Showcar Renault ARKANA to unikatowy crossover coupe, który łączy klasyczną elegancję z solidnością SUV-a.
Showcar Renault ARKANA jest zapowiedzią zupełnie nowego modelu Renault z segmentu C przeznaczonego na światowe rynki. Po debiucie na rynku rosyjskim w 2019 roku samochód trafi na rynki wielu innych krajów.
Nowy model w gamie Renault ma przyczynić się do międzynarodowej ekspansji Grupy, w szczególności na strategicznym rynku rosyjskim.
Renault w ramach światowej prapremiery zaprezentowało showcar ARKANA, unikatowy crossover coupe, będący zapowiedzią nowego modelu przeznaczonego na światowe rynki. Innowacyjny w tej kategorii samochodów design będzie mocnym atutem w bardzo konkurencyjnym segmencie C.
Segment C jest obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem na rynku motoryzacyjnym i jednocześnie najbardziej konkurencyjnym, w szczególności jeśli chodzi o SUV-y. Potrzeby klientów stają się coraz bardziej zróżnicowane. Renault ARKANA odpowiada na nie, łącząc w sposób doskonały elegancję coupe z solidnością SUV-a.
Samochód wyróżnia się przyciągającym wzrok designem, który sprawia wrażenie siły.
– solidność obrazuje zwiększony prześwit, poszerzone nadkola i 19-calowe obręcze kół, które sugerują duże możliwości terenowe. To solidny samochód gotowy, aby stawić czoła trudnym warunkom drogowym i klimatycznym.
– wysoką dolną część nadwozia i ścięty dach wzbogacają chromowane boczne listwy i panoramiczny dach.
Showcar ARKANA jest unikatowym crossoverem coupe, który idealnie łączy klasyczną elegancję z siłą SUV-a. Wyposażyliśmy go we wszystkie atrybuty właściwe marce Renault, obdarzając go muskularną stylistyką, siłą i zmysłowością we francuskim stylu – Laurens van den Acker, dyrektor ds. designu przemysłowego Renault.
Nowy model będzie produkowany i sprzedawany w wielu krajach świata, w pierwszej kolejności w Rosji już w 2019 roku. W dalszej kolejności Renault ARKANA będzie produkowane i dystrybuowane na terenie Azji i w innych częściach świata. Ten sam unikatowy design zostanie odpowiednio dostosowany do oczekiwań lokalnych rynków.
W ramach strategicznego planu Drive the Future Grupa Renault zamierza zwiększyć tempo ekspansji na światowych rynkach poprzez poszerzenie gamy produktów i zwiększenie sprzedaży do pięciu milionów samochodów w roku 2022. Renault ARKANA odegra pierwszoplanową rolę w realizacji tego celu.
W 2017 roku Grupa Renault sprzedała niemal jedną trzecią samochodów na rynku rosyjskim (448.270 egzemplarzy, 28% udziału w rynku). Rosja obecnie jest drugim rynkiem zbytu dla Grupy Renault z możliwością zajęcia pierwszego miejsca po realizacji planu strategicznego Grupy.
Pomysł tego innowacyjnego modelu powstał w Rosji i cały projekt był realizowany przy silnym zaangażowaniu Renault Rosja. ARKANA wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rosyjskich klientów, jak również klientów z wielu innych krajów świata, pozwalając Grupie Renault zwiększyć tempo ekspansji na światowych rynkach w ramach strategicznego planu Drive the Future – Nicolas Maure – wiceprezes Grupy Renault, prezes regionu Eurazja.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze