poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Alpine

Szczepan Twardoch szalał w 300-konnym Alpine A110S na Śląsku

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-05-14
w Alpine, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
129 4
1
114
UDOSTĘPNIEŃ
381
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

Co robią firmy samochodowe, żeby trafiać z wizerunkiem swojego samochodu do klientów? Na przykład biorą znaną postać ze świata mediów, kultury lub sztuki i obsadzają w roli ambasadora marki. Tak jest w przypadku Alpine, sportowej marki koncernu Renault, której ambasadorem stał się Szczepan Twardoch.

Twardoch, pisarz, autor licznych powieści, zbiorów opowiadań, dzienników i poradników, najwyraźniej bardzo dobrze czuje się za kierownicą Alpine 110S. Niedawno szalał tym autem po śląskim torze a efekty jego jazdy możemy oglądać na filmie.

Alpine A110s to najwyższa wersja w gamie, w której nacisk położony jest przede wszystkim na osiągi. Sportowe zawieszenie pozwala w pełni wykorzystać spory potencjał silnika o mocy aż 300 KM. Sportowe w każdym calu, może być wyposażone w opony typu semi-slick i pakiet Aero, który z pewnością zachwyci kierowców ceniących precyzję, szczególnie na torze. A110 S to diabelnie efektywna maszyna, która dostarczy każdemu silnych emocji – chwali się producent.

Sformułowanie diabelnie nie jest tutaj przypadkowe. Już „cywilna” wersja Alpine zapewnia niesamowite sportowe doznania za kierownicą. Mocna A110S to już wyższa szkoła jazdy, wymagająca sporych umiejętności i dobrego opanowania kierownicy.

Nowe Alpine A110 S w skrócie:

    • Moc 300 KM
    • Stosunek masy do mocy 3,7 kg/KM
    • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,2 s
    • 340 Nm momentu obrotowego dostępnego w zakresie od 2 400 do  6 000 obr./min
    • Maksymalna prędkość zwiększona do 275 km/h
    • Sportowy układ jezdny: sprężyny i stabilizatory poprzeczne o zmienionej charakterystyce, specyficzna geometria zawieszenia, sztywniejsze o 50% sprężyny śrubowe i amortyzatory o odpowiednio dobranych nastawach, wydrążone dla zmniejszenia masy samochodu i o 100% sztywniejsze stabilizatory poprzeczne, zmniejszony o 4 mm prześwit i hydrauliczne ograniczniki amortyzatorów odpowiednio skalibrowane dla zapewnienia optymalnej stabilizacji nadwozia
    • Masa własna samochodu gotowego do jazdy od 1 102 do 1 140 kg
    • Sportowy układ wydechowy
    • Wyjątkowo efektywny układ hamulcowy Brembo, dwuelementowe przednie i tylne tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z pomarańczowymi zaciskami
    • Czarne błyszczące obręcze kół GT Race 18”
    • Opony Michelin Pilot Sport 4 w rozmiarze 215/40 R18 z przodu i 245/40 R18 z tyłu
    • Sportowe, regulowane w 2 kierunkach fotele Sabelt o lżejszej konstrukcji, wykończone tapicerką ze skóry łączonej z mikrofibrą, z pomarańczowymi przeszyciami

 

 

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2.3 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: A110Alpine
Udostepnij46Tweet29Udostepnij8
Poprzedni

Absurdalna polska reklama Peugeot 3008. Dlaczego połączyli hybrydę z doświetlaniem zakrętów?

Następny

Peugeot 508 SW Sport Engineered vs BMW 330e xDrive Touring: który lepszy?

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Peugeot 508 SW Sport Engineered vs BMW 330e xDrive Touring: który lepszy?

Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM: spalanie, miejsce na tylnych siedzeniach, bagażnik

Citroën C3 kontra Skoda Fabia i Hyundai i20: który jest lepszy?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • 308 sw 2022 - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • 43443 - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Tak - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.