Antonio Filosa – Chief Executive Officer, Jeep® Brand
Wiadomości

Nieoficjalnie: Antonio Filosa nowym szefem Stellantis?

autor Tomasz Nowicki
2025-05-10
totalenergies podczas 6 godzinnego wyscigu na torze spa francorchamps jazda na rollercoasterze w ramach przygotowan do le mans 6 Wiadomości
Wiadomości

TotalEnergies podczas 6-godzinnego wyścigu na torze Spa-Francorchamps: jazda na „rollercoasterze” w ramach przygotowań do Le Mans

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-08
leapmotor c10 01 Wiadomości
Wiadomości

Chińska ofensywa: ile samochodów sprzedał w 2025 r. w Polsce Leapmotor? 198% wzrostu

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-11
Citroen C3 Aircross Plus siedmioosobowy
Wiadomości

Najtańszy, 7-miejscowy Citroën C3 Aircross. Cena i wyposażenie na początku maja 2025

autor Gabi Rusek
2025-05-05
alpine a290 juz mozna zamawiac tego hot hatcha ile kosztuje w polsce 1 Wiadomości
Wiadomości

Alpine A290 – już można zamawiać tego hot hatcha. Ile kosztuje w Polsce?

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-06
fot.Dariusz Kulesza
Wiadomości

Renault Austral dla Akademii Muzycznej w Łodzi. Jaszpol partnerem 80-lecia uczelni

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-07
jeep compass 2026 e1746934518787 Wiadomości
Wiadomości

To pierwszy model z podświetlanym logo Jeep. „Rozwiązanie, które przyciąga wzrok”

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-11

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Bartono - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Zbyszek - Leapmotor T03 z rekordem zasięgu. Aż 400 kilometrów na jednym ładowaniu!
  • Inny Anonimowy - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Sergiusz - Citroën dba o letni komfort kierowców – w Indiach rusza kampania „Citroën Summer Cruise 2025”
  • Inny Anonimowy - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Inny Anonimowy - Leapmotor C10 REEV w Polsce. Premierowy pokaz na Poznań Motorshow 2025
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: DS 3 E-Tense 156 KM – luksusowy samochód elektryczny rodem z Francji. Pojechaliśmy nim od morza prawie aż do Tatr

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2023-05-06
w Testy, DS - testy i opinie
Czas czytania 12 minut
480
A A
6
ds 3 e tense 2023 7 Wiadomości

DS 3 E-Tense jest szybki, dynamiczny a przede wszystkim niezwykle komfortowy. Zadowala się też stosunkowo niedużą ilością prądu a jazda nim to prawdziwa przyjemność. W redakcji nie chcieliśmy z niego wysiadać, w ciągu tygodnia pokonując 1500 kilometrów po całej Polsce. Auto ma swoje minusy, ale zddcydowanie więcej plusów.

DS 3 E-Tense trafił do nas na tydzień i z miejsca polubiliśmy go za jego komfort i dynamikę oraz większy niż do tej pory zasięg, który pozwalał nam pokonywać duże odległości. Auto jeździło od morza prawie do Tatr.

Mocny, zdecydowany wygląd, kompaktowe wymiary

ds 3 e tense 2023 6 scaled Wiadomości
DS 3 komfortowo przejedzie także polną drogą

DS 3 E-Tense to najnowsza odsłona miejskiego samochodu marki DS Automobiles. Z zewnątrz charakteryzuje się interesującą wizualnie linią eleganckiego crossovera, które to wrażenie pogłębiają masywny i duży grill z przodu, który jednak nie przytłacza całości jak to np. zdarza się u japońskiej czy niemieckiej motoryzacji spod znaku premium oraz duże, 18” koła i odpowiednie przetłoczenia w nadwoziu.

Mimo tych mocnych akcentów nie ma tutaj jakiegoś wrażenia przesady czy niespójności. Wręcz przeciwnie, cały projekt jest bardzo harmonijny i nawet słynne płetwy rekina w drzwiach tylnych nie sprawiają wrażenia jakiegoś zbędnego dodatku, dobrze komponując się z całym nadwoziem. Z tyłu DS 3 posiada wąskie eleganckie lampy i napis DS Automobiles na listwie klapy bagażnika.

ds 3 e tense 2023 9 scaled Wiadomości
Elegancki tył DS 3

Przyjemnym akcentem w DS 3 są chowane klamki, chociaż trzeba się przyzwyczaić do tego odgłosu przy ruszaniu. Niektórzy z naszych kierowców testowych byli początkowo zdziwieniu, że coś słychać.

DS 3 E-Tense ma 4118 mm długości, 1791 mm szerokości, 1534 mm wysokości oraz 2558 m rozstawu osi. Razem tworzy to zgrabny samochód, który oferuje sporo przestrzeni dla kierowcy i pasażerów.

Pod maską – dużo!

Otwarcie maski może zdziwić osoby przyzwyczajone do tego, że w samochodach elektrycznych panuje tam pustka. Tutaj jest raczej dużo elementów, mamy bowiem napęd, systemy komputerowe, system chłodzenia, pompę ciepła i wiele innych drobniejszych elementów, które tworzą dość skomplikowaną na pierwszy rzut oka całość. Trochę szkoda tego szczelnego wypełnienia, bo przy małych rozmiarach silnika można by pokusić się o nieduży chociaż dodatkowy bagażnik. Może w kolejnych odmianach?

ds 3 e tense 2023 5 scaled Wiadomości
Przez łąki i pola w komfortowych warunkach

Bagażnik – wystarczający

Bagażnik ma 350 litrów pojemności i w wersji elektrycznej jest zajęty przez niewielkie, eleganckie opakowanie na kable, które jeżdżą z nami na wypadek, gdybyśmy chcieli skorzystać ze zwykłego gniazdka lub wallboxa, który nie ma swojego kabla.

ds 3 e tense 2023 20 scaled Wiadomości
Bagażnik ma 350 litrów

Do bagażnika bez problemu wchodzą dwie walizki kabinowe i sporo miejsca jeszcze zostaje. Minusem jest przycisk otwierania, zlokalizowany niżej niż sama klapa. Niepraktyczne oszczędności!

ds 3 e tense 2023 19 scaled Wiadomości
Dwa kable do ładowania wyjęte z torby

W środku – luksus i komfort

DS 3 E-Tense to przede wszystkim komfort i luksus w środku. O ile na zewnątrz widać, że mamy do czynienia z samochodem premium to środek już rozpieszcza. W wersji, którą otrzymaliśmy, auto posiadało skórzaną deskę rozdzielczą i niezwykle przyjemne skórzane fotele oraz kanapę z tyłu. I właśnie ta skóra zwraca uwagę najbardziej, w naszej wersji przecierana ze złotym odcieniem, zastosowana na desce i boczkach oraz na fragmentach foteli.

ds 3 e tense 2023 12 scaled Wiadomości
Wnętrze DS 3 jest wygodne, ciche i świetnie wykonane

Pierwsze co zwraca uwagę po otwarciu drzwi to elegancja kokpitu, wysoka jakość materiału – skóra i metal oraz charakterystyczny design DS, w którym występują geometryczne wzory, w tym przypadku romby. W DS 3 E-Tense nie ma może jakiegoś przepychy, który znamy choćby z DS 7 Crossback, ale jest naprawdę przyjemnie. Fotele są miękkie, zachęcają do długich podróży, otulają kierowcę i pasażera i siedzi się na nich bardzo wygodnie. Znakomicie współgrają z pracą zawieszenia. Fotel kierowcy ustawia się w pełni elektrycznie, ma też funkcje masażu. Fotel pasażera jest obsługiwany manualny.

ds 3 e tense 2023 17 scaled Wiadomości
Przecieraną na złoto skóra, piękne przeszycia i ten wzór tapicerki – mięciutka skóra dopełnia obraz

Wszystkim steruje się dotykowo, łącznie z temperaturą (klimatyzacja jest jednostrefowa), z uwagi na rozmiary samochodu do każdego przycisku jest łatwo dosięgnąć. Materiały są bardzo wysokiej jakości, znakomicie zmontowane, w środku panuje idealna cisza, nawet na najgorszych drogach.

ds 3 e tense 2023 13 scaled Wiadomości

W DS Automobiles zachwyca poczucie estetyki, którego tak bardzo brakuje w wielu innych markach – tutaj wszystko jest podporządkowane jednej idei, spójne, połączone ze sobą, uporządkowane również. Wnętrze to zdecydowanie mocny punkt DS 3 E-Tense.

ds 3 e tense 2023 18 scaled Wiadomości

Miejsca z przodu jest pod dostatkiem, z tyłu usiądzie nawet wysoka osoba, chociaż dach bardzo szynko obniża się już za zagłówkiem. Miejsca na nogi z tyłu raczej nie brakuje. Pewnym minusem mogą być: przyjęta konwencja podłokietników, które są raczej nieduże oraz większa ilość plastiku z tyłu, tutaj drzwiom poświęcono po prostu mniej uwagi. Nie ma niestety podłokietnika. Pewnym minusem mogą być też dla niektórych dźwignia zmiany biegów znana z innych modeli Stellantis i twarde plastiki w dolnej części kabiny.

System audio klasy hi-fi

Jeśli jest coś, co przebija wygląd i wygodę wnętrza, to na pewno będzie to zestaw audio. Jak oni to zrobili? Trudno powiedzieć, ale DS 3 E-Tense ma najlepiej grający system audio jaki zdarzyło nam się odsłuchiwać w samochodzie ostatnimi czasy. Dźwięk jest czysty, nie męczący, nie ma efektu cyfrowej sterylności, bas schodzi nisko, miękko i jest szybki. Tony średnie słychać zdecydowanie, bez tego sztucznego podziału na pasmo bardzo wysokie i bardzo niskie. Świetnie pracuje stereofonia, odpowiedni tworząc przestrzenną scenę, w której ulokowane są instrumenty.

ds 3 e tense 2023 14 scaled Wiadomości
System działa szybko, audio jest bardzo dobrej klasy. Minus – ekran łatwo się brudzi od palców.

Radio FM i DAB są odpowiednio czułe, odbiór czysty. Współpraca ze streamingiem bluetooth bezproblemowa. Zarówno Android jak i Iphone funkcjonują bez zastrzeżeń.

Multimedia – wysokiej rozdzielczości, szybkie, funkcjonalne.

ds 3 e tense 2023 11 scaled Wiadomości
Spójne, ładne wnętrze. Z tyłu na zagłówkach wytłoczone logo DS

Do dyspozycji kierowcy jest system multimedialny, który zaprojektowano tak, aby odzwierciedlał wygląd wnętrza. Elementy graficzne i kolory tworzą z wnętrzem udaną całość. Wszystko działa bardzo szybko, logika systemu jest bez zarzutu. Nawigacja działa szybko, kamera pokładowa (przód tył) jest wysokiej rozdzielczości i radzi sobie bardzo dobrze nawet w nocy. Kąty widzenia szerokie. Minusem może być symulowanie kamery 360 przez dwie kamery zamiast czterech.

Systemy wspomagania jazdy

ds 3 e tense 2023 2 scaled Wiadomości
DS 3 lubi szybką jazdę… do 150 km/h. Takie ma ograniczenie elektroniczne

DS 3 E-Tense dysponuje aktywnym tempomatem z utrzymaniem na pasie ruchu i zatrzymywaniem się, system działa w pełnym zakresie prędkości. Wszystko tu działa płynnie, miękko i przyjemnie – nastawione na komfort a nie na dynamikę. Auto przyspiesza, zwalnia, odpowiednio reaguje na ruch i nawet zajechanie drogi nie wybija go z tego rytmu. Łatwo można zatwierdzać zmiany limitów prędkości z rozpoznawanych znaków (wystarczy nacisnąć na kierownicy OK).

DS 3 nie ma niestety noktowizora nawet w opcji i trochę szkoda.

Ładowanie

ds 3 e tense 2023 3 2 scaled Wiadomości
Przy końcu ładowania moc wynosi 7.2 kW

Ponieważ DS 3 E-Tense pokonał z nami ponad 1500 kilometrów, mieliśmy okazję go ładować w bardzo wielu miejscach i scenariuszach. Pokładowa ładowarka DC obsługuje moc 100 kW, co według producenta pozwala naładować samochód do 80% w ciągu 30 minut, o ile taka moc jest oczywiście w danym miejscu dostępna. My korzystaliśmy z ładowarek firmy Greenway, która jest stałym partnerem naszych elektrycznych podróży i zwykle udawało się osiągnąć maksymalną lub prawie maksymalną moc ładowania, co wyglądało następująco:

– przy prawie pustej baterii moc ładowania dochodziła do 80-90 kW,
– do 80% auto nieco zwalniało i moc ładowania wynosiła do 50 kW,
– na końcu ładowania, przy 98% moc ładowania wynosiła 7,2 kW

Korzystaliśmy też z ładowarki domowej, także przy bardzo niskim napięciu na końcu świata (na końcu sieci, daleko od podstacji) osiągając czasy w rodzaju 8 km zasięgu na godzinę ładowania. Ładowarka działała nawet w miejscach, gdzie sieć domowa była bardzo wiekowa, wręcz zabytkowa. Duży plus.

Jazda

DS E-Tense to samochód, którym jeździ się przyjemnie. Zawieszenie jest nastawione na komfort, ale bez problemu poradzi sobie w dynamicznym zakręcie. Nisko położony środek ciężko pozwala na dynamiczne manewry.

ds 3 e tense 2023 1 2 scaled Wiadomości
Średnia zużycia po 588 kilometrach wynosiła 16,3 kWh/100 km.

Największe wyrazy uznania w przypadku DS 3 E-Tense należą się zawieszeniu. Mimo 18” kół takiego komfortu się po prostu nikt z nas nie spodziewał. Zawieszenie miękko i sprężyście pokonuje nierówności, bez problemu radząc sobie z dziurami, ostrymi krawędziami, uskokami, amortyzując wszystko i bardzo mało przenoszcząc do środka. Co ważne, zawieszenie jest bardzo ciche! Nawet w terenie (w lesie, na drogach polnych) nie ma żadnego nieprzyjemnego wrażenia i dobijania na nierównościach.

ds 3 e tense 2023 1 scaled Wiadomości

Dynamika DS 3 E-Tense jest przyzwoita – auto ma nowej generacji silnik 156 KM, który współpracuje z większym akumulatorem, który ma 55 kWh pojemności. Przyspieszenie według producenta to 8,2 sekundy do setki, nam w trzech kolejnych próbach udało się uzyskać 8,1 sekundy (sucha droga, temperatura 15 stopni, auto po nocnym postoju).

W środku jest też wyjątkowo cicho i to niezależnie od prędkości, nawet przy 150 km/h można rozmawiać szeptem.

Zasięg DS 3 E-Tense

Użyteczna pojemność akumulatora DS 3 E-Tense wynosi nieco ponad 50 kWh. To oznacza, że przy średnim zużyciu, które uzyskaliśmy w czasie jazdy, a więc 16,8 kWh/100 km, zasięg auta wynosi 300 kilometrów. I takie realne wartości udawało nam się uzyskać, przy czym jeździliśmy z prędkościami 110-120 km/h na trasach szybkiego ruchu i na autostradach, chociaż nie brakowało momentów jazdy 140 km/h z lekkim plusem na autostradzie.

ds 3 e tense 2023 21 scaled Wiadomości

Nieco inaczej sprawa przedstawia się w mieście. Tutaj DS 3 E-Tense czuje się jak ryba w wodzie i bez problemu dawało się uzyskać większe odległości, od ładowania do ładowania w okolicach 350 kilometrów i więcej.

Pewnym minusem systemu DS 3 E-Tense jest to, że bardzo zachowawczo podaje konieczność ładowania w nawigacji i kilkukrotnie sugerował, aby zaplanować postój na ładowanie na trasie dłuższej niż 250 kilometrów, mimo że realnie nie było takiej potrzeby.

Plusy i minusy albo inaczej mówiąc wady i zalety DS 3 E-Tense

ds 3 e tense 2023 24 scaled Wiadomości

+ wzorowy komfort jazdy,
+ świetnie wykonane, luksusowe i eleganckie wnętrze,
+ dynamika jazdy
+ wysoka przyjemność podróżowania,

– zachowawcze podawanie konieczności ładowania przez system nawigacji,
– mniejsza dbałość o wykończenie tylnych drzwi (więcej plastiku),
– przycisk otwierania bagażnika umiejscowiony zbyt nisko,

Cennik

ds 3 e tense 2023 15 scaled Wiadomości

DS 3 zaczyna się w cenniku od 129.900 zł a jego wersja elektryczna E-Tense od 203.600 zł. Jednak testowana przez nas wersja to najwyższa w gamie DS Opera z wykończeniem OPERA ze skóry Nappa Art Basalt z motywem bransolety zegarka i z jasną podsufitką. „Ta wersja to esencja elegancji i wyrafinowania. Siedzenia pokryte skórą Nappa z motywem bransolety, elementy dekoracyjne z perłowym przeszyciem” informuje producent. Dopłata do czerwonego koloru nazwanego Rouge Diva wynosi 5.600 zł. Dopłaty w tej wersji wymagają jeszcze reflektory DS Matrix Vision LED (3.600 zł).

Skonfiguruj swojego DS 3 teraz

Wybrane elementy wyposażenia wersji OPERA: 

  • Reflektory LED
  • Dynamiczne światła LED z tyłu
  • Automatyczne hamowanie awaryjne kontrolowane przez kamerę i radar
  • Wyswietlacz Head-Up
  • Podgrzewana przednia szyba
  • Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
  • Przyciemniane szyby tylne boczne i tylna
  • Systemy Wspomagania Prowadzenia
  • Systemy Nawigacji i Multimedia
  • Ładowarka bezprzewodowa do smartfona
  • Alarm przeciwkradzieżowy
  • Podgrzewane elektryczne lusterka zewnętrzne, składane elektrycznie
  • Bezramkowe elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
  • Kierownica skórzana
  • Aluminiowe nakładki pedałów oraz podnóżek
  • System monitorowania martwego pola
  • ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania i wspomaganie hamowania awaryjnego (AFU)
  • Automatyczne przełączanie świateł drogowych na mijania
  • Szybkie ładowanie prądem stałym do 100 kW
  • DS IRIS SYSTEM (Konfigurowalny system informacyjno-rozrywkowy najnowszej generacji)
  • System wspomagania parkowania z tyłu oraz z przodu z kamerą cofania Vision 360°

Podsumowanie

DS 3 E-Tense to auto, które znajdzie zastosowanie w mieście i sprawdzi się w trasie, jeśli trzeba. Jest eleganckie, wyróżnia się z tłumu, nie będzie kolejnym smutnym krzykliwym pudełkiem oklepanej marki. Zapewnia bardzo duży komfort podróży, dużo większy niż większość aut na rynku. Ma swoje drobne minusy, na pewno jest też kosztowne, co uzasadniają materiały wykończeniowe i design. Na pewno nie jest to samochód dla wszystkich, DS Automobiles trafi w gusta osoby, która zwraca uwagę na estetykę, jakość i wykończenie, zachowując przy tym dobrą dynamikę.

Dla pełnego korzystania z elektryka trzeba mieć jednak dostęp do ładowarki najlepiej typu Wallbox w domu lub w pracy.

Rozmowa w salonie konkurencji

Jedno z ładowań na trasie robiliśmy w salonie konkurencji. Dziękujemy za przyjemną rozmowę, słowa uznania dla DS 3 i propozycję kawy – brawo, tak się robi dobre wrażenie.

Dziękujemy DS Automobiles i Stellantis Polska za udostępnienie samochodu do testu.

Znajdź salon DS najbliżej Twojego miejsca zamieszkania.

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

ds 3 e tense 2023 24 Wiadomościds 3 e tense 2023 10 Wiadomościds 3 e tense 2023 9 Wiadomościds 3 e tense 2023 8 Wiadomościds 3 e tense 2023 7 Wiadomościds 3 e tense 2023 6 Wiadomościds 3 e tense 2023 5 Wiadomościds 3 e tense 2023 4 Wiadomościds 3 e tense 2023 2 Wiadomościds 3 e tense 2023 1 Wiadomościds 3 e tense 2023 1 2 Wiadomościds 3 e tense 2023 3 2 Wiadomościds 3 e tense 2023 11 Wiadomościds 3 e tense 2023 12 Wiadomościds 3 e tense 2023 23 Wiadomościds 3 e tense 2023 22 Wiadomościds 3 e tense 2023 21 Wiadomościds 3 e tense 2023 20 Wiadomościds 3 e tense 2023 19 Wiadomościds 3 e tense 2023 18 Wiadomościds 3 e tense 2023 17 Wiadomościds 3 e tense 2023 16 Wiadomościds 3 e tense 2023 15 Wiadomościds 3 e tense 2023 14 Wiadomościds 3 e tense 2023 13 Wiadomościds 3 e tense 2023 2 2 Wiadomości
3.7 3 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

ds kradziez 01 Wiadomości

DS 7 Crossback padł ofiarą przestępców. Złodzieje zdjęli z samochodu drzwi, zderzak, atrapę i lampy!

2025-05-11
dni klasyki maj berling 2025 1 Wiadomości

Luksusowy DS N°8 i Citroën 2CV na Dniach Klasyki w Berlinie. Jeszcze można je oglądać

2025-05-11

Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa

2025-05-10

Prezydencki DS N°8 2025: pierwszy na świecie elektryczny samochód oficjalny głowy republiki

2025-05-08
Tagi: DS AutomobilesE-TenseDS 3
Udostepnij172Tweet107Udostepnij30
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
6 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • UOKiK Peugeoty 308 3008 508 5008 oraz Partner do serwisu Wiadomości

    Ile kosztuje używany Peugeot 3008 2.0 HDi 180 KM z niewielkim przebiegiem?

    4625 udostępnienia
    Udostepnij 1850 Tweet 1156
  • Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy

    2693 udostępnienia
    Udostepnij 1077 Tweet 673
  • Citroën C15 robi furorę wśród młodych ludzi. Powrót do podstaw i bunt

    1487 udostępnienia
    Udostepnij 595 Tweet 372
  • Nowy wymóg EuroNCAP: do samochodów wraca fizyczne sterowanie, ekrany w odwrocie.

    1418 udostępnienia
    Udostepnij 567 Tweet 355

Testy samochodów

0351 01 Wiadomości
Testy

Test: Renault Laguna 2.0T 204 KM – najlepsza wersja do kupienia! Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2006-11-08
renault rafale 300km 4x4 4 Wiadomości
Testy

Test: Renault Rafale 300 KM 4×4 Esprit Atelier. Pozytywne opinie i 6,4 sekundy do setki

autor Małgorzata Kozikowska
2024-12-29
2. Renault Twizy we flocie Bluecub w Bordeaux Wiadomości
Testy

Test: Renault Twizy: pierwsza jazda małym elektrykiem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2012-09-17
6. generacja Renault Espace – pierwsza jazda 13 Wiadomości
Testy

6. generacja Renault Espace 200 KM – pierwsza jazda. Przetestowaliśmy nowego SUVa

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-06-04
01. Citroen C5 X PHEV 225 Shine Pack – jazda majestatyczna Wiadomości
Testy

Test: Citroën C5 X PHEV 225 KM Shine Pack – jazda majestatyczna. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2022-12-31

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Bartono - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Zbyszek - Leapmotor T03 z rekordem zasięgu. Aż 400 kilometrów na jednym ładowaniu!
  • Inny Anonimowy - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Sergiusz - Citroën dba o letni komfort kierowców – w Indiach rusza kampania „Citroën Summer Cruise 2025”
  • Inny Anonimowy - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Inny Anonimowy - Leapmotor C10 REEV w Polsce. Premierowy pokaz na Poznań Motorshow 2025

Zobacz też

Po Rajdzie Elmot-Remy

Citroën nakazuje natychmiastowe wycofanie z eksploatacji modeli C3 i DS3 z lat 2008-2013 we Francji. Poduszki powietrzne nadal groźne

Na których rynkach Stellantis zajmuje pozycję lidera?

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
6
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz