Fiat Grande Panda, jest tańszy od bliźniaczego modelu Citroëna, ale w podstawie oferuje bardziej atrakcyjne wyposażenie. Konfigurator nowego modelu działa już na rynku francuskim, co pozwala przyjrzeć się ofercie i temu, co otrzymamy za najniższa kwotę deklarowaną przez markę.
Klienci we Francji na razie mają możliwość konfiguracji jedynie elektrycznej wersji Grande Pandy, ale pierwsze przymiarki cenowe do bliźniaczego Citroëna e-C3 pokazują, że włosi chcą oferować dłuższą listę wyposażenia standardowego, z tym że w wyższej cenie. Fiat Grande Panda kosztuje we Francji katalogowo 24.900 euro, czyli o 1600 euro więcej niż jego francuski kuzyn. W obu przypadkach, klienci mogą jednak skorzystać z premii ekologicznej.
Fiat Mobi dostaje silnik 1.0 Firefly. Oferta na rok 2025
Najtańszy Fiat Grande Panda to model w czerwonym kolorze nadwozia wyposażony w 16-calowe stalowe koła. Za zmianę lakieru trzeba dopłacić 700 euro. Do wyboru jest łącznie siedem żywych odcieni, co potwierdza politykę marki, która deklaruje, że kończy z szarością gamy modelowej. Duża Panda może prezentować się ciekawie, ponieważ oprócz czerwonego mamy do wyboru biały, niebieski, pomarańczowy, żółty, czarny oraz jasną zieleń.
Fiat Grande Panda Red i La Prima
Konfigurator obejmuje dwie wersje wyposażenia: Red oraz La Prima. Zamiast czarnego, smutnego wnętrza, w wersji bazowej otrzymujemy ciekawy pod względem stylistycznym kokpit z niebieską tapicerką i żółtymi wstawkami oraz schowkiem z otwieraną do góry klapką, który prezentuje się ciekawie na tle innych samochodów w segmencie.
Renault Symbioz – poznaj nowy model w naszym teście
Wyposażenie obejmuje 10-calowy ekran wskaźników oraz 10,25-calowy wyświetlacz dotykowy z systemem Uconnect, który bezprzewodowo podłączymy z Apple Carplay i Android Auto, system audio z czterema głośnikami, a także manualną klimatyzację, czujnik deszczu i światła, elektryczne szyby z przodu i z tyłu oraz czujniki parkowania z tyłu. Standardem jest również spiralny kabel do ładowania z mocą 7 kW ukryty pod klapką z logo marki w przedniej części Grande Pandy. Za ładowarkę pokładową o mocy 11 kW trzeba dopłacić 300 euro.
Wersja La Prima kosztuje 27.900 euro i standardowym kolorem jest żółty a wyposażenie zostało wzbogacone o podłokietnik z przodu, nawigację, ładowarkę indukcyjną do smartfona, przyciemniane tylne szyby, automatyczną klimatyzację oraz tapicerkę charakterystyczną dla modelu La Prima. Fiat dodaje tutaj również 17-calowe felgi, relingi dachowe oraz kamerę cofania.
Elektryczny Fiat Grande Panda został wyposażony w silnik o mocy 113 koni mechanicznych oraz akumulator o pojemności netto 42 kWh, który umożliwia pokonanie na jednym ładowaniu do 320 kilometrów zgodnie z cyklem WLTP. Taki sam układ napędowy otrzymał Citroën e-C3. We Francji Fiat oferuje wyłącznie elektryczną wersję Grande Pandy, ale wkrótce dołączy również miękką hybrydę z instalacją o napięciu 48V.
Fiat na polskim rynku. Nowe modele, oferty, wersje wyposażenia
Najnowsze komentarze