niedziela, 29 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Przeglad Prasy

Renault Twingo II dobrze ocenione. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 16/2021

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-04-19
w Przeglad Prasy
Czas czytania 4 minut
201 7
0
178
UDOSTĘPNIEŃ
593
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Używane: Citroën C5 czy Ford Mondeo? Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 21/2022

Renault Koleos vs Škoda Kodiaq i Kia Sorento – jaki wynik starcia? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 19/2022

Peugeot 4007 – SUV warty zainteresowania. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 20/2022

MOTOR nie pokazał na okładce aktualnego wydania ani jednego samochody francuskiego. Zagościła za to na stronie tytułowej nowa Astra, a to auto opracowane już pod skrzydłami Grupy PSA, jest więc pewien akcent mogący nas zainteresować.

 

MOTOR nr 16 (3539) z 19.IV.2021
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 2,49 zł
Koszt 1 strony: niemal 4,8 grosza
Warto kupić? Raczej nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Renault, Dacia, Opel, Stellantis
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C4 Picasso, C5, DS 4, 9 Crossback, 208 PSE, 308, Clio, Master, Twingo, Wind, Duster, Astra, Grandland, Mokka

 

Na stronach 4-7 MOTOR prezentuje nową Astrę, a w zasadzie jej wizualizację, bo z faktycznych zdjęć pojawia się tylko auto przedprodukcyjne w mocnym maskowaniu. Stylistyka ma podążać drogą wyznaczoną przez nową Mokkę. W tym kierunku pójdzie też nowy Grandland. Nowa Astra bazuje na tej samej płycie podłogowej, na której powstają już nowe modele PSA – DS 4 oraz Peugeot 308 III generacji.

W dziale Przyszłe premiery na stronie 10. wspomniano m.in. nowego Citroëna C5, Peugeota 208 PSE, DS 9 Crossbacka oraz Opla Grandlanda.

Na tej samej stronie MOTOR publikuje tabelkę z liczbą rejestracji dziesięciu najpopularniejszych w Polsce modeli nowych aut w pierwszym kwartale br. Na pozycji czwartej – Dacia Duster z wynikiem 3.262 egzemplarzy i przeszło 43-procentowym wzrostem.

Policyjnego Renault Mastera można dostrzec na zdjęciu opublikowanym na stronach 26-27.

Citroëna C4 Picasso o raz Renault Clio widać na zdjęciach zamieszczonych na stronie 32.

Renault Twingo II generacji nie jest autem zbyt popularnym w Polsce. Kiedy było oferowane na rynku pierwotnym kupiło go trochę ludzi, ale dziś jakoś niełatwo spotkać ten zgrabny samochodzik na ulicy. Pewnym problemem był fakt, że Twingo II oferowane było wyłącznie w wersji trzydrzwiowej – zapewniało to lepszą sztywność nadwozia, ale nieco gorszą funkcjonalność. MOTOR prezentuje taki samochód w dziale Używane na stronach 44-45.

Twingo II było, jak na swój segment, całkiem przestronne. Zależnie od wersji miało z tyłu dwuosobową kanapę (bez podziału choćby oparcia), bądź dwa niezależne i przesuwane fotele. Wykończenie stoi na niezłym poziomie, a z biegiem lat okazało się, że Twingo jest niezawodne. A jeśli już pojawi się konieczność odwiedzenia serwisu, to koszty tego spotkania nie powinny być wysokie. Zawieszenie jest dość twarde, ale to norma w miejskich autkach. Wyjątkowo twarde są odmiany usportowione, które jednakże dają mnóstwo frajdy z ofensywnej jazdy, jeśli ktoś to lubi. W materiale pokazano też pierwszą i trzecią – już tylko pięciodrzwiową wersję. Pojawił się też zbudowany na tej samej platformie roadster Wind – w Polsce nie był oferowany, ale czasami można go spotkać nawet na drogach w naszym kraju (z prywatnego importu). Twingo II otrzymało cztery na pięć możliwych do zdobycia gwiazdek.

I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 208 PSE3089 CrossbackAstraC4 PicassoC5CitroenClioDaciaDS 4DS AutomobilesDusterGrandlandMasterMokkaMOTOROpelPeugeotPSARenaultStellantisTwingoWind
Udostepnij71Tweet45Udostepnij12
Poprzedni

Wielkie plany Renault: nowe modele, wodór i lider elektromobilności. To wszystko już się dzieje.

Następny

Nowe Renault Kangoo jest już dostępny konfiguratorze. Na razie nie w Polsce

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Nowe Renault Kangoo jest już dostępny konfiguratorze. Na razie nie w Polsce

Renault Arkana

Ile kosztuje nowe Renault Arkana? Polski cennik, silniki, wersje, wyposażenie.

Peugeot 4008 i 5008

Nowy Peugeot 4008 i 5008 na targach motoryzacyjnych w Szanghaju

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Michał - Peugeot 508 I kontra Peugeot 605: który okaże się lepszy?
  • Wojtek - Dacia Logan zniknęła z polskiej oferty marki. Nie kupicie już tego modelu
  • Yaro - Citroën C4 Spacetourer zapalił się w czasie jazdy w Poznaniu. Auto zostało kompletnie zniszczone
  • ernest - DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika
  • Anonimowo - Dacia Logan zniknęła z polskiej oferty marki. Nie kupicie już tego modelu
  • Duster1 - Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?
  • Roman - Używane: Citroën C5 czy Ford Mondeo? Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 21/2022
  • Anonimowo - Peugeot 208 najchętniej kupowanym samochodem w Europie w kwietniu 2022 r.
  • Grześ - Peugeot 307 z silnikiem 1.6 HDi przejechał milion kilometrów. Milionowy kilometr pod fabryką
  • Chip - Peugeot 208 najchętniej kupowanym samochodem w Europie w kwietniu 2022 r.


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Kolejne problemy Stellantis. Urzędnicy USA zbadają warunki pracy w jednej z fabryk koncern w Meksyku
  • Citroën C4 Spacetourer zapalił się w czasie jazdy w Poznaniu. Auto zostało kompletnie zniszczone
  • Alpine A110 Rédélé. Limitowana seria supersamochodu
  • BWT Alpine F1 Team przed Grand Prix Monako
  • Peugeot 307 z silnikiem 1.6 HDi przejechał milion kilometrów. Milionowy kilometr pod fabryką
  • Peugeot 208 najchętniej kupowanym samochodem w Europie w kwietniu 2022 r.
  • Dacia Logan zniknęła z polskiej oferty marki. Nie kupicie już tego modelu
  • Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?
  • Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata
  • DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.