To już jeden z ostatnich numerów tygodnika MOTOR, jakie datowane są na bieżący rok. Rok stojący bez wątpienia pod znakiem koronawirusa, co odbiło się, zwłaszcza w pierwszej połowie, na sprzedaży nowych samochodów. Końcówka roku pozwala producentom patrzeć w przyszłość nieco bardziej optymistycznie. A klientom? Chyba średnio. Nowe samochody praktycznie wszystkich marek podrożały ostatnio bardzo wyraźnie. O tym, jak zmieniała się cena Dacii Duster na przestrzeni ostatnich pięciu lat, pisał dziś Redaktor Nowicki. Co czeka nas w nadchodzącym roku? Na pewno nowe normy emisji spalin. W Polsce stają się faktem uproszczenia w zakresie dokumentów, jakie należy posiadać przy sobie prowadząc samochód. Wchodzą w życie także nowe przepisy związane np. z pierwszeństwem pieszych. Świat motoryzacji się zmienia, więc pisać na pewno będzie o czym!
MOTOR nr 50 (3520) z 07.XII.2020
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 2,29 zł
Koszt 1 strony: niemal 4,8 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Dacia
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C4, 203, 205, 206, 308, 3008, 403, 405, 407, 504, 508, 5008, 605, Logan
Na okładce, w dolnej części strony tytułowej, MOTOR pokazuje zdjęcie nowej generacji Peugeota 308. Sam samochód przedstawiony został na stronach 4-6. MOTOR pokrótce analizuje zmiany stylistyki Peugeotów przez ostatnich kilka dekad i chwali design zapoczątkowany przez drugą generację 3008-ki. Wspomina modele 203, 205, 206, 403, 405, 407, 504 i 605, nawiązuje do 508 (obie generacje) i 5008, przywołuje nawet najnowsze wcielenie Citroëna C4.
Maleńkie zdjęcie Dacii Logan pierwszej generacji pojawiło się na stronie 24. w materiale poświęconym akumulatorom samochodowym.
Grupę PSA wspomniano przy okazji przedstawiania Toyoty Aygo drugiej generacji wśród używanych aut japońskich (strony 36-39). Niestety o Citroënie C1 i Peugeocie 108, jako o bliźniaczych konstrukcjach, nie napisano ani słowa.
Nowy Citroën C4 jest główną nagrodą w plebiscycie Auto Lider 2020, o czym MOTOR informuje na stronach 42-43 zapraszając czytelników do głosowania.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze. Jeśli ktoś zdecyduje się kupić w tym tygodniu to pismo, to w zasadzie tylko dla materiału o Peugeocie 308.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze