Dacia Dokker w wydaniu osobowym i dostawczym dzielnie spełnia swoje funkcje. Może nie posiada wysublimowanego designu wnętrza i materiałów wykończeniowych. Ma natomiast zasadniczą zaletę – działa i służy. Przed nami dziesięć ogłoszeń z polskiego rynku wtórnego, od pierwszego właściciela, zadeklarowanych przez ogłoszeniodawców jako bezwypadkowe.
Praktyczna, nieromantyczna Dacia Dokker miała premierę w 2012 roku w czasie wystawy w Casablance. A wracając do „suchych” i przydatnych informacji natury praktycznej: na liście dziesięciu najtańszych Dacii Dokker znajdują się przeważnie egzemplarze z silnikami Diesla, jest kilka z silnikami benzynowymi, znaleźć też można dostawczego Dokkera z instalacją LPG.
Silniki Diesla – 1.5 dCi, przeważające na liście mają dobrą opinię co do użytkowania i spalania. Są do wyboru dwie możliwości bardziej ospały 1.5 dCi 75 KM i mocniejszy 1.5 dCi 90 KM. Wolnossąca jednostka benzynowa 1.6 zeswatana z instalacją LPG również cieszy się pochlebnymi recenzjami. Jednostka SCe – czyli – bazując na opiniach to silnik o większym spalaniu, ale i trwałości niż jego następca TCe. Silniki TCe obecne w zestawieniu – miewają opinię wymagających opieki, ale też mają szansę na dobrą pracę przy właściwym serwisowaniu, no i mają mniejsze zużycie paliwa.
Poniżej warta uwagi opinia o Dacii Dokker autorstwa redaktora Mokwińskiego:
Zobacz: Używana Dacia Dokker – tani niezawodny samochód do wszystkiego
Przeważającą pośród samochodów w zestawieniu wersją jest Dokker Laurate z m.in: klimatyzacją manualną, elektrycznymi przednimi szybami, sterowanymi elektrycznie lusterkami, oraz atrybutami wielu, do których współczesny kierowca jest przyzwyczajony typu ABS, ESP.
Przebiegi pojazdów z zestawienia zaczynają się od 45 tys. km do 307 tys. km. Wersalu na pokładzie może nie ma, ale są szanse, że nawet „wyjeżdżony” Dokker posłuży jeszcze kolejne lata, wiele zależy od utrzymania. O przypadku Dacii Dokker z instalacją LPG, z przebiegiem 800 tys. km pisała kiedyś redaktor Kozikowska:
Zobacz: Dacia Dokker 1.6 z LPG przejechała 800 tysięcy km. Zrobi nawet milion albo więcej
Najniższa kwota za samochód z listy to 18.500 zł za Dacię Dokker z dieslem 1.5dCi, z największym przebiegiem – 307 tys. km. Najwięcej, bo 28.300 zł trzeba zapłacić za Dacię Dokker z silnikiem benzynowym 1.6 SCe, z 2016 roku i przebiegiem 203 tys. km. Pośrodku tej stawki można znaleźć sztuki z mniejszymi przebiegami – również wspominane 45 tys.
Dla zainteresowanych – lista najtańszych ogłoszeń dotyczących używanej Dacii Dokker, od pierwszego właściciela, z polskiego rynku wtórnego:
- Dacia Dokker 1.5 dCi, 90 KM, przebieg 307.000 km, cena 18.500 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.5 dCi Laureate, 90 KM, przebieg 52.5000 km, cena 23.500 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.6 benzyna +LPG, dostawczy(VAN), przebieg 167.000 km, cena 24.000 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.5 dCi, 90 KM, Laureate, przebieg 157.800 km, cena 24.500 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.6 benzyna +LPG, Laureate, przebieg 115.000 km, cena 26.445 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.5 dCi, 90 KM, Laureate, przebieg 98.600 km, cena 26.700 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.5 dCi Laureate, 90 KM, przebieg 45.100 km, cena 27.500 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.5 dCi Laureate, 90 KM, przebieg 147.800 km, cena 27.500 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.5 dCi, 75 KM, dostawczy(VAN), przebieg 169.000 km, cena 27.900 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.6 SCe Open, przebieg 203.000 km, cena 28.300 zł. Link do ogłoszenia
Zobacz: Aktualna oferta Dacia
Najnowsze komentarze