Jak dowiadujemy się nieoficjalnie, w czasie swojej wizyty szef Stellantis Europe, Jean-Philippe Imparato, bardzo pozytywnie wypowiadał się o polskim rynku i ogłosił ambitne plany, związane z rozwojem sprzedaży. Podkreślał też znaczenie naszego kraju dla europejskiej motoryzacji.
Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy to był bardzo intensywny dzień w Polsce. Spotkania z kierownictwem Stellantis Polska, przedstawicielami fabryk, dealerami, rozmowy o przyszłości poszczególnym marek – Jean-Philippe Imparato miał co robić. Główny przekaz, który wyłania się z tej wizyty, to wzrost znaczenia Stellantis w naszym kraju, inwestycje w produkcję i sprzedaż oraz chęć odzyskania dużej części rynku. Imparato nie był sam, w czasie wizyty towarzyszyły mu kluczowe osoby z kierownictwa na Europę.
Wizyta Imparato to część europejskiej trasy kierownictwa koncernu, która ma na celu ocenę potencjał i gotowość poszczególnych rynków do nowego stylu działania. Oceniane są zasoby kadrowe oraz możliwości wynikające z lokalnych uwarunkowań. Według naszych informacji Polska otrzymała bardzo dobrą ocenę pod względem potencjału, natomiast rynek wymagać będzie z całą pewnością dużych inwestycji w marketing oraz warunki sprzedażowe.
Pierwsze efekty wizyty Imparato powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.
Najnowsze komentarze