Szefowa marki Citroen najbardziej znaczącą kobietą w świecie motoryzacji

8 912

Szefowa Citroena, Linda Jackson została wyróżniona tytułem Woman of Worth Award przyznawanej najbardziej wartościowym kobietom w branży motoryzacyjnej. Nagroda jest częścią konkursu Woman Car of the Year.

Konkurs Kobiecego Samochodu Roku (Woman Car of the Year) powstał w 2009 roku i z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Jury składające się z 41 członków z 34 krajów wybiera najlepsze modele na rynku na podstawie kryteriów, które są ważne dla pań. Pojazdy są oceniane m.in. w takich kategoriach jak: stosunek jakości do ceny, estetyczny wygląd, przestrzeń do przechowywania, transport dzieci, łatwość prowadzenia, kolor, czy sex appeal. W tym roku niestety żaden z pojazdów francuskich nie zdobył tytułu. Zwyciężyła Mazda 3, ale wyróżnienie otrzymała także szefowa marki Citroen, Linda Jackson, która została uznana najbardziej wartościową kobietą w branży motoryzacyjnej.

Pozostałymi kandydatkami była zmarła podczas próby bicia rekordu prędkości prezenterka, Jessi Combs oraz szefowa General Motors, Mary Barra. Podczas odbierania nagrody, Linda Jackson powiedziała: „Wierzę, że poza moją osobą nagrodzony został sukces odnowy Citroena, który realizuję od 5 lat wraz z moimi zespołami, kobietami i mężczyznami z pasją, którym chciałbym serdecznie podziękować. Ta nagroda jest również dla nich! Wyróżnienie ma dla mnie szczególny wymiar w roku, w którym Citroen obchodzi swoje stulecie”.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
5 Wątki komentarzy
3 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
7 Autorzy komentarzy
AgaMichał508Krzysztof GregorczykBartoszCycek Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Kolo
Gość
Kolo

Z sukcesem zmieniła Citroena w producenta tanich plastikowych mydelniczek bez polotu, bez innowacji, który już jest kilka lat za Peugeotem i Oplem pod względem technologii, który przecież nie tak dawno dołączył do PSA. Zero nowych modeli, luka po C4 i C5. Brak suvuv i crossoverów większych niż C5 aircross, brak elektryków, brak hybryd, i żałosne 4 gwiazdki NCAP w większości modeli (ale to dotyczy akurat całego PSA). Wszystkie samochody Citroena wyglądają jednakowo, pokraczne, jak jeżdżące pokemony, szczególnie C3 aircross, daleko szukać w nich elegancji i lekkości ostatniej C5. To jest sukces dopiero, mierzony jedynie tu i teraz. Brak słów.

Max
Gość
Max

Chyba tylko dlatwgo, ze w motoryzacji nie ma innych Kobiet…….

Michał508
Gość
Michał508

Prezesem General Motors jest kobieta. Coś Ci się komentarz nie udał.

Cycek
Gość
Cycek

Już wiem dlaczego mój c to takie badziewie…

Bartosz
Gość
Bartosz

Nie tylko twój to badziew. Niestety u mnie też… Wszystko się sypie po paru latach….

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Następni, których ktoś zmusił do zakupu… Szkoda tylko, że nie podają Panowie żadnych szczegółów, co budzi podejrzenia o trollowanie. Pan Cycek obrzuca gównem i tyle, Pan Bartosz uogólnia do „wszystko”. Jakieś szczegóły? Faktury z napraw na potwierdzenie? Samochody z salonu czy używane? Modele? Silniki?

Bartosz
Gość
Bartosz

Upadek marki

Aga
Gość
Aga

I wszystko jasne…w grupie PSA odstawili citroena na boczny tor,szkoda…