W ciągu niespełna 40 dni od wprowadzenia na brazylijski rynek, klienci wykupili wszystkie 300 sztuk pierwszej partii tych aut! Jednocześnie Citroën cieszy się z niemałego sukcesu, jakim jest sprzedaż 6.105 aut w styczniu br. na brazylijskim rynku.
Prawdziwa esencja reklamowego hasła Citroëna, Créative Technologie, Citroën DS5 okazał się być wielce wyczekiwanym samochodem w Brazylii, bo 300 pierwszych egzemplarzy nie tylko sprzedało się w niewiele ponad miesiąc, ale też poprawiło sprzedaż marki, która w styczniu zamknęła się wartością 6.105 sztuk. Oznacza to wzrost w stosunku do stycznia 2012 roku o 3,97% i uzyskanie udziału w brazylijskim rynku na poziomie 2,06%.
„DS5 zawiera to, co mamy najlepszego w naszej kreatywności i technologii” – powiedział Francesco Abbruzzesi, dyrektor generalny Citroën Brasil. – „Komercyjny sukces tego modelu pokazuje, że mamy duży potencjał w gamie samochodów premium”.
Ale DS5, to nie wszystko. Dobrze sprzedaje się także najmniejszy model tej gamy, DS3. W styczniu zdecydowało się na niego 72 klientów, a od początku wprowadzenia do sprzedaży w Brazylii – już 800 osób cieszy się ze swoich DS3-jek.
Prawdziwym bestsellerem mogło jednak zostać tylko auto z gamy C. Aż 2.255 sprzedanych w styczniu w Brazylii samochodów marki Citroën przypadło na model C3. Od chwili wprowadzenia go do obrotu wydano klientom już przeszło 14.000 egzemplarzy. Klientów kusi szczególnie szyba Zenith, LED-owe światła do jazdy dziennej, czy niebanalna stylistyka całego auta.
Dobrze przyjął się także model Aircross – ten kompaktowy SUV znalazł w styczniu 787 nabywców. Kolejne miejsca przypadły na Citroëna C3 Picasso (669 sztuk), C4 (594), sedan C4 Pallas (219), minivany C4 Picasso (119) oraz Grand C4 Picasso (37). Wśród lekkich aut użytkowych największe zainteresowanie wzbudzał w Brazylii Jumper (257 egzemplarzy).
Citroen
KG; zdjęcie: Citroën Brasil
Najnowsze komentarze