Bez zbędnej zwłoki zamieszczamy kolejny stronniczy przegląd prasy. Na pierwszy rzut idzie tygodnik MOTOR, który na okładce kompletnie zignorował francuską motoryzację. I nawet obecność Opla Astry trudno uznać za przedstawiciela Grupy PSA, bo ten model został opracowany jeszcze pod rządami GM.
MOTOR nr 34 (3504) z 17.VIII.2020
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 2,29 zł
Koszt 1 strony: niemal 4,8 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Renault, Dacia
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: Jumpy, Traveller, Clio, Megane, Scenic
Renault i Dacię wspomniano w materiale zatytułowanym „Udział marek z 11 krajów w europejskim rynku”, jaki znajdziecie na stronach 8-9.
Obie te marki pojawiły się ponownie na stronie 11. w tabelce z wynikami sprzedaży nowych aut w Polsce w okresie od stycznia do lipca. Renault było w tym czasie piątą, a Dacią szóstą najchętniej wybieraną marką nowych aut w kraju nad Wisłą.
Peugeot Traveller pojawił się w roli rywala dla opisanej na stronach 20-21 Toyoty Proace Verso. Warto pamiętać, że Toyotę produkuje PSA na bazie Peugeota właśnie.
Renault Grand Scenic’a można dostrzec na jednym z małych zdjęć opublikowanych na stronie 32. Na paru innych fotkach ilustrujących artykuł zamieszczony na stronach 32-33 próbujący rozstrzygnąć dylemat, czy kamper, czy przyczepa, widać kampera zbudowanego na bazie Citroëna Jumpy.
Analizę rynku wtórnego MOTOR przeprowadził na stronie 37. Wspomina tam marki Citroën, Peugeot i Renault, oraz model Renault Clio.
Przed silnikami 1.5 dCi w modelach Megane II, Scenic II oraz Clio II i III MOTOR przestrzega na stronie 41.
I choć może trudno w to uwierzyć, to już jest wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze. Kompletnie szkoda kasy!
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze