Peugeot pracuje nad rozwojem swojej sieci sprzedaży. Szefowa marki, Linda Jackson, odwiedziła niedawno Republikę Południowej Afryki. Celem spotkań było lepsze poznanie wyzwań z jakimi mierzy się Stellantis na tym rynku.
RPA jest jednym z krajów, w którym Peugeot odnotowuje duże wzrosty sprzedaży. Obecnie udział marki wynosi 0,5%, co oznacza wzrost o 80% w stosunku do poprzedniego okresu. To także najlepszy wynik od 8 lat. Linda Jackson rozmawiała z kadrą menadżerską oraz pracownikami salonów Peugeot na temat postrzegania marki, wyzwań jakie stawia przed Stellantis tutejszy rynek oraz możliwości rozwoju sprzedaży.
„Stellantis South Africa dokłada wszelkich starań, aby zwiększyć sprzedaż i atrakcyjność oferty, czyniąc salony wygodniejszymi dla obecnych i potencjalnych klientów w kraju. Przyszłość Peugeota w Republice Południowej Afryki wygląda optymistycznie” – powiedział Leslie Ramsoomar, dyrektor zarządzający Stellantis w RPA.
W RPA Peugeot oferuje takie modele jak Peugeot 208, 2008, 3008 i 5008. W sprzedaży jest również nieobecny w Europie Peugeot Landtrek – samochód terenowy, produkowany na rynki rozwijające się. Jego cena zaczyna się od 599 tysięcy randów, czyli około 35 tysięcy euro (wg. kursu z dnia 1.08.2022).
W ofercie znajdują się także dostawcze Peugeot Partner oraz Boxer.
Linda Jackson będzie kontynuować swoje spotkania w lokalnych oddziałach Peugeot. Kolejne spotkania mają pomóc w rozwoju sieci a jednocześnie pozyskaniu informacji zwrotnych, które mogą wpłynąć na dalsze działania związane z planowaniem budowy obecności Peugeot na świecie.
Najnowsze komentarze