„Motor” nr 38 (3091) z 17.IX.2012
Stron: 56 (z okładką)
Cena: 1,99 zł
Koszt 1 strony: ponad 3,5 grosza
Warto kupić? Raczej nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Renault, Dacia, Aixam
Jakie interesujące nas modele opisano/pokazano/wspomniano: DS3, Partner, RCZ, 20, Kangoo, Duster
Ale „Motor” za to zaczyna lepiej, niż „Auto Świat”, bo już na stronie 4. przypomina o tym, co pisał przed 35 laty. To czasy, kiedy Renault pokazało nowy silnik o mocy 110 KM, który trafił do modelu Renault 20.
Na tej samej stronie wspomniano też francuskiego Aixama, producenta tzw. mikrosamochodów.
Krótkie notatki poświęcone spadkowi cen akcji i wypadnięciu z indeksu giełdowego CAC40 koncernu PSA oraz przekazaniu Renault Kangoo Z.E. Watykanowi znajdziecie na stronie 6.
Strona 7. przynosi krótki materiał poświęcony liftingowi Peugeota RCZ. Auto w nowej szacie zostanie pokazane na salonie w Paryżu.
Jak wynika z tabelki zamieszczonej również na stronie 7. Dacia Duster była w sierpniu czwartym najchętniej kupowanym samochodem w Polsce! Wyprzedziła nawet Škodę Fabię i Volkswagena Golfa, ale moim zdaniem to ciekawsze auto, niż te dwa, które wymieniłem ;-) Jak widać – to nie tylko moja opinia ;-)
Renault Kangoo jako bazę dla Mercedesa Citana również wspomniano na stronie 7.
Samochody francuskie nie mają lekko i w „Motorze” – ciekawej koncepcji kabrioletu, jaką jest niewątpliwie Citroën DS3 Cabrio, poświęcono na stronie 9. naprawdę niewiele miejsca i nie wiem, czy cieszyć się, że w ogóle, czy zamartwiać, że tak mało…
Peugeota Partnera Tepee Outdoor po ostatnim lekkim liftingu przetestowano na stronie 26. Pochwalono ten samochód za funkcjonalność, przestronność, bogate wyposażenie, ciekawe rozwiązania we wnętrzu i oszczędny, choć niezbyt dynamiczny silnik. Wśród wad wymieniono niezbyt dobre trzymanie się drogi w zakrętach, zawieszenie wrażliwe na wyboje i brak możliwości wyłączenia ekranu LCD, choć prawdę mówiąc nie wiem, po co ktoś miałby chcieć to zrobić. Wszak można zmienić treść tego, co jest na nim wyświetlane. Że razi w nocy? Nie przesadzajmy!
Generalnie takie auto, to świetna propozycja, zwłaszcza dla aktywnych rodzin, choć nie tylko. Cena? Niewiele ponad 75.000 zł za samochód z silnikiem wysokoprężnym.
I to już wszystko, co o naszych ulubionych samochodach napisano w „Motorze” w tym tygodniu.
Najnowsze komentarze