czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

T Robust 13L – seria specjalna pojazdów używanych Renault Trucks

Nowa seria specjalna w ofercie pojazdów używanych Renault Trucks

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-12-26
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
109 3
0
96
UDOSTĘPNIEŃ
320
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?

Renault Trucks przedstawiło najnowszą serię specjalną pojazdów używanych, T Robust 13L, podkreślającą solidność i trwałość.  Pojazdy Renault Trucks T odnowione przez fabryczny zespół stylistów cechują się dynamicznym, wyczynowym wizerunkiem oraz czerpią korzyści ze specjalnie dobranych usług pod kątem niezawodności.

W czasach braków kadrowych wśród zawodowych kierowców, właściciele firm transportowych i przewoźnicy przykładają więcej uwagi do kwestii stylizacji swoich pojazdów. To pozwala pozyskać ich zainteresowanie. Dowodzi tego sukces serii specjalnej Renault Trucks T01 Racing. Francuski producent wypuszcza obecnie na rynek nową, w wyjątkowej stylizacji, T Robust 13L.

Zobacz: Promocje na samochody Renault

Wewnętrzna i zewnętrzna stylizacja, która obrazuje wytrzymałość pojazdów oraz doświadczenie Renault Trucks w silnikach 13-litrowych
Identyfikacja wizualna Renault Trucks T Robust 13L ucieleśnia dziedzictwo marki, trwałość i niezawodność pojazdów.

Projektanci Renault Trucks postanowili użyć połączenia szarości, czerni oraz czerwieni, charakterystycznych kolorów producenta, oraz zaczerpnąć inspiracji z kształtu ikonicznego logo w kształcie diamentu. Żywe przebiegi linii na karoserii wyrażają siłę i trwałość 13-litrowego silnika oraz doświadczenia Renault Trucks.

Czerwone detale zostały wprowadzone pod linią reflektorów i stopni. Zaślepki nakrętek kół wykonano również w tym kolorze, dzięki czemu ruchome elementy są lepiej widoczne podkreślając wytrzymałość i moc silnika.

Oznaczenie T Robust 13L zostało umieszczone na atrapie chłodnicy i drzwiach. Zespół projektantów z Renault Trucks’ Halle du Design (HDD) wybrał grubą, „mechaniczną” czcionkę, która ma przywodzić na myśl usportowiony, techniczny świat.

Natychmiast po otwarciu drzwi uwagę zwraca tonacja wnętrza. Na poziomie oczu, na boku fotela znajduje się tabliczka z oznaczeniem serii specjalnej. Po wewnętrznej stronie drzwi, element wykończenia w kształcie bumerangu również został zmodyfikowany: na fakturze włókna węglowego dodano specjalne oznaczenia. Karbonowe wykończenie tablicy rozdzielczej zostało przeprojektowane i polakierowane w nowe trójkątne wzory i linie, które nawiązują do eleganckiego wzornictwa karoserii.

Tabliczka z oznaczeniem T Robust 13L została umieszczona nad leżanką tak, aby była widoczna z zewnątrz. Fotele otrzymały pokrowce wykonane z oddychającej tkaniny z przestrzenną siatką z nazwą serii specjalnej. Na podłodze znajdują się dywaniki również z logo T Robust 13L. Dodatkowego smaku w środku nadają polakierowane na czerwono elementy tablicy rozdzielczej wraz z uchwytami schowków.

Solidność pojazdu i wsparcie Renault Trucks

Nowa seria specjalna pojazdów używanych jest napędzana silnikiem DTI13 Euro VI Step D, który słynie ze swojej niezawodności, mocy i momentu oraz osiągów. Te jednostki napędowe zostały zaprojektowane tak, aby mogły przekraczać przebiegi 1 miliona kilometrów.

Wersja T Robust 13L jest zaprojektowana w oparciu o wcześniej używane pojazdy: specjalnie wybrane, przygotowane i przekonfigurowane przez ekspertów z Renault Trucks Used Trucks Center. Najbardziej wymagające operacje takie jak lakierowanie, wykonywane są w fabryce pojazdów używanych. Konwersje i adaptacje wprowadzane na życzenie klienta przeprowadza się w fabryce w Bourg-en-Bresse.

I na koniec, aby zapewnić całkowity spokój operatorom flot, Renault Trucks T Robust 13L otrzymał ten sam poziom wsparcia posprzedażnego, jak nowa ciężarówka. Jest oferowany z fabryczną gwarancją Selection na 3 lata lub jeden milion kilometrów oraz z kontraktem Excellence Predict. Ten ostatni obejmuje swą ochroną części zużywające się oraz zdalny monitoring stanu technicznego pojazdu, który zapobiega nagłym przestojom z powodu awarii.

Aktywność firmy w obszarze pojazdów używanych jest częścią powziętego podejścia do gospodarki w cyklu zamkniętym w skali globalnej. Producent pracuje nad wydłużeniem życia swoich pojazdów, które są projektowane z tym zamysłem. Możliwe są aktualizacje oprogramowania, przebudowy i transformacje celem odpowiedzi na zapotrzebowanie płynące z rynku samochodów używanych (RT Used Trucks Factory). Właśnie w ten sposób firma z diamentem w swoim znaku firmowym walczy z procesem starzenia się produktów.

 

źródło: Renault Trucks Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: RenaultRenault Trucksużywane
Udostepnij38Tweet24Udostepnij7
Poprzedni

Nowy Opel Manta na wizualizacji. Czy tak będzie wyglądał crossover?

Następny

Koniec z Peugeot 208, 308, 508? Nowe nazewnictwo modeli marki z lwem

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Peugeot 308

Koniec z Peugeot 208, 308, 508? Nowe nazewnictwo modeli marki z lwem

Kryzys na rynku samochodowym trwa. Spadki rejestracji aut dostawczych listopad 2021

DS 4

Jaki model DS Automobiles zamówimy z dieslem? (grudzień 2021)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Chip - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • Cycu - Koniec popularnego modelu. Renault Grand Scenic znika z oferty marki w Wielkiej Brytanii
  • Piotr - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • adam - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dikej - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Grzech - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Norbert - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Anonimowo - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.