Alain Favey, dyrektor generalny marki Peugeot, odwiedził Austrię, którą – jak sam podkreśla – traktuje niemal jak swój drugi dom. Wizyta miała na celu bliższe poznanie działalności austriackiej organizacji Peugeot oraz spotkanie z partnerami i dziennikarzami, aby omówić przyszłość marki na tym rynku.
„Austria to dla mnie jak drugi dom, dlatego byłem szczególnie podekscytowany możliwością poznania organizacji Peugeot Österreich” – mówi Favey.
Tradycja i nowoczesność w austriackim modelu sprzedaży
Podczas wizyty Alain Favey zwrócił uwagę na unikalne połączenie tradycji i innowacyjności, które charakteryzuje rynek motoryzacyjny w Austrii. Z jednej strony to rynek przywiązany do klasycznych metod sprzedaży i serwisowania samochodów, z drugiej – miejsce, gdzie testuje się nowatorskie rozwiązania w zakresie dystrybucji pojazdów.

Austria jest jednym z zaledwie trzech krajów, w których Stellantis wdrożył nowy model współpracy z dealerami – tzw. New Retailer Model Podczas swojego pobytu Favey odwiedził trzy salony sprzedaży oraz spotkał się w Wiedniu z przedstawicielami sieci dealerskiej z całego kraju.
„Wszyscy, z którymi rozmawiałem, podkreślali, że ten nowy model przynosi pozytywne efekty dla ich biznesu” – relacjonował Favey.
Przyszłość marki Peugeot w Austrii
Dyrektor generalny Peugeot nie ukrywa optymizmu, jeśli chodzi o rozwój marki na austriackim rynku. Jego zdaniem, istnieją tam solidne fundamenty, na których można budować dalszy wzrost.
„Widzimy duży potencjał rozwoju marki w Austrii. Wierzę, że zespół kierowany przez Markusa Wildeisa i Bernda Pfallera w pełni wykorzysta ten potencjał” – podkreślił.
Podczas wizyty Favey spotkał się również z dziennikarzami, z którymi rozmawiał o strategii marki Peugeot oraz jej perspektywach zarówno w Austrii, jak i globalnie.

Pełne wsparcie dla lokalnego zespołu
Wraz z Zineb Ghout, również zaangażowaną w rozwój marki w regionie, Alain Favey zadeklarował pełne wsparcie dla austriackiego zespołu.
„Oboje obiecaliśmy zapewnić wszelką niezbędną pomoc. Będę uważnie śledził wyniki austriackiego oddziału” – podsumował szef marki.
źródło: Stellantis, opracowanie redakcja
Najnowsze komentarze