Badania, przeprowadzone na potrzeby francuskiego pisma „AutoPlus”, odbywały się w okresie 22.IX.2009-18.III.2010 i były swoistym uzupełnieniem rankingu zadowolenia z zakupu samochodu określonej marki, o którym już pisaliśmy pod koniec kwietnia
W zakresie obsługi posprzedażnej ocenie podlegały takie kryteria, jak:
– czas potrzebny na umówienie się w serwisie;
– przyjazność personelu obsługującego;
– jakość wykonanej usługi serwisowej;
– koszt wykonanej usługi serwisowej.
Dacia uzyskała łączną notę nieco ponad 16 punktów, na 20 możliwych do zdobycia. Lepsza okazała się tylko Honda. Poniżej prezentujemy pierwszą dziesiątkę zestawienia:
1. Honda – 16,80 pkt.
2. Dacia – 16,02 pkt.
3. Mazda – 15,84 pkt.
4. Toyota – 15,52 pkt.
5. Seat – 15,18 pkt.
6. Suzuki – 15,16 pkt.
7. Kia – 15,10 pkt.
8. Volvo – 15,00 pkt.
9. Škoda – 14,98 pkt.
10. Mini – 14,88 pkt.
Badanie oparto o wyniki ankiety wypełnionej przez ok. 32.000 klientów korzystających z sieci autoryzowanych serwisów poszczególnych marek.
KG
Najnowsze komentarze