I znowu ani jednego samochodu francuskiego nie ma na okładce aktualnego wydania tygodnika MOTOR. Czasem jednak jest tak, że w środku numer okazuje się całkiem interesujący. Jak będzie tym razem?
MOTOR nr 35 (3558) z 30.VIII.2021
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 2,49 zł
Koszt 1 strony: niemal 4,8 grosza
Warto kupić? Zdecydowanie nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Renault, Alpine, Dacia
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C3-XR, 9 Crossback, 208 PSE, 3008, 408, Clio, Kadjar, Kiger, Megane, R5, Scenic, Trafic, SUV Alpine, Bigster
Pierwszy francuski samochód pojawia się dopiero na stronie 8. To krótka wzmianka o Renault Trafic’u SpaceNomad – kamperze zbudowanym na bazie popularnego auta dostawczego.
Wśród samochodów niedostępnych na rynku europejskim MOTOR wymienia – na stronach 8-9 – trzy modele francuskich marek. To Citroën C3-XR, Peugeot 408 i Renault Kiger.
W dziale Przyszłe premiery na stronie 9. wymieniono m.in. Peugeota 208 PSE, Dacię Bigster, DS 9 Crossbacka, SUV-a Alpine, Peugeota 3008 oraz Renault Kadjara.
Rajdowe Renault 5 Turbo Grupy 4 wspomniano w materiale poświęconym aukcjom samochodów klasycznych (strony 34-35).
Na stronie 37. znajdziecie krótką analizę rynku aut używanych sprowadzanych do Polski. W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2021 roku do naszego kraju trafiło 36.565 używanych Renault (piąte miejsce), 29.315 Peugeotów (siódma pozycja) i 25.920 Citroënów (miejsce ósme). Jeśli chodzi o modele, to w Top 20 znalazły się Clio, Megane i Scenic (na miejscach od 17. do 19.).
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze