Grupa Renault zatrudniła Arnauda Belloniego, szefa marketingu i komunikacji marki Citroën od 2015 roku. Będzie podlegał bezpośrednio szefowi koncernu, jednak nie wiadomo dokładnie jaka będzie jego rola. Luca de Meo zna się z Bellonim z czasów jego pracy w Renault i Fiacie.
Belloni to absolwent Compiegne Business School we Francji. Jego kariera rozpoczęła się właśnie w koncernie Renault, w dziale marketingu. W 1999 r. przeniósł się do marki Skoda Grupy Volkswagen, gdzie kierował zespołami ds. marketingu we Francji. W 2004 roku dołączył do Fiata i prowadził marketing oraz komunikację dla marek Fiat, Alfa Romeo i Lancia we Francji. W 2011 roku awansował i został wiceprezesem ds. marketingu w regionie Azji i Pacyfiku całej grupy FCA.
Luca de Meo, obecny szef Renault, również pracował w marketingu Renault i tam poznał Belloniego. Później razem funkcjonowali we Fiacie. De Meo ściąga do Renault osoby, które dobrze zna – prawdopodobnie ma mu to ułatwić zarządzanie organizacją.
Belloni będzie prawdopodobnie odpowiadał za marketing i komunikację w grupie.
źródło: Automotive News Europe
Najnowsze komentarze