! Deklasuje! No ale to AUTO ŚWIAT…
W Top 10 w dziale Auta Używane tym razem AUTO ŚWIAT pokazał dziesięć modnych, acz niezbyt tanich modeli. W tym gronie znalazł się Citroëna C3 Aircross (strona 38.), który już pojawia się na rynku wtórnym. Ma ciekawą, odważną wręcz stylistykę, jest lekki, funkcjonalny i wyraźnie młodszy od innych zaprezentowanych aut.
I to już wszystko, co o francuskich samochodach napisano w aktualnym numerze tygodnika AUTO ŚWIAT.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: Auto Świat
Najnowsze komentarze