Ani jeden samochód francuski nie był godny znaleźć się na okładce aktualnego wydania tygodnika MOTOR. Nie zabrakło Škody, Seata, ani Audi – auta koncernu VAG są na okładkach niemal zawsze. BMW – często. Samochody francuskie pojawiają się w zasadzie sporadycznie, zwłaszcza w roli głównej, bo w epizodycznych, to się nawet zdarza. Zresztą wiecie o tym doskonale, bo z reguły od tego zaczynamy nasze stronnicze przeglądy prasy motoryzacyjnej.
MOTOR nr 06 (3476) z 3.II.2020
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 56 (z okładką)
Cena: 2,29 zł
Koszt 1 strony: ponad 3,7 grosza
Warto kupić? Zdecydowanie nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Renault, Dacia, Opel
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C4, C5 Aircross, 2008, 308, 8, Captur, Megane, 1410, Duster, Sandero, Mokka X
Zaczyna się tym razem od Dacii. Chodzi o model 1410 Sport – wersję coupe, lekko odelżoną w stosunku do standardowej, a w efekcie i odrobinę dynamiczniejszą. Wspomniano ją na stronie 4.
Nie wprost o samochodach francuskich, ale o francuskiej wystawie Retromobile MOTOR krótko wspomina na stronie 10. Targi rozpoczęły się wczoraj. Ja odwiedzę je w sobotę i już dziś zapowiadam co najmniej kilka relacji z tej wspaniałej imprezy, którą bardzo lubię.
W dziale Przyszłe premiery na stronie 11. MOTOR wspomina Dacię Sandero, Citroëna C4, Peugeota 308, Renault Megane oraz Opla Mokkę X.
Na następnej stronie znajdziecie króciutką notatkę o tym, że szefem Renault wraz z początkiem drugiej połowy bieżącego roku zostanie Luca de Meo.
W dziale Motorynek na stronie 13. MOTOR podaje polską cenę hybrydowej wersji Citroëna C5 Aircross oraz aktualne ceny Dacii Duster.
Renault Captur i Peugeot 2008 zostały wspomniane w teście Forda Pumy, który MOTOR zamieścił na stronach 14-19.
W dziale MOTOR Retro wspomniano prototypowe Renault 8 Ghia.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze