I znów ani jednego francuskiego samochodu nie pokazano na tytułowej stronie tygodnika MOTOR. Ba, nie ma tam nic z koncernu Stellantis. Jest tylko Nissan Micra, który powstaje w ramach Aliansu Renault-Nissan-Mitsubishi. Cisza i pustka dookoła – jak mawiał poeta.
MOTOR nr 25 (3600) z 20.VI.2022
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 3,49 zł
Koszt 1 strony: ponad 7,2 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Renault, Opel
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: Berlingo, Partner, Rifter, Megane, Combo
Na stronie 8. w dziale W skrócie MOTOR informuje o nadchodzącej premierze nowego Mitsubishi ASX-a, który będzie nie tylko bazował na rozwiązaniach Renault, ale będzie też produkowany w hiszpańskiej fabryce francuskiego koncernu. Niżej wspomniano nowego Fiata Doblo – nowego bliźniaka Citroëna Berlingo, Peugeotów Partnera i Riftera oraz Opla Combo.
Fiata 500 wspomniano w teście Toyoty Aygo X (strony 20-22).
Renault Megane Grandtour widać na zdjęciu zamieszczonym na stronach 28-29.
Z kolei Peugeota Partnera widać na jednym ze zdjęć opublikowanych na stronie 33.
Wśród używanych małolitrażowych autek marek azjatyckich (strony 36-) MOTOR wspomina Toyotę Aygo, a przy niej jej bliźniaków – Citroëna C1 i Peugeota 107. Innym zaprezentowanym modelem jest Nissan Micra.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze. Kompletnie szkoda kasy!
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR