Niestety zarówno „Auto-Świat”, jak i „Motor” praktycznie dla nas w tym tygodniu nie istnieją. Z przykrością stwierdzam, że nie ma w nich w zasadzie nic na temat motoryzacji francuskiej, poza minimalnymi wzmiankami gdzieś w nawale innych informacji.
Znajdziecie w obu numerach przede wszystkim testy aut niemieckich. Nawet bliźniak Peugeota 107 i Citroëna C1, czyli Toyota Aygo, przegrywa w teście z Volkswagenem Foxem. Tego się jednak należało spodziewać… Jedynym światełkiem w tym morzu ciemności są artykuły na temat osiągnięć Roberta Kubicy, ale co się będziemy czarować – to po prostu głód sukcesów polskich sportowców, a nie fakt, że akurat na bolidach Renault ściga się kierowca rodem z Krakowa.
Czy to próba utarcia nam nosa przez wydawców? Chcecie, żebym przestał Was punktować w naszym serwisie? Po prostu pokazaliście, w jak bardzo głębokim poważaniu macie osiągnięcia francuskiej motoryzacji.
Tak więc numery 40. obydwu tygodników my – miłośnicy motoryzacji francuskiej – możemy sobie spokojnie darować oszczędzając w tym tygodniu kilka złotych. Może warto je przeznaczyć na jakiś sensowniejszy zakup – na przykład dołożyć trochę i wydać na jesienne mycie Waszego samochodziku?
Krzysiek Gregorczyk.
Najnowsze komentarze