I znowu ani jednego francuskiego samochodu nie ma na okładce tygodnika MOTOR. Rozumiałbym, gdyby nic się we francuskiej motoryzacji nie działo, ale przecież nasz wortal jest tego zaprzeczeniem. Cóż – najwyraźniej MOTOR nie ma wielkiego nabożeństwa do produktów Citroëna, Peugeota czy Renault.
MOTOR nr 19 (3437) z 6.V.2019
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 56 (z okładką)
Cena: 2,09 zł
Koszt 1 strony: ponad 3,7 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Renault
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C3 Picasso, C3 Pluriel, C4, C4 Cactus, C5, C6, C8, C-Elysee, Nemo, Xsara Picasso, 1007, 301, 308, 406, 607, 807, Bipper, RCZ, Avantime, Laguna, Latitude, Megane CC, Modus, Vel Satis, Wind
Dopiero na stronach 10-11 natkniemy się na jakąkolwiek wzmiankę o francuskim samochodzie. No, nie licząc listu czytelnika tygodnika MOTOR opublikowanego na stronie 4., w którym ów czytelnik wspomina sedana francuskiej marki. Za to na stronach 10-11 MOTOR pokazał samochody, które zniknęły z oferty 32 marek. W artykule znalazły się Citroëny C3 Picasso, C3 Pluriel, C4 Cactus, C8, C-Elysee i Nemo, Peugeoty 1007, 301, 308 CC, 607, 807, Bipper, RCZ oraz Renault Avantime, Latitude, Megane CC, Modus, Vel Satis i Wind. Zamieszczono też tabelkę, w której wymieniono modele, które zniknęły z rynku czasowo, ale będą mieć następców. Tam też znalazły się samochody francuskie, konkretnie Citroëny C4, C5 i C6.
Xsarę Picasso można dostrzec na małym zdjęciu zamieszczonym na stronie 39.
O siedmioosobowych kombi MOTOR pisze na stronie 43. Wspomina takie właśnie wersje Peugeot 406 i Renault Laguny.
Na tej samej stronie natrafić można też na wzmiankę o silnikach wysokoprężnych Renault/Nissana i Grupy PSA.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o francuskich samochodach w aktualnym numerze. Kompletnie szkoda kasy.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze