piątek, 27 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Testy Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C5 Aircross: francuski ultrakomfortowy SUV oczami Australijczyków

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2020-10-19
w Citroen - testy i opinie, Testy, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
1.6k 50
7
1.4k
UDOSTĘPNIEŃ
4.8k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Citroën C5 Aircross jest bardzo komfortowym SUVem. W przeciwieństwie do aut, które mają nieprzyjemne, twarde zawieszenia, tutaj wszystko podporządkowane jest przyjemności z podróżowania. Kierowca i pasażerowie mają się czuć komfortowo, jak najmniej odczuwać nierówności drogi. Co jednak na ten temat sądzą w Australii? Poczytajcie:

  • C5 Aircross ma ciekawe komfortowe zawieszenie. Z historią unikalnych i innowacyjnych konstrukcji zawieszenia w swojej historii, najnowszym pretendentem Citroena jest „Progressive Hydraulic Cushions”. Może nie jest to rewolucja jak zawieszenie hydropneumatyczne z przeszłości, ale jazda jest bardzo przyjemna. Większe dziury, progi zwalniające i mniejsze nierówności są dobrze tłumione, lepiej niż w większości konkurencji w tym przedziale cenowym.
  • Układ kierowniczy pracuje imponująco lekko przy niskich prędkościach, ale zapewnia przyjemną kontrolę i wyczucie podczas jazdy. Przechyły nadwozia są dobrze kontrolowane pomimo miękkiego zawieszenia, a podsterowność nie jest widoczna.
  • 8-calowy system informacyjno-rozrywkowy to mocna strona. Jest nowoczesny, sprawnie działa a dzięki swojemu rozmiarowi i wzornictwu wygląda na premium. Masz do dyspozycji Android Auto i Apple CarPlay, a specyfikacja Shine ma również wbudowaną nawigację. Do tego dochodzi wysokiej jakości cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3 cala, z różnymi trybami wyświetlania do ustawienia i dodający jeszcze więcej wrażenia klasy premium do kabiny.
  • Połączenie materiałów i wzorów nie tylko sprawia wrażenie dobrze wykonanego, ale także tworzy niepowtarzalną i charakterystyczną atmosferę na pokładzie. Fotele wykorzystują piankę z pamięcią kształtu, aby dopasować się do ciała.
  • Tylne siedzenie jest zarówno wygodne, jak i przestronne, z wystarczającą ilością miejsca na nogi i nad głową w większości sytuacji. Płaska podłoga powoduje, że szczególnie środkowe siedzenie jest jednym z najbardziej przestronnych w tej klasie.
  • Chociaż Citroen jest jednym z najbardziej znanych i historycznie innowacyjnych producentów samochodów, w Australii marka jest mało rozpoznawalna. Jasne, istnieje grupa entuzjastów, którzy pomagają w zwiększaniu sprzedaży, ale wielu klientów omija Citroena, bo go nie zna. A szkoda, bo C5 Aircross to bardzo dobry samochód. Udowadnia, że w dzisiejszych czasach nie trzeba wiele, aby wyglądać i czuć się inaczej niż w coraz bardziej monotonnej mainstreamowej motoryzacji a wewnątrz i na zewnątrz tego C5 Aircross jest wystarczająco dużo unikalnych elementów i designu, aby go wyróżnić. Co jednak najważniejsze, to wygodny, przestronny, praktyczny i bezpieczny samochód, dzięki czemu jest sympatycznym towarzyszem w codziennym życiu.

źródło: Car Advice Australia

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.7 12 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AustraliaC5 AircrossCitroen
Udostepnij577Tweet361Udostepnij101
Poprzedni

Nowa Dacia Spring: ile będzie kosztować? Znamy cenę najtańszego samochodu elektrycznego Europy

Następny

Citroën C5 Aircross i Peugeot 3008 Hybrid: 1550 nowych samochodów dla policji

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Citroën C5 Aircross i Peugeot 3008 Hybrid: 1550 nowych samochodów dla policji

Nowa Dacia Duster 3 pojawi się w 2024 r. Będzie hybryda i zupełnie nowa platforma

Citroën, Peugeot i Opel na czele, Volvo, Tesla i Fiat gonią. Liderzy celów emisji CO2

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
7 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Inny Anonimowy - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Inny Anonimowy - Najlepiej wyposażony SUV Peugeot 3008 w Polsce! 300-konna hybryda z noktowizorem
  • Inny Anonimowy - Najlepiej wyposażony SUV Peugeot 3008 w Polsce! 300-konna hybryda z noktowizorem
  • Inny Anonimowy - Alfa Romeo Tonale zdobywa nagrodę „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w 2022 roku
  • Inny Anonimowy - Już 400.000 sztuk Fiata Mobi wyprodukowano w fabryce w Betim
  • auu - Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault
  • Zen Kenobi - Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Zen Kenobi - Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Zeną - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Piter - Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault
  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
7
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.