Citroën potrafi zaskakiwać. W Dubaju, kojarzącym się Polakom z wysokimi temperaturami, petrodolarami i punktem przesiadkowym do wielu atrakcyjnych destynacji, ruszyła niezwykła kampania reklamowa SUVów tej marki.
Wyłączny dystrybutor Citroëna w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Al Rostamani Trading Company, postanowił zaprezentować nowe modele na ulicach Dubaju: C3 Aircross i C5 Aircross. Zwraca uwagę duży rozmiar billboardu, mocno wyróżniający się w miejskim otoczeniu.
W sieci pojawiły się już zdjęcia kampanii, której towarzyszy slogan „Gama SUV-ów Citroëna. Witamy w Advanced Comfort”, zwracając uwagę fakt, że system Citroën Advanced Comfort to powrót do tradycji budowy komfortowych samochodów, który od stu lat towarzyszy marce. U dołu billboardów znajduje się informacja, że samochód „jest zainspirowany przez Ciebie dla maksymalnego komfortu jakiego pragniesz”.
Na billboardach znajdują się też adres salonu, numer infolinii, adres www i wszystkie adresy w mediach społecznościowych, aby odbiorcy wiedzieli skąd mogą dowiedzieć się więcej. Kampania rozpoczęła się w pierwszym tygodniu grudnia, billboard znajduje się na Sheikh Zayed Road oraz wyświetlany jest na ogromnym ekranie przy ulicy King Salman bin Abdulaziz Al Saud w Dubaju.
W Dubaju Citroën oferuje aktualnie trzy modele:
- Citroën C5 Aircross
- Citroën C3 Aircross
- Citroën Spacetourer
A jakie plany reklamowe ma Citroën w Polsce? Czy zobaczymy na nich nowego C4? Czekamy.
źródło: InsiteOOH
Najnowsze komentarze