To już pewnie przedostatni MOTOR w tym roku. Sądzę, że za tydzień ukaże się numer podwójny. Tymczasem obecne wydanie nie zachęca miłośników motoryzacji francuskiej do zakupu. Okładka jest pozbawiona wszelki francuskich akcentów samochodowych.
MOTOR nr 50 (3573) z 13.XII.2021
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 2,49 zł
Koszt 1 strony: niemal 5,2 grosza
Warto kupić? Zdecydowanie nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Renault, Alpine, Dacia, Opel
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C4, 9 Crossback, DS 9, 208, 208 PSE, 2008, 308, 3008, 508, Captur, Clio, Kadjar, Kangoo, Megane, Megane E-Tech Electric, SUV Alpine, Bigster, Logan, Sandero, Astra, Corsa, Grandland, Mokka
Tym razem nawet niewiele trzeba wertować strony tygodnika, by natrafić na interesujące nas informacje. Pierwsze są na stronie 7. Wspomniano tam o zakończeniu produkcji Opla Astry w fabryce w Gliwicach. Zamieszczono też tabelkę z wynikami sprzedaży aut w Europie w październiku 2021 roku. Na czele – Peugeot 2008, za nim Renault Clio, później Dacia Sandero i na czwartej pozycji Peugeot 208. W dziesiątce mieszczą się jeszcze Opel Corsa (8.) i zamykający Top 10 Renault Captur. Cieszy mnie fakt, że w stawce jest tylko jeden Volkswagen (T-Roc na pozycji 9.) i nie ma żadnej Škody!
Na tej samej stronie znajdziecie też bardzo skrócony cennik Dacii Jogger. Więcej na temat cen tego samochodu dowiecie się stąd. Z kolei tutaj znajdziecie dane techniczne oraz informacje na temat wyposażenia poszczególnych wersji.
Pozostając wciąż na stronie 7. natraficie – w prawym dolnym rogu – na ceny poliftingowych Opli Grandland. Przy okazji wspomniano też Astrę i Mokkę.
W dziale Przyszłe premiery (strona 8.) MOTOR wspomina Peugeota 208 PSE, Opla Astrę Sports Tourer, SUV-a Alpine, Dacię Bigster, DS 9 Crossbacka, Peugeota 3008 oraz Renault Kadjara.
Opel Astra Sports Tourer został zresztą pokazany na stronie 9. Dwa tygodnie temu pisaliśmy o nim i my.
Drobny wyimek z raportu awaryjności TÜV MOTOR zamieścił na stronie 37. Wspomniał tam Dacię Logan i Renault Kangoo.
Na stronach 44-45 MOTOR zachęca do głosowania w plebiscycie Auto Lider 2022 i prezentuje kandydatów w trzech kategoriach: auto kompaktowe, auto klasy średniej oraz auto klasy wyższej/luksusowej. Wśród nominowanych modeli znajdują się m.in. Citroën C4, Dacia Logan, Opel Astra, Peugeot 308, Peugeot 508, DS 9 i dwie różne wersje Renault Megane – E-Tech plug-in hybrid oraz ta, na którą czekamy, czyli E-Tech Electric..
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze. Kompletnie szkoda kasy!
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze