Citroën – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: DS 3 E-Tense 156 KM – luksusowy samochód elektryczny rodem z Francji. Pojechaliśmy nim od morza prawie aż do Tatr

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2023-05-06
w Testy, DS - testy i opinie
Czas czytania 12 minut
583
A A
6
ds 3 e tense 2023 7 scaled Testy

DS 3 E-Tense jest szybki, dynamiczny a przede wszystkim niezwykle komfortowy. Zadowala się też stosunkowo niedużą ilością prądu a jazda nim to prawdziwa przyjemność. W redakcji nie chcieliśmy z niego wysiadać, w ciągu tygodnia pokonując 1500 kilometrów po całej Polsce. Auto ma swoje minusy, ale zddcydowanie więcej plusów.

DS 3 E-Tense trafił do nas na tydzień i z miejsca polubiliśmy go za jego komfort i dynamikę oraz większy niż do tej pory zasięg, który pozwalał nam pokonywać duże odległości. Auto jeździło od morza prawie do Tatr.

Peugeot 408 – reklama

Mocny, zdecydowany wygląd, kompaktowe wymiary

ds 3 e tense 2023 6 scaled Testy
DS 3 komfortowo przejedzie także polną drogą

DS 3 E-Tense to najnowsza odsłona miejskiego samochodu marki DS Automobiles. Z zewnątrz charakteryzuje się interesującą wizualnie linią eleganckiego crossovera, które to wrażenie pogłębiają masywny i duży grill z przodu, który jednak nie przytłacza całości jak to np. zdarza się u japońskiej czy niemieckiej motoryzacji spod znaku premium oraz duże, 18” koła i odpowiednie przetłoczenia w nadwoziu.

Mimo tych mocnych akcentów nie ma tutaj jakiegoś wrażenia przesady czy niespójności. Wręcz przeciwnie, cały projekt jest bardzo harmonijny i nawet słynne płetwy rekina w drzwiach tylnych nie sprawiają wrażenia jakiegoś zbędnego dodatku, dobrze komponując się z całym nadwoziem. Z tyłu DS 3 posiada wąskie eleganckie lampy i napis DS Automobiles na listwie klapy bagażnika.

ds 3 e tense 2023 9 scaled Testy
Elegancki tył DS 3

Przyjemnym akcentem w DS 3 są chowane klamki, chociaż trzeba się przyzwyczaić do tego odgłosu przy ruszaniu. Niektórzy z naszych kierowców testowych byli początkowo zdziwieniu, że coś słychać.

DS 3 E-Tense ma 4118 mm długości, 1791 mm szerokości, 1534 mm wysokości oraz 2558 m rozstawu osi. Razem tworzy to zgrabny samochód, który oferuje sporo przestrzeni dla kierowcy i pasażerów.

Pod maską – dużo!

Otwarcie maski może zdziwić osoby przyzwyczajone do tego, że w samochodach elektrycznych panuje tam pustka. Tutaj jest raczej dużo elementów, mamy bowiem napęd, systemy komputerowe, system chłodzenia, pompę ciepła i wiele innych drobniejszych elementów, które tworzą dość skomplikowaną na pierwszy rzut oka całość. Trochę szkoda tego szczelnego wypełnienia, bo przy małych rozmiarach silnika można by pokusić się o nieduży chociaż dodatkowy bagażnik. Może w kolejnych odmianach?

ds 3 e tense 2023 5 scaled Testy
Przez łąki i pola w komfortowych warunkach

Bagażnik – wystarczający

Bagażnik ma 350 litrów pojemności i w wersji elektrycznej jest zajęty przez niewielkie, eleganckie opakowanie na kable, które jeżdżą z nami na wypadek, gdybyśmy chcieli skorzystać ze zwykłego gniazdka lub wallboxa, który nie ma swojego kabla.

ds 3 e tense 2023 20 scaled Testy
Bagażnik ma 350 litrów

Do bagażnika bez problemu wchodzą dwie walizki kabinowe i sporo miejsca jeszcze zostaje. Minusem jest przycisk otwierania, zlokalizowany niżej niż sama klapa. Niepraktyczne oszczędności!

ds 3 e tense 2023 19 scaled Testy
Dwa kable do ładowania wyjęte z torby

W środku – luksus i komfort

DS 3 E-Tense to przede wszystkim komfort i luksus w środku. O ile na zewnątrz widać, że mamy do czynienia z samochodem premium to środek już rozpieszcza. W wersji, którą otrzymaliśmy, auto posiadało skórzaną deskę rozdzielczą i niezwykle przyjemne skórzane fotele oraz kanapę z tyłu. I właśnie ta skóra zwraca uwagę najbardziej, w naszej wersji przecierana ze złotym odcieniem, zastosowana na desce i boczkach oraz na fragmentach foteli.

ds 3 e tense 2023 12 scaled Testy
Wnętrze DS 3 jest wygodne, ciche i świetnie wykonane

Pierwsze co zwraca uwagę po otwarciu drzwi to elegancja kokpitu, wysoka jakość materiału – skóra i metal oraz charakterystyczny design DS, w którym występują geometryczne wzory, w tym przypadku romby. W DS 3 E-Tense nie ma może jakiegoś przepychy, który znamy choćby z DS 7 Crossback, ale jest naprawdę przyjemnie. Fotele są miękkie, zachęcają do długich podróży, otulają kierowcę i pasażera i siedzi się na nich bardzo wygodnie. Znakomicie współgrają z pracą zawieszenia. Fotel kierowcy ustawia się w pełni elektrycznie, ma też funkcje masażu. Fotel pasażera jest obsługiwany manualny.

ds 3 e tense 2023 17 scaled Testy
Przecieraną na złoto skóra, piękne przeszycia i ten wzór tapicerki – mięciutka skóra dopełnia obraz

Wszystkim steruje się dotykowo, łącznie z temperaturą (klimatyzacja jest jednostrefowa), z uwagi na rozmiary samochodu do każdego przycisku jest łatwo dosięgnąć. Materiały są bardzo wysokiej jakości, znakomicie zmontowane, w środku panuje idealna cisza, nawet na najgorszych drogach.

ds 3 e tense 2023 13 scaled Testy

W DS Automobiles zachwyca poczucie estetyki, którego tak bardzo brakuje w wielu innych markach – tutaj wszystko jest podporządkowane jednej idei, spójne, połączone ze sobą, uporządkowane również. Wnętrze to zdecydowanie mocny punkt DS 3 E-Tense.

ds 3 e tense 2023 18 scaled Testy

Miejsca z przodu jest pod dostatkiem, z tyłu usiądzie nawet wysoka osoba, chociaż dach bardzo szynko obniża się już za zagłówkiem. Miejsca na nogi z tyłu raczej nie brakuje. Pewnym minusem mogą być: przyjęta konwencja podłokietników, które są raczej nieduże oraz większa ilość plastiku z tyłu, tutaj drzwiom poświęcono po prostu mniej uwagi. Nie ma niestety podłokietnika. Pewnym minusem mogą być też dla niektórych dźwignia zmiany biegów znana z innych modeli Stellantis i twarde plastiki w dolnej części kabiny.

System audio klasy hi-fi

Jeśli jest coś, co przebija wygląd i wygodę wnętrza, to na pewno będzie to zestaw audio. Jak oni to zrobili? Trudno powiedzieć, ale DS 3 E-Tense ma najlepiej grający system audio jaki zdarzyło nam się odsłuchiwać w samochodzie ostatnimi czasy. Dźwięk jest czysty, nie męczący, nie ma efektu cyfrowej sterylności, bas schodzi nisko, miękko i jest szybki. Tony średnie słychać zdecydowanie, bez tego sztucznego podziału na pasmo bardzo wysokie i bardzo niskie. Świetnie pracuje stereofonia, odpowiedni tworząc przestrzenną scenę, w której ulokowane są instrumenty.

ds 3 e tense 2023 14 scaled Testy
System działa szybko, audio jest bardzo dobrej klasy. Minus – ekran łatwo się brudzi od palców.

Radio FM i DAB są odpowiednio czułe, odbiór czysty. Współpraca ze streamingiem bluetooth bezproblemowa. Zarówno Android jak i Iphone funkcjonują bez zastrzeżeń.

Multimedia – wysokiej rozdzielczości, szybkie, funkcjonalne.

ds 3 e tense 2023 11 scaled Testy
Spójne, ładne wnętrze. Z tyłu na zagłówkach wytłoczone logo DS

Do dyspozycji kierowcy jest system multimedialny, który zaprojektowano tak, aby odzwierciedlał wygląd wnętrza. Elementy graficzne i kolory tworzą z wnętrzem udaną całość. Wszystko działa bardzo szybko, logika systemu jest bez zarzutu. Nawigacja działa szybko, kamera pokładowa (przód tył) jest wysokiej rozdzielczości i radzi sobie bardzo dobrze nawet w nocy. Kąty widzenia szerokie. Minusem może być symulowanie kamery 360 przez dwie kamery zamiast czterech.

Systemy wspomagania jazdy

ds 3 e tense 2023 2 scaled Testy
DS 3 lubi szybką jazdę… do 150 km/h. Takie ma ograniczenie elektroniczne

DS 3 E-Tense dysponuje aktywnym tempomatem z utrzymaniem na pasie ruchu i zatrzymywaniem się, system działa w pełnym zakresie prędkości. Wszystko tu działa płynnie, miękko i przyjemnie – nastawione na komfort a nie na dynamikę. Auto przyspiesza, zwalnia, odpowiednio reaguje na ruch i nawet zajechanie drogi nie wybija go z tego rytmu. Łatwo można zatwierdzać zmiany limitów prędkości z rozpoznawanych znaków (wystarczy nacisnąć na kierownicy OK).

DS 3 nie ma niestety noktowizora nawet w opcji i trochę szkoda.

Ładowanie

ds 3 e tense 2023 3 2 scaled Testy
Przy końcu ładowania moc wynosi 7.2 kW

Ponieważ DS 3 E-Tense pokonał z nami ponad 1500 kilometrów, mieliśmy okazję go ładować w bardzo wielu miejscach i scenariuszach. Pokładowa ładowarka DC obsługuje moc 100 kW, co według producenta pozwala naładować samochód do 80% w ciągu 30 minut, o ile taka moc jest oczywiście w danym miejscu dostępna. My korzystaliśmy z ładowarek firmy Greenway, która jest stałym partnerem naszych elektrycznych podróży i zwykle udawało się osiągnąć maksymalną lub prawie maksymalną moc ładowania, co wyglądało następująco:

– przy prawie pustej baterii moc ładowania dochodziła do 80-90 kW,
– do 80% auto nieco zwalniało i moc ładowania wynosiła do 50 kW,
– na końcu ładowania, przy 98% moc ładowania wynosiła 7,2 kW

Korzystaliśmy też z ładowarki domowej, także przy bardzo niskim napięciu na końcu świata (na końcu sieci, daleko od podstacji) osiągając czasy w rodzaju 8 km zasięgu na godzinę ładowania. Ładowarka działała nawet w miejscach, gdzie sieć domowa była bardzo wiekowa, wręcz zabytkowa. Duży plus.

Jazda

DS E-Tense to samochód, którym jeździ się przyjemnie. Zawieszenie jest nastawione na komfort, ale bez problemu poradzi sobie w dynamicznym zakręcie. Nisko położony środek ciężko pozwala na dynamiczne manewry.

ds 3 e tense 2023 1 2 scaled Testy
Średnia zużycia po 588 kilometrach wynosiła 16,3 kWh/100 km.

Największe wyrazy uznania w przypadku DS 3 E-Tense należą się zawieszeniu. Mimo 18” kół takiego komfortu się po prostu nikt z nas nie spodziewał. Zawieszenie miękko i sprężyście pokonuje nierówności, bez problemu radząc sobie z dziurami, ostrymi krawędziami, uskokami, amortyzując wszystko i bardzo mało przenoszcząc do środka. Co ważne, zawieszenie jest bardzo ciche! Nawet w terenie (w lesie, na drogach polnych) nie ma żadnego nieprzyjemnego wrażenia i dobijania na nierównościach.

ds 3 e tense 2023 1 scaled Testy

Dynamika DS 3 E-Tense jest przyzwoita – auto ma nowej generacji silnik 156 KM, który współpracuje z większym akumulatorem, który ma 55 kWh pojemności. Przyspieszenie według producenta to 8,2 sekundy do setki, nam w trzech kolejnych próbach udało się uzyskać 8,1 sekundy (sucha droga, temperatura 15 stopni, auto po nocnym postoju).

W środku jest też wyjątkowo cicho i to niezależnie od prędkości, nawet przy 150 km/h można rozmawiać szeptem.

Zasięg DS 3 E-Tense

Użyteczna pojemność akumulatora DS 3 E-Tense wynosi nieco ponad 50 kWh. To oznacza, że przy średnim zużyciu, które uzyskaliśmy w czasie jazdy, a więc 16,8 kWh/100 km, zasięg auta wynosi 300 kilometrów. I takie realne wartości udawało nam się uzyskać, przy czym jeździliśmy z prędkościami 110-120 km/h na trasach szybkiego ruchu i na autostradach, chociaż nie brakowało momentów jazdy 140 km/h z lekkim plusem na autostradzie.

ds 3 e tense 2023 21 scaled Testy

Nieco inaczej sprawa przedstawia się w mieście. Tutaj DS 3 E-Tense czuje się jak ryba w wodzie i bez problemu dawało się uzyskać większe odległości, od ładowania do ładowania w okolicach 350 kilometrów i więcej.

Pewnym minusem systemu DS 3 E-Tense jest to, że bardzo zachowawczo podaje konieczność ładowania w nawigacji i kilkukrotnie sugerował, aby zaplanować postój na ładowanie na trasie dłuższej niż 250 kilometrów, mimo że realnie nie było takiej potrzeby.

Plusy i minusy albo inaczej mówiąc wady i zalety DS 3 E-Tense

ds 3 e tense 2023 24 scaled Testy

+ wzorowy komfort jazdy,
+ świetnie wykonane, luksusowe i eleganckie wnętrze,
+ dynamika jazdy
+ wysoka przyjemność podróżowania,

– zachowawcze podawanie konieczności ładowania przez system nawigacji,
– mniejsza dbałość o wykończenie tylnych drzwi (więcej plastiku),
– przycisk otwierania bagażnika umiejscowiony zbyt nisko,

Cennik

ds 3 e tense 2023 15 scaled Testy

DS 3 zaczyna się w cenniku od 129.900 zł a jego wersja elektryczna E-Tense od 203.600 zł. Jednak testowana przez nas wersja to najwyższa w gamie DS Opera z wykończeniem OPERA ze skóry Nappa Art Basalt z motywem bransolety zegarka i z jasną podsufitką. „Ta wersja to esencja elegancji i wyrafinowania. Siedzenia pokryte skórą Nappa z motywem bransolety, elementy dekoracyjne z perłowym przeszyciem” informuje producent. Dopłata do czerwonego koloru nazwanego Rouge Diva wynosi 5.600 zł. Dopłaty w tej wersji wymagają jeszcze reflektory DS Matrix Vision LED (3.600 zł).

Skonfiguruj swojego DS 3 teraz

Wybrane elementy wyposażenia wersji OPERA: 

  • Reflektory LED
  • Dynamiczne światła LED z tyłu
  • Automatyczne hamowanie awaryjne kontrolowane przez kamerę i radar
  • Wyswietlacz Head-Up
  • Podgrzewana przednia szyba
  • Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
  • Przyciemniane szyby tylne boczne i tylna
  • Systemy Wspomagania Prowadzenia
  • Systemy Nawigacji i Multimedia
  • Ładowarka bezprzewodowa do smartfona
  • Alarm przeciwkradzieżowy
  • Podgrzewane elektryczne lusterka zewnętrzne, składane elektrycznie
  • Bezramkowe elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
  • Kierownica skórzana
  • Aluminiowe nakładki pedałów oraz podnóżek
  • System monitorowania martwego pola
  • ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania i wspomaganie hamowania awaryjnego (AFU)
  • Automatyczne przełączanie świateł drogowych na mijania
  • Szybkie ładowanie prądem stałym do 100 kW
  • DS IRIS SYSTEM (Konfigurowalny system informacyjno-rozrywkowy najnowszej generacji)
  • System wspomagania parkowania z tyłu oraz z przodu z kamerą cofania Vision 360°

Podsumowanie

DS 3 E-Tense to auto, które znajdzie zastosowanie w mieście i sprawdzi się w trasie, jeśli trzeba. Jest eleganckie, wyróżnia się z tłumu, nie będzie kolejnym smutnym krzykliwym pudełkiem oklepanej marki. Zapewnia bardzo duży komfort podróży, dużo większy niż większość aut na rynku. Ma swoje drobne minusy, na pewno jest też kosztowne, co uzasadniają materiały wykończeniowe i design. Na pewno nie jest to samochód dla wszystkich, DS Automobiles trafi w gusta osoby, która zwraca uwagę na estetykę, jakość i wykończenie, zachowując przy tym dobrą dynamikę.

Dla pełnego korzystania z elektryka trzeba mieć jednak dostęp do ładowarki najlepiej typu Wallbox w domu lub w pracy.

Rozmowa w salonie konkurencji

Jedno z ładowań na trasie robiliśmy w salonie konkurencji. Dziękujemy za przyjemną rozmowę, słowa uznania dla DS 3 i propozycję kawy – brawo, tak się robi dobre wrażenie.

Dziękujemy DS Automobiles i Stellantis Polska za udostępnienie samochodu do testu.

Znajdź salon DS najbliżej Twojego miejsca zamieszkania.


google news Testy
google preferowane Testy

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

ds 3 e tense 2023 24 scaled Testyds 3 e tense 2023 23 scaled Testyds 3 e tense 2023 22 scaled Testyds 3 e tense 2023 21 scaled Testyds 3 e tense 2023 20 scaled Testyds 3 e tense 2023 19 scaled Testyds 3 e tense 2023 18 scaled Testyds 3 e tense 2023 17 scaled Testyds 3 e tense 2023 16 scaled Testyds 3 e tense 2023 15 scaled Testyds 3 e tense 2023 14 scaled Testyds 3 e tense 2023 13 scaled Testyds 3 e tense 2023 12 scaled Testyds 3 e tense 2023 11 scaled Testyds 3 e tense 2023 10 scaled Testyds 3 e tense 2023 9 scaled Testyds 3 e tense 2023 8 scaled Testyds 3 e tense 2023 7 scaled Testyds 3 e tense 2023 6 scaled Testyds 3 e tense 2023 5 scaled Testyds 3 e tense 2023 4 scaled Testyds 3 e tense 2023 2 scaled Testyds 3 e tense 2023 1 scaled Testyds 3 e tense 2023 1 2 scaled Testyds 3 e tense 2023 3 2 scaled Testyds 3 e tense 2023 2 2 scaled Testy
3.7 3 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

1. Polska rejestracje nowych aut w pazdzierniku 2025 roku Testy

Polska – rejestracje nowych aut w październiku 2025 r.

2025-11-11
DS n 8 Testy

Pierwszy DS N°8 odebrany przez klienta w Krakowie. Topowa wersja Jules Verne o mocy 350 KM

2025-11-07

TOP 25 marek samochodowych we Francji: październik 2025. Renault na czele, Dacia trzecia

2025-11-01

DS Automobiles i Penske Autosport zakończyli testy przed sezonem Formuły E. Jak poszło?

2025-10-31
Tagi: DS AutomobilesE-TenseDS 3
Udostepnij208Tweet130Udostepnij36
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
6 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • bigster dacia pgd Testy

    To najdroższa Dacia Bigster oferowana od ręki w Polsce, ale nadal tańsza niż podstawowa Toyota RAV4

    5099 udostępnienia
    Udostepnij 2040 Tweet 1275
  • 2.0 HDi – prawdopodobnie najlepszy silnik świata wciąż godny uwagi

    23671 udostępnienia
    Udostepnij 9468 Tweet 5918
  • Nowa Dacia Bigster królową oszczędności wg ADAC. Jest lepsza niż Skoda Octavia

    1252 udostępnienia
    Udostepnij 501 Tweet 313
  • Polski promocyjny cennik nowych samochodów Dacia – listopad 2025.

    8717 udostępnienia
    Udostepnij 3487 Tweet 2179

Testy samochodów

Czy warto kupić samochód elektryczny? Tydzień z Renault ZOE w wielkim mieście - cz.2 
Testy

Test: Czy warto kupić samochód elektryczny? Tydzień z Renault ZOE w wielkim mieście – cz.2. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2018-09-21
Renault Kangoo 2021
Wiadomości

Test: Renault Kangoo: pierwsza jazda. Dlaczego nie ma środkowego słupka? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2021-06-17
citroen c6 r7.jpg Testy
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C6 2.7 HDi V6 208 KM biturbo 2006 – komfortowa francuska limuzyna. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2006-05-20
IMG 0618 Testy
Testy

Test: Peugeot 308 1.6 GTi 272 KM – hatchback z diabelskim charakterem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie

autor Małgorzata Kozikowska
2017-07-27
006. Dacia Jogger z LPG – sposob na wygodne i tanie podrozowanie Testy
Testy

Test: Dacia Jogger ECO-G 100 KM z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-22

Najnowsze komentarze

  • Anonim - Silnik 1.2 PureTech: jest nowa procedura naprawcza zwiększonego zużycia oleju
  • Inny Anonimowy - Fiat wprowadza limitowaną edycję „600 Hybrid Nero Cinema”
  • Mayor - Nie pójdziesz do więzienia za samo przekroczenie prędkości
  • Anonim - Ile kosztuje najtańsza nowa Dacia z automatem?
  • Jan - Polska – rejestracje nowych aut w październiku 2025 r.
  • Paweł - Fiat wprowadza limitowaną edycję „600 Hybrid Nero Cinema”
  • Roman - Nowy Alpine A390 wchodzi na rynek. Cena ujawniona

Zobacz też

Citroen rezygnuje z modelu C4

DS N°4 – ile kosztuje w różnych krajach?

Dacia podbija rynek indywidualnych w Polsce. Duster i Jogger w TOP swoich segmentów

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
6
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz