Wczoraj ukazały się nowe wydania motoryzacyjnych tygodników, czas więc na stronnicze przeglądy prasy. Na początek weźmiemy MOTOR, który na okładce kompletnie zignorował francuską motoryzację.
MOTOR nr 47 (3622) z 21.XI.2022
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 3,49 zł
Koszt 1 strony: prawie 7,3 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Renault, Dacia, Opel, Michelin
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C1, C4 X, C5, DS 7, 107, 408, Austral, Duster, Jogger, Astra, Grandland, Omega
Pierwsza wzmianka o interesujących nas autach jest… niefrancuska. To krótka notatka na stronie 6. o wyprodukowaniu już 75 milionów samochodów marki Opel. Zamieściliśmy informację prasową na ten temat już niemal dwa tygodnie temu ilustrując ją kilkunastoma zdjęciami ważnych modeli. MOTOR pokazał na maleńkim zdjęciu jubileuszowego Grandlanda, ale wspomniał też Kapitana, Rekorda, Omegę i Astrę.
Tył Dacii Duster można dostrzec na zdjęciu na stronie 7. w notatce o otwarciu tunelu w ciągu „Zakopianki”.
Na tej samej stronie natkniecie się na tabelkę z liczbą rejestracji dziesięciu najpopularniejszych w Polsce marek nowych aut. Na miejscu ósmym plasuje się Dacia.
Na stronach 20-23 MOTOR ogłasza nową edycję plebiscytu Auto Lider 2023 i pokazuje kandydatów w kategorii Premiera motoryzacyjna. Są tu samochody pozostające w kręgu naszych zainteresowań: Alfa Romeo Tonale, Citroën C4 X, Dacia Jogger, DS 7, Fiat Doblo, Jeep Avenger, Mitsubishi ASX, Nissan Ariya, Opel Astra GSe, Peugeot 408 i Renault Austral.
Michelin CrossClimate 2 okazał się najlepszą oponą wielosezonową w teście ogumienia w rozmiarze 205/55R16, jaki znajdziecie na stronach 24-29.
W dziale Używane na stronie 36. pojawiła się porada dotycząca Citroëna C5 – przed podniesieniem auta na podnośniku należy wybrać górną pozycję serwisową.
Krótkie odniesienie do Citroëna C1 i Peugeota 107 pojawiło się przy opisie Toyoty Aygo na stronie 37. W materiale tym wspomniano tez Nissana Qashqaia i Micrę.
Nissana Qashqaia wspomniano również w materiale opisującym samochody, które łatwo sprzedać na rynku wtórnym (strony 38-41). Pokazano tam też starego Nissana Micrę.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze