Ani jednego zdjęcia samochodu francuskiego nie uświadczycie na okładce aktualnego wydania tygodnika MOTOR. Francuską motoryzację olano kompletnie. Czy wewnątrz numeru będzie pod tym względem lepiej? Coś pewnie znajdziemy, ale czy na tyle, by polecić Wam zakup tego pisma?
MOTOR nr 46 (3621) z 14.XI.2022
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 3,49 zł
Koszt 1 strony: ponad 7,2 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Peugeot, Renault, Alpine, Dacia
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: 308, 3008, 5 EV, GT X-Over, Bigster
Dział Przyszłe premiery tym razem pojawił się już na stronie 7. MOTOR wspomniał tu m.in. Fiata Pandę, Renault 5 EV, Alpine GT X-Over, Dacię Bigster oraz Peugeota 3008.
Dwie strony dalej natkniecie się na krótką informację o tym, że można już składać wstępne zamówienia na Jeepa Avengera.
1. listopada zamieściliśmy test Peugeota 308 SW Plug-In Hybrid 225 w wersji GT. Dziś to samo auto opisane jest w aktualnym wydaniu tygodnika MOTOR. Autor docenia stylistykę samochodu i chwali odcień skórzanej tapicerki (morski błękit). Doceniono też znakomite fotele (ale „zapomniano” o certyfikacie AGR) i skrytykowano przestronność na kanapie. Stwierdzono też, że napęd zachęca do dynamicznej jazdy, ale zawieszenie już niekoniecznie, bo jest nastawione na komfort i ofensywna jazda szybko pobudza system ESP do działania. Bardzo mocno skrytykowano cennik samochodu w tej wersji.
Ople Astrę i Insignię, Fiaty Pandę i 500 oraz Jeepa Renegade wspomniano w materiale opublikowanym na stronie 35.
Nissana Note w dwóch generacjach opisano na stronie 39. w materiale poświęconym używanym japońskim minivanom. Wspomniano przy okazji także Micrę. Na stronie 40 zaś wśród innych ciekawych propozycji pojawiły się Almera Tino i Quest.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze. Kompletnie szkoda kasy!
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze