renault megane grandcoupe tce 140 30 Wiadomości
Wiadomości

Renault ma zakaz produkcji w Algierii. Z jakiego powodu?

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-17
Fiat Panda
Wiadomości

Ile kosztuje Fiat Panda? Nowy polski cennik maj 2025

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-13
Peugeot 2008
Wiadomości

Peugeot 2008 ma nowy polski cennik. Z oferty znika jeden silnik

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16
Części samochodu
Wiadomości

Części samochodu, które kosztują majątek. Naprawa lub wymiana może poważnie nadszarpnąć budżet

autor Maciej Mokwiński
2025-05-19
Peugeot 205
Wiadomości

Francuski klasyk za 50 tys. zł. Jakie modele Citroëna i Peugeota kupimy w tym budżecie?

autor Maciej Mokwiński
2025-05-14
uokik 8 egzemplarzy ds 7 do serwisu 2 Wiadomości
Wiadomości

Wyjeżdżam z salonu samochodem, jaki zawsze chciałem – to niedoścignione marzenie Polaków

autor Tomasz Nowicki
2025-05-14
fiat 500e Wiadomości
Wiadomości

Fiat 500 Elektro najchętniej wybieranym elektrycznym samochodem miejskim w Niemczech

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: DS 7 Crossback 2.0 BlueHDi 180 KM – luksusowa awangarda w klasie premium. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2018-05-23
w Testy, DS - testy i opinie
Czas czytania 12 minut
625
A A
28
ds 7 performance line francuskie pl 103 Wiadomości

W samochodzie do gustu może przypaść wiele elementów: wygląd nadwozia, komfortowe wnętrze, czy też niczym niezmącona radość z jazdy, jaką dostarcza swojemu właścicielowi. DS 7 Crossback potrafi pobudzić wiele posiadanych przez człowieka zmysłów, a w dodatku ma coś, co zastępuje ten szósty. Do testów otrzymaliśmy model w wersji Grand Chic z jednostką napędową 2.0 BlueHDi 180.

Gdy DS 7 Crossback pojawił się w parku prasowym wcześniej, czy też później, ale po prostu musiał trafić do naszej redakcji, no i wreszcie się doczekaliśmy. Otrzymaliśmy model zaledwie na trzy dni, ale już na wstępie mogę zdradzić, że było warto i mam nadzieję, że francuski SUV nie z tej Ziemi, trafi do nas jeszcze na troszkę dłużej.

DS7 Crossback – Radość dla oczu

SUV segmentu premium musi wyglądać dobrze, ale DS 7 Crossback jest samochodem francuskim, a co za tym idzie, powinien mieć w sobie odrobinę szaleństwa, na którą bardziej konserwatywni producenci nigdy by się nie zdecydowali. Być może profil nie wnosi niczego rewolucyjnego do motoryzacyjnego designu, ot elegancki SUV o świetnych proporcjach, ale gdy staniemy z DS 7 twarzą w twarz, trudno będzie oderwać od niego spojrzenie. Istnieje ryzyko, że SUV rzuci na nas swój francuski urok, od którego trudno będzie się uwolnić, ale może warto odpowiedzieć sobie na pytanie, czy faktycznie tego chcemy? ;-)

Warto przeczytać!

PureTech 130

Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

2025-05-19
ds automobiles 3 Wiadomości

Tokyo E-Prix 2025: DS Automobiles, mistrzowie elektrycznych emocji i walka do końca

2025-05-18

Nowy luksusowy DS 3 będzie SUVem i otrzyma nową platformę

2025-05-18

DS Automobiles walczyło o punkty w deszczu. Pierwszy wyścig Tokyo E-Prix pełen emocji

2025-05-18

https://youtu.be/8_f8NAnneIg

DS 7 Crossback dużą uwagę poświęca efektom świetlnym. Poruszające się soczewki przednich reflektorów potrafią wręcz zahipnotyzować osobę w nie spoglądającą. Doskonale prezentują się również tylne lampy. Przecinające się LED-owe linie sprawiają złudne wrażenie wypukłości i po dotknięciu powierzchni reflektorów możemy być lekko rozczarowani, że powierzchnia pod palcami pozostała gładka.DS7 Crossback

…i dotyku DS 7 Crossback

Wnętrzem SUV-a rządzi geometria i ostro nakreślone linie. Drzwi DS 7 przenoszą nas wręcz w zupełnie inny wymiar: wymiar, który do tej pory znali wyłącznie projektanci marki DS. Gdy siedzimy wewnątrz pojazdu nie możemy oprzeć się wrażeniu, że właśnie znajdujemy się w machinie należącej do obcej cywilizacji. Gdy jednak przypomnimy sobie, że przed chwilą oglądaliśmy ten wehikuł z zewnątrz, chcąc nie chcąc wraca świadomość, że znajdujemy się na Ziemi i DS 7 Crossback, choć wciąż trudno w to uwierzyć, jest wytworem rąk ludzkich.

Wszystko w tym samochodzie stara się być inne, aczkolwiek nie robi tego na siłę. Nikt przecież nie powiedział, że zegary muszą być okrągłe a przyciski płaskie i bez wyrazu. Kanciasty charakter znajdziemy nie tyko na wirtualnych tarczach wyświetlających podstawowe informacje dla kierowcy, ale również w kształcie głośników, nawiewów i przycisków. Niektóre z przełączników zamiast gładkiej powierzchni mają fakturę gadziej łuski, która jest przyjemnie wyczuwalna przy każdym dotyku. Zresztą większość materiałów wykorzystanych w DS 7 Crossback pozytywnie oddziałuje na ten zmysł. Tapicerka jest połączeniem skóry i alkantary, jest miękko i gładko, a poszczególne elementy wykończenia idealnie do siebie przylegają. Wnętrze pojazdu robi niesamowite wrażenie i dostarcza przyjemnej atmosfery podczas jazdy.DS7 Crossback

W środkowej części deski rozdzielczej DS 7 Crossback znajduje się zegar, tuż pod nim podświetlony na czerwono przycisk Start&Stop, a jeszcze niżej czytelny 12-calowy ekran do obsługi multimediów. Aby uruchomić poszczególne funkcje wystarczy jedno muśnięcie na podłużnym dotykowym panelu. Wyświetlacz bardzo sprawnie reaguje na polecenia i z łatwością łączy się z urządzeniem mobilnym. Dostępne są również komendy głosowe. Do wyboru mamy różne wersje szaty graficznej ekranu, które dostosujemy do własnych upodobań lub nastroju.

Część obsługi funkcji należy do konsoli centralnej. To właśnie na niej znajdują się przyciski do ustawienia trybu jazdy oraz otwierania szyb, do czego moja lewa ręka uparcie nie chciała się przyzwyczaić. Przy przejeżdżaniu przez kolejne bramki autostradowe odruchowo wędrowała w kierunku wyimaginowanego przycisku, który w tym samochodzie jest zarezerwowany dla ręki prawej. W końcu przyszło mi jednak zaakceptować i tę inność DS. Trochę nietypowa ergonomia obejmowała również panel dotykowy głównego ekranu. Wciąż wydawało mi się, że częściej sięgam do przycisków zlokalizowanych w większej odległości ode mnie.

A dla uszu: cisza

Gdy zamkniemy za sobą drzwi DS 7 Crossback do naszych uszu dobiega… przyjemna cisza. Po włączeniu silnika i ruszeniu z miejsca, to wrażenie wciąż nie chce nas opuścić. Wnętrze jest znakomicie odizolowane od niechcianych dźwięków z zewnątrz, które nie staną muzyce na drodze do naszych uszu, nawet przy wyższych prędkościach.

Dla kierowców, którzy preferują nieco inne wrażenia dźwiękowe, a także bardziej dynamiczną jazdę, na pokładzie znalazł się system DS Sensorial Drive, który włącza rasowe brzmienie podczas dodawania gazu i dostarcza sprawniejszej reakcji na naciśnięcie prawego pedału. Pozytywne doznania dla naszych uszu zapewni również nagłośnienie marki Focal, choć do ideału, jeśli w ogóle takowy istnieje, jeszcze mu odrobinę brakuje. DS Automobiles oferuje jeszcze system Focal Electra z 14 głośnikami i subwooferem, być może ten dodatkowo płatny (5.000 zł) zestaw jest bardziej zbliżony do perfekcji ;-)ds 7 performance line francuskie pl 112 Wiadomości

Komfort na pokładzie DS 7 Crossback to także zasługa m.in. zawieszenia. W samochodzie wykorzystano DS Active Scan Suspension, czyli system, który w trybie jazdy Comfort skanuje powierzchnię znajdującą się przed pojazdem i dostosowuje ustawienia zawieszenia do nawierzchni, na którą zaraz wjedziemy. Czy to działa? Podróż nowym SUV-em DS okazała się niezwykle komfortowa, zawieszenie pojazdu znakomicie niwelowało nierówną nawierzchnię i dziury, było miękko i sprężyście. Jeśli chodzi o jazdę przy wyższych wartościach prędkościomierza, DS 7 Crossback prowadził się bardzo dobrze i całkiem stabilnie.

Miejsca nad głową… pod dostatkiem

Wnętrze pojazdu jest przestronne, a fotel kierowcy pozwala na komfortowe pokonywanie dalekich kilometrów. Zapewnia dobre trzymanie boków oraz spory zakres elektronicznej regulacji. W samochodzie znajdziemy głębokie schowki, przestronny jest również bagażnik, który oferuje od 555 litrów do 1.752 litrów pojemności. Aby otworzyć tylną klapę wystarczy ruch stopy pod tylnym zderzakiem.

Jedno z pytań, które często zadajecie w komentarzach, brzmi: „A jak się siedzi z tyłu. Czy panoramiczny dach nie obniża podsufitki, czy wysokie osoby będą miały z tyłu komfortowo?”. Pytania są zasadne, zabrałam więc na pokład DS 7 wysokiego testującego. 188 centymetrów wzrostu powinno dać odpowiedź na pytanie jak jest. Był to jego pierwszy kontakt z DS 7 Crossback, więc przy okazji zebrałam inne wrażenia, dotyczące tego auta. Ale zacznijmy od kluczowej kwestii: miejsca na tylnej kanapie. Oddajmy głos naszemu testującemu:

„DS 7 jest z tyłu wyjątkowo przestronny pod każdym względem. Mimo szklanego dachu mam nad głową bardzo dużo miejsca. Na każdym kroku czuje się tutaj wysoką jakość. Firma musiała włożyć dużo wysiłku w te wszystkie drobne, ale przyjemne dla oka detale. No i komfort jazdy!”ds 7 performance line francuskie pl 116 Wiadomości

Rzeczywiście, jeździliśmy dużo po ulicach raczej gorszej jakości, pełnych drobnych uskoków i nierówności. W wielu autach z tyłu jakość nawierzchni odczuwa się zdecydowanie bardziej, jako nieprzyjemną i twardą. Wygląda jednak na to, że w DS 7 jest inaczej.

„Zawieszenie DS 7 jest wyraźnie komfortowe. Wszelkie nierówności są izolowane wyjątkowo skutecznie. Jeśli miałbym to do czegoś porównać, jest to ten rodzaj sprężystego komfortu, który dają najlepsze meble. Czuć, że jedziesz, ale i zawieszenie i pianka foteli izoluje Cię od wszelkich nieprzyjemnych wstrząsów. Wrażenie pogłębia tapicerka, która jest bardzo przyjemna w dotyku”.

Ten szósty

Zmysłów nigdy za wiele, niektóre sytuacje na drodze powodują wręcz, że przydałby się nam ten szósty i ten samochód oferuje coś, co potrafi go zastąpić. Gdy pod wieczór trafiliśmy na wąską drogę, jakby znikąd zaczęli pojawiać się rowerzyści i piesi. Nasz wzrok był wspomagany systemem DS Night Vision wyposażonym w kamerę na podczerwień. Miłośnicy jednośladów oraz spacerowicze na ekranie pojazdu byli bardzo dobrze widoczni, zaznaczani żółtą lub w przypadku bliższej odległości od pojazdu, czerwoną ramką. Nie jest to jedyny system, który pomaga kierowcy w nowym SUV-ie. W samochodzie znalazł się m.in. DS Connected Pilot, który utrzymuje pojazd w wyznaczonych liniach pasa ruchu i potrafi dostosować prędkość do pojazdu poprzedzającego z zaledwie minimalnym udziałem uwagi kierowcy.ds 7 performance line francuskie pl 130 1 Wiadomości

Ile pali DS 7 Crossback?

Pod maską pojazdu znalazła się 2-litrowa jednostka BlueHDi generująca 180 KM mocy oraz maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2.000 obr/min. SUV bardzo sprawnie wyprzedza i zapewnia dynamiczną jazdę już od samego startu. Aby na liczniku pojawiło się 100 km/h SUV potrzebuje 9,4 sekundy. Maksymalna wartość, którą zobaczymy na wirtualnej tarczy wynosi 215 km/h.

Silnik współpracuje z 8-biegowym automatem, który bez zastanowienia i wręcz niewyczuwalnie przestawiał kolejne przełożenia. Przy mocniejszym wdepnięciu pedału gazu skrzynia od razu odgadywała intencje kierującego i przygotowywała odpowiedni bieg dla sprawniejszego przyspieszenia. Podczas trzech dni testu pokonaliśmy 705 km, które w 90 proc. biegły przez autostradę, ale nie ominęliśmy również dużego zatłoczonego miasta, korków i bezdroży. Spalanie, które wskazywał komputer po zakończeniu testu wyniosło 8,3 l/100, czyli zauważalnie więcej niż średnia 4,9 l/100 km podawana przez producenta. Samochód służył jednak w większości do jazdy dynamicznej, bez specjalnego przejmowania się ekologią.ds 7 performance line francuskie pl 105 Wiadomości

Ile kosztuje DS 7 Crossback?

Za podstawowy model w wersji Chic z jednostką PureTech 1.2 o mocy 130 KM zapłacimy w polskich salonach 124.900 zł, ale jeśli preferujemy mocniejszy silnik oraz ostatnie zdobycze technologii, musimy sporo dopłacić. Samochód w wersji Grand Chic z testowaną jednostką BlueHDi 180 kosztuje prawie 200 tys. zł, a za samochód ze wszystkimi opcjami, które znalazły się na pokładzie testowego modelu, trzeba zapłacić 226.050 zł. Wszystkie opcje znajdziecie poniżej.

Jaki jest francuski SUV premium?

Modelowi DS 7 Crossback zalet nie brakuje. Jeśli miałabym określić ten samochód jednym słowem byłoby to: komfortowy, aczkolwiek jedno słowo, to dla tego SUV-a o wiele za mało. Na pochwałę zasługuje zawieszenie, które dobrze radzi sobie w różnych warunkach zarówno na wybojach, jak i gładkim asfalcie, a wręcz potrafi się do rodzaju nawierzchni dostosować. SUV prezentuje się znakomicie i już z daleka przyciąga spojrzenia, a fantazyjne i eleganckie wnętrze wykonane z przyjemnych w dotyku materiałów, robi niesamowite wrażenie. Samochód dostarcza dużo satysfakcji zarówno dla oczu, jak i ducha, może nieco mniej dla portfela, ale nie możemy przecież wymagać od samochodu premium, by był tani. W porównaniu do konkurencji i tak pod tym względem wypada bardzo dobrze.

Cena dodatkowych opcji w testowym egzemplarzu DS 7 Crossback Grand Chic:

– Lusterka składane elektrycznie + SAM 1.000 zł
– DS ConnectNavi 3D on-line, NAC B3 DAB 800 zł
– DS Connected Pilot + Advanced Safety Pakiet 2.750 zł
– DS Night Vision Pakiet 6.500 zł
– Lakier metalizowany 3.000 zł
– ADML + Sterowanie pokrywą bagażnika (otwieranie bez użycia rąk) 2.000 zł
– Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z filtrem AQS (CO/NO) 1.000 zł
– DS ConnectedCAM 1.700 zł
– Podgrzewane fotele przednie i szyba czołowa 1.700 zł
– Przeszklony dach panoramiczny 5.000 zł
– DS Sensorial Drive 500 zł
– Alarm + Superzamek 1.600 zł
– Inspiration DS 2 – DS Performance Line 3.100 zł

 

tekst: Małgorzata Kozikowska
zdjęcia: Jędrzej Chmielewski

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

ds 7 performance line francuskie pl 100 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 120 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 121 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 122 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 123 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 124 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 125 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 126 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 127 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 128 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 129 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 130 1 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 131 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 132 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 133 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 134 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 135 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 136 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 119 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 118 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 101 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 102 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 103 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 104 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 105 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 106 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 107 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 108 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 109 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 110 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 111 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 112 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 113 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 114 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 115 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 116 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 117 Wiadomościds 7 performance line francuskie pl 137 Wiadomości
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DS Automobiles
Udostepnij217Tweet136Udostepnij38
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
28 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • PureTech 130

    Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

    2084 udostępnienia
    Udostepnij 834 Tweet 521
  • Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

    1487 udostępnienia
    Udostepnij 595 Tweet 372
  • Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

    3293 udostępnienia
    Udostepnij 1317 Tweet 823
  • Ile kosztuje najdroższa nowa Dacia Bigster z fabryczną instalacją LPG? Dwukolorowe nadwozie oraz szyberdach, maj 2025

    4528 udostępnienia
    Udostepnij 1811 Tweet 1132

Testy samochodów

Nowa Dacia Spring
Dacia - testy i opinie

Test: Dacia Spring – najtańszy samochód elektryczny w Polsce – 10 zalet i 3 wady, opinie, awaryjność, dynamika

autor Małgorzata Kozikowska
2022-09-06
Peugeot 308 SW Hybrid – pierwsza jazda 21 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 308 SW 225 KM Hybrid – pierwsza jazda, dla rodziny i dla biznesu. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2022-06-23
DS 7 Crossback E-Tense
Testy

Test: DS 7 Crossback E-Tense 4×4 300 KM. Pierwsza jazda najmocniejszym SUV-em DS. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-05-15
007. Hybrydowe Renault Clio to dobry wybor Wiadomości
Testy

Test: Hybrydowe Renault Clio E-Tech 145 KM to dobry wybór. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2020-12-20
018. Peugeot 308 SW III PureTech 130 EAT8 GT – wyraziste i funkcjonalne kombi Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 308 SW III PureTech 130 KM EAT8 GT – wyraziste i funkcjonalne kombi

autor Krzysztof Gregorczyk
2022-06-09

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

Zobacz też

Renault Latitude – ceny we Francji

Bądź najlepszy i wygraj ciągnik gamy T

Stellantis wzywa pracowników do powrotu do biur. Na razie w jednym kraju

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
28
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz