Brakowało Wam przeglądów prasy? Mi trochę tak, choć nierzadko męczy mnie pisanie tych tekstów, bo angażuję się w nie emocjonalnie bardziej, niż to warte. Złożony chorobą przez pewien czas nie pisałem stronniczych przeglądów prasy, ale czas wrócić. Rzutem na taśmę, tuż przed dezaktualizacją aktualnego wydania tygodnika MOTOR, wracamy więc to stałej rubryki na naszych łamach. Czy warto jeszcze gdzie tego pisma poszukać?
MOTOR nr 43 (3513) z 19.X.2020
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 2,29 zł
Koszt 1 strony: niemal 4,8 grosza
Warto kupić? Raczej nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Renault, Simca, Dacia, Opel
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C2, DS 4, 301, 308, 3008, 5008, 607, Kangoo, Megane, 1000, Logan, Crossland
Zaczynamy od działu Przyszłe premiery na stronie 9., gdzie wspomniano DS 4, Peugeota 308 i Renault Kangoo.
Kolejna strona przynosi (na marginesie) cennik Peugeotów 3008 i 5008 po liftingu.
Obok znajdziecie ciut większy materiał na temat zmodernizowanego Opla Crosslanda, który nie ma już w nazwie literki X.
Wyniki sprzedaży dziesięciu najpopularniejszych na polskim rynku pierwotnym marek MOTOR zamieścił w tabelce opublikowanej na stronie 11. Renault było w trzech pierwszych kwartałach piątą najchętniej wybieraną marką, zaś Dacia uplasowała się na miejscu siódmym. Wszystkie dziesięć najpopularniejszych marek zanotowało spadki sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku
Peugeot 607 sprzed trzech tygodni powraca na stronie 36. Jeden z czytelników zwrócił uwagę, że straszenie potencjalnych nabywców ogromnymi kosztami serwisowania tego auta, to przegięcie. MOTOR odpowiada, że chodziło głównie o multipleksową instalację elektryczną. Ja bym powiedział tak – jeśli ktoś niekumaty nie wsadził tam swoich paluchów, to sama z siebie instalacja CAN raczej rzadko sprawia problemy.
Kolejna strona przynosi artykuł Małe auta z pazurem. Wśród nich pojawia się Citroën C2 VTS, na bazie którego budowano udane rajdówki.
W dziale Używane MOTOR zaprezentował 11 nowoczesnych aut idealnych do LPG. Ten materiał znajdziecie na stronach 38-41. Wśród tych nowoczesnych samochodów zagościły Dacia Logan II, Peugeot 301 oraz Renault Megane III.
W dziale MOTOR Retro na stronie 46. pojawiła się Simca 1000.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze