poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Tak się to robi w Portugalii – mieszkanie i Citroën Ami w komplecie

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-12
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
64 3
1
58
UDOSTĘPNIEŃ
192
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

Swego czasu pisaliśmy o możliwości zakupu mieszkania wraz z Renault Zoe, bodajże w Holandii. Ale miał to być w zasadzie udział w użytkowaniu elektrycznego Renault dla wszystkich mieszkańców wielorodzinnego budynku. Teraz bardzo ciekawe wieści docierają do nas z Portugalii i związane są z elektrycznym czterokołowcem Ami.

Citroën i Habitat Invest nawiązały współpracę partnerską, która zaowocuje dostarczeniem kluczy i tytułu własności do w 100% elektrycznego czterokołowca AMI klientom, którzy podpiszą wekslową umowę kupna-sprzedaży, na nabycie zintegrowanego mieszkania w Aurya Development, które ma powstać w Santo António dos Cavaleiros, w regionie Loures. Budowa pierwszej fazy Aurya rozpocznie się w lipcu bieżącego roku, a dwie kolejne fazy są zaplanowane na następne dwa lata. Powstanie w sumie 407 mieszkań, każde wyposażone w Citroën Ami.

Umowa wynika z zamierzonego pozycjonowania środowiskowego dla tego projektu, który obejmuje Ami, innowacyjne rozwiązanie w 100% elektrycznej mobilności, nie tylko jako część wyposażenia nowego domu, ale także jako część zobowiązania do zrównoważonego rozwoju Habitat Invest, odpowiedzialnego za projekt Aurya. „Myśląc o równowadze w życiu osobistym naszych klientów, postanowiliśmy wyposażyć ich nowy dom w rozwiązanie mobilności elektrycznej, które nie tylko pozwoli im zaoszczędzić na małych codziennych podróżach, ale także aktywnie przyczyni się do ochrony środowiska” – mówi Pedro Vicente, dyrektor Habitat Invest.

„Ami reprezentuje nowe podejście do 100-procentowej mobilności elektrycznej i ruchu w centrach miast. Ale nie tylko to. Ze względu na swoje cechy i wszechstronność pozwala nam reagować w spersonalizowany sposób na praktycznie wszystkie sytuacje użytku osobistego lub biznesowego, co jest przykładem tego niespotykanego na rynku nieruchomości skojarzenia w zakresie transformacji energetycznej” – dodał Joao Venâncio, Brand Manager w Citroën Portugalia.

W 100% elektryczna propozycja, którą można jeździć od 16. roku życia, z prawem jazdy kategorii „AM”, Citroën Ami jest praktyczną i nowoczesną odpowiedzią na nowe wyzwania indywidualnej mobilności, łącząc formę i funkcjonalność z zaletami energii elektrycznej. Autko jest zeroemisyjne ma bardzo niskie koszty użytkowania.

Dzięki maksymalnemu zasięgowi wynoszącemu 75 km nadaje się szczególnie do tras miejskich i podmiejskich, umożliwiając mieszkańcom apartamentów Aurya wykonywanie codziennych podróży, takich jak transfer do pracy, szkoły, na zakupy lub zajęcia rekreacyjne. Kompaktowe wymiary tego lekkiego czterokołowca zapewniają dużą swobodę ruchów i zwrotność, nawet w miejscach o ograniczonym dostępie. Akumulator litowo-jonowy o mocy 5,5 kWh, który zasila silnik elektryczny o mocy 6 kW, można łatwo naładować w ciągu zaledwie 3 godzin ze standardowego gniazdka.

 

 

oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AmiCitroenelektryczny Citroen
Udostepnij23Tweet15Udostepnij4
Poprzedni

Peugeot liderem po czterech miesiącach 2022 roku w Portugalii

Następny

Nowy Peugeot 308 i 308 SW trafił do Wielkiej Brytanii. Ile tam kosztuje?

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Nowy Peugeot 308 i 308 SW trafił do Wielkiej Brytanii. Ile tam kosztuje?

Szef Renault: zbyt wczesne przejście na napędy elektryczne może zaszkodzić środowisku

„Wyznaczając nowe Tempo”: FIAT jest na szybkim pasie elektryfikacji

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • 308 sw 2022 - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • 43443 - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Tak - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.