Podczas odbywających się na przełomie października i listopada targów motoryzacyjnych w São Paulo na stoisku Renault królowały multimedia, oczywiście w służbie samochodów, ale i kreatywności odwiedzających pozwolono się rozwinąć. Jedną z atrakcji była możliwość „wytatuowania” Renault Sandero Stepway.
Osoby odwiedzające stoisko Renault miały możliwość wykonania sobie zdjęć w Dusterze Oroch, który miał światową premierę właśnie na salonie w São Paulo. To koncepcyjne auto okazało się jednym z najważniejszych wydarzeń brazylijskich targów, a jego zdjęcia wraz z uczestnikami pojawiły się także na Facebooku.
Goście mieli możliwość zrobienia sobie fotek wewnątrz wystawianych modeli przez zamontowane tam kamery. Fotki również trafiły na Facebooka. A na stoisku Renault nie zabrakło też ogólnodostępnych tabletów, na których można było „zmontować” swoje fotki z najnowszymi produktami Renault.
A co z tymi tatuażami? Otóż jeszcze przed otwarciem salonu w São Paulo Renault poprosiło fanów na Facebooku, by przysyłali zdjęcia wraz z osobistymi tatuażami i krótkim tekstem, co one przedstawiają. Najciekawsze propozycje zostały w trakcie targów wymalowane na Sandero Stepway. W ten sposób powstało auto jedyne w swoim rodzaju, swoiste dzieło sztuki.
KG; zdjęcia: Renault Brasil
Najnowsze komentarze