peugeot 208 Wiadomości
Wiadomości

Nowy Peugeot e-208 GTi 280 KM 2025 nadjeżdża

autor Tomasz Nowicki
2025-05-17
peugeot 408 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot 408 – francuska odpowiedź na pytanie: „SUV czy coupe?” – „Tak!”

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
peugeot z napedem phev teraz tanszy o nawet 6450 euro peugeot 408 Wiadomości
Wiadomości

Nowa strategia marki Peugeot: Trzy filary przyszłości – przyjemność z jazdy, francuski styl i trwałość

autor Tomasz Nowicki
2025-05-17
renault 4 4 Wiadomości
Wiadomości

Nowy Renault 4 E-Tech zachwyca brytyjskich dziennikarzy: „Sprawia, że Ford Puma wygląda na przewartościowanego i kiepsko wykończonego”

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
dacia jogger extreme +
Wiadomości

7-osobowa Dacia Jogger Extreme+ z LPG. Ile kosztuje model na wypasie prosto z salonu?

autor Gabi Rusek
2025-05-16
przyciagajacy wzrok na drodze nowy opel mokka lsni w nowych kolorach opel mokka e 1 Wiadomości
Wiadomości

Przyciągający wzrok na drodze: Nowy Opel Mokka lśni w nowych kolorach!

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-13
mobilize Wiadomości
Wiadomości

Mobilize kupuje szybkie ładowarki na włoskich autostradach

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: Nowy Peugeot 3008 1.2 136 KM eDCS 6. Zalety i wady SUV-a z lwem

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2024-09-19
w Testy, Peugeot - testy i opinie
Czas czytania 11 minut
3.9k
A A
27
Nowy Peugeot 3008

Nowy Peugeot 3008 jest oszczędny i dynamiczny w mieście. Miękka hybryda pozwala na spalanie rzędu 5,5 litra na 100 kilometrów, pod warunkiem, że nie pojedziemy na autostradę. Najmocniejsza strona 3008 to obłędny design wnętrza, wygoda i wyciszenie. Są też wady. Jakie?

Nowy Peugeot 3008 trafił na tygodniowy test do naszej redakcji, w czasie którego przejechaliśmy dobrze ponad 1000 kilometrów – po autostradach i po mieście. Taki czas i odległość wystarczają, aby poznać ten samochód. I ciężko było się z nim rozstać – ma sporo plusów.

Wygląd zewnętrzny

Nowy Peugeot 3008 może się podobać, chociaż jest jeden element dyskusyjny – tył. Z przodu mamy zupełnie nowy grill z wąskimi reflektorami, sylwetka zmieniła się z SUV-a na SUV-a coupe – modnie i elegancko. Auto jest wizualnie duże, ma bardzo eleganckie proporcje, wszystkie smaczki stylistyczne wręcz krzyczą o nowoczesnym modelu godnym XXI wieku.

Sprawdź modele 3008 dostępne od ręki w Polsce

Peugeot 3008
Peugeot 3008 w czasie testów na autostradzie – tu zjechaliśmy na chwilę do Grudziądza na sesję zdjęciową

Jedyne zastrzeżenie wizualne to ostro ścięty tył z dużą pionową powierzchnią, mam wrażenie, że tu doszło do jakichś skrótów lub oszczędności i zamysł projektanta pierwotnie był nieco inny. Albo ta duża tylna powierzchnia miała być jeszcze dodatkowo czymś podzielona albo myślano o innym wizualnym sposobie by nie tworzyć tak dużego obszaru blachy. No ale jest jak jest.

nowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 25 scaled Wiadomości
Ostro ścięty tył wygląda nieco dziwnie

Wymiary nowego Peugeot 3008

Nowy Peugeot 3008 III ma 4.542 mm długości, 1.895 mm szerokości, rozstaw osi to aż 2.739 mm a pojemność bagażnika wynosi 520 litrów (siedzenia normalnie) i 1.480 litrów (siedzenia złożone).

Peugeot 3008
Bagażnik jest ustawny i praktyczny – ma 520 litrów

Wnętrze z przodu

Przestrzeń dla kierowcy to kapitańskie stanowisko dowodzenia. Dwa potężne ekrany poziome, wysoka rozdzielczość, płynne animacje, mnóstwo funkcji i ten niesamowity asymetryczny projekt deski rozdzielczej. Nie ma się do czego przyczepić, nawet jakbyśmy bardzo chcieli. Za to niektóre rzeczy wymagają przyzwyczajenia, jak np. selektor biegów w desce rozdzielczej obok kierownicy a nie zwyczajowo na tunelu środkowym. Początkowo każdy z naszych kierowców sięgał do przełącznika trybu jazdy (ECO/NORMAL/SPORT) pośrodku. Ale wystarczyło pół godziny z autem by wiedzieć gdzie trzeba sięgnąć.

Z kronikarskiego obowiązku wspomina też, iż jeden z naszych stałych komentatorów stwierdził też, że wybór biegów jest nieco daleko i trzeba się pochylać do przodu. W redakcji takiego problemu nie zauważyliśmy, być może to kwestia budowy ciała lub pochylenia fotela.

Wnętrze Peugeot 3008
Wnętrze Peugeot 3008

Niewątpliwym plusem wnętrza jest świetnie zaprojektowane przestrzenne podświetlenie, który zmiennymi kolorami pojawia się za ekranami i w zagłębieniu w desce i drzwiach. Estetyka jest tu na najwyższym poziomie. Materiały są wysokiej jakości, wszystko zmontowano bardzo solidnie. Interfejs zachwyca możliwościami personalizacji, najlepsze z tego wszystkiego są duże przyciski dotykowe, które można zdefiniować według swoich upodobań – Peugeot nazywa to rozwiązanie i-toggles. Dla miłośników grzebania w tysiącach opcji oraz konfigurowania multimediów bajka. W zasadzie brakuje tylko możliwości projektowania własnych zegarów, byłaby to pełnia szczęścia.

Peugeot 3008 wnętrze
Podświetlenie jest widoczne nawet w dzień

Fotele przednie są obszerne i wygodne. W wersji GT kierownica i siedzenia są podgrzewane, co steruje się dotykowo – nagrzewanie trwa krótko i jest odczuwalne szybko. Tunel środkowy zawiera dwa ciekawe rozwiązania: pierwsze to miejsce na odłożenie i ładowanie telefonu (bezprzewodowo), które jest położone nieco dalej od kierowcy (żeby go nie kusiło na drodze) i ulokowane pod kątem, doskonale pasując do kształtów deski. Druga rzecz to duży otwierany schowek w tunelu środkowym przy lewej nodze pasażera. Świetna rzecz!

Moim zdaniem nie ma dzisiaj lepiej zaprojektowanego wnętrza w tej klasie samochodów – duży szacunek dla projektantów za to dzieło sztuki użytkowej, jest znakomicie zrobione, spójnie zaprojektowane, estetyczne i będzie to raj dla perfekcjonistów.

Wnętrze z tyłu

Jeśli chodzi o miejsce z tyłu to dorośli bez problemu się tutaj zmieszczą, nawet mając 190 cm wzrostu. Pod fotelem jest miejsce na stopy, do dyspozycji pozostaje wygodny i szeroki podłokietnik z miejscem na kubki i odłożenie telefonu. Sama kanapa jest dość duża i zapewnia odpowiednią ilość miejsca na podparcie pod udami. Jeśli chodzi o schowki to w drzwiach znajduje się miejsce na butelkę lub podróżne drobiazgi.

Peugeot 3008 wnętrze tył
Z tyłu miejsca jest pod dostatkiem. Rozstaw osi to aż 2738 mm

W zasadzie jedyne zastrzeżenie co do tych tylnych miejsc mogłoby dotyczyć braku subtelnego podświetlenia na tunelu środkowym – co prawda gniazda USB mają delikatne białe obwódki, ale są one zasłonięte patrząc od góry i dopiero pochylając się można je w nocy dostrzec, ale to światło bardzo delikatne. Aż się prosi, żeby projektant na tym tunelu zamontował to samo rozwiązanie co pod deską rozdzielczą.

nowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 12 scaled Wiadomości
Eleganckie wstawki z materiału ożywiają tylne drzwi

Plusem wnętrza z tyłu jest z kolei wykorzystanie materiałowego wykończenia, które ożywia drzwi. Także projekt asymetrycznych wnęk znakomicie współgra z przodem. Jest estetycznie.

Długa jazda na dystansie kilkuset kilometrów pozwala potwierdzić, że 3008 z tyłu jest zarówno dobrze wyciszony jak i wygodny. Kanapa i oparcie nie są ani za miękkie ani za twarde, dają odpowiednie podparcie, można też w czasie jazdy pracować – jak ktoś lubi używać laptopa. Czterech dorosłych pojedzie we wnętrzu nowego SUV.a wygodnie.

Bagażnik ma 520 litrów

Klapa bagażnika podnosi się bardzo wysoko do góry, głową nie da się w nią uderzyć. Przestrzeń na bagaże jest ustawna i ma 520 litrów. To dużo. Pod tym względem nowy Peugeot 3008 jest wyjątkowo praktyczny. Wkładanie walizek jest proste, możliwości przewożenia długich przedmiotów (bez problemu wejdą rzeczy mające ponad 2,5 metra długości) również są.

Siedzenia nie składają się w pełni na płasko, co może być dla niektórych pewną wadą.

Nowy silnik 1.2 Hybrid 136 KM – jazda, spalanie

Nowy silnik 1.2 136 KM to podstawowa jednostka napędowa w 3008, najtańsza opcja. Jest oparty o łańcuch rozrządu, co powinno zapewnić długą i bezproblemową eksploatację. To jednostka trzycylindrowa, jednak to słychać i czuć nieco w środku dopiero przy wykorzystywaniu maksymalnych obrotów a i wtedy nie jest to zbyt dokuczliwe. W ogóle 3008 wydaje się być znakomicie wyciszony, jest duża poprawa w stosunku do poprzednich wersji. Wróćmy jednak do samej jazdy.

nowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 31 scaled Wiadomości
Na autostradzie spalanie Peugeot 3008 jest spore – w praktyce około 10 litrów na 100

Samochód oferuje trzy tryby ECO, Normal i Sport – ale szczerze mówiąc najprzyjemniej i najbardziej sensownie jeździ się w Sport. Nie ma tu sztucznego dźwięku silnika ale jest dynamika i pewnego rodzaju lekkość. Auto odżywa, ma się wrażenie, jakby zamontowano dużo mocniejszy napęd a reakcje na naciśnięcie gazu są błyskawiczne. Nie przeszkadza tu mała pojemność – przynajmniej w mieście.

Zobacz: rzetelny test spalania Peugeot 3008 na autostradzie

I jeśli ktoś uważa, że jednostka jak 1.2 136 KM jest za mała, to mogę się założyć, że nie mając świadomości, iż ma pod maską taki silnik, gdyby ktoś tego wcześniej nie powiedział, przynajmniej w mieście. Pod względem dynamiki w trybie Sport jest naprawdę dobrze. I teraz najciekawsze – przy rozsądnym operowaniem przyspieszeniem 3008 spali w mieście nieco ponad 5,5 litra na 100 kilometrów, co sprawdziliśmy tankowaniem.

Peugeot 3008 od tyłu
Peugeot 3008 od tyłu

Nowa skrzynia biegów eDCS6 (jak sama nazwa wskazuje ma 6 biegów do przodu) sprawuje się dobrze – cicho i płynnie. Jednak tutaj muszę wtrącić małe zastrzeżenie – to nowe rozwiązanie, opracowane przez Stellantis w ciągu ostatnich lat i nie wiemy jak będzie się zachowywać w długim terminie. Muszę też odnotować, że w sieci pojawiają się informacje o problemach jakie miały pierwsze egzemplarze. Nasz testowy egzemplarz działał jednak znakomicie, cicho i płynnie – lepiej niż EAT8, który mieliśmy w DS 7 Crossback i mamy dzisiaj w DS 9.

Podsumowując w mieście nowy Peugeot 3008 z 1.2 136 KM sprawuje się bardzo dobrze. Wyjazd na autostradę ujawnia, że mamy do czynienia z jednostką o małej pojemności. O ile z dynamiką nie jest tak źle, to spalanie testowe na trasie wyniosło w praktyce około 10 litrów na 100 kilometrów przy dynamicznej jeździe 140+. Pisaliśmy o tym szczegółowo w teście spalania.

nowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 30 scaled Wiadomości
W mieście samochód pali 5,5 litra na 100 przy oszczędności ej jeździe

Metodologia pomiaru spalania to każdorazowo tankowanie do pełna i przeliczenie kilometrów. Komputer 3008 nieco zaniża spalanie.

Elektronika i systemy wspomagania ADAS w Peugeot 3008

We współczesnych samochodach montuje się mnóstwo systemów wspomagających. Dla mnie najważniejszym jest aktywny tempomat i utrzymanie na pasie ruchu. W przypadku Peugeot 3008 działa to bardzo sprawnie, mało inwazyjnie, płynnie. Obsługa jest trywialna, dosłownie jednym przyciskiem z kierownicy. Radar rozpoznaje samochody, motory i rowery, hamowanie w trybie automatycznym jest płynne.

nowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 44 scaled Wiadomości
Piękne zegary i wysokiej rozdzielczości kamery

To dopracowane rozwiązanie, na którym można polegać.

Audio. Warto dopłacić do Hi-Fi

W testowanym przez nas Peugeot 3008 nie było systemu hi-fi Focal. Szkoda, ale z drugiej strony warto podkreślić wysoką czułość radia (także cyfrowego), stabilność sygnału, świetna współpraca z telefonem. Jeśli jednak ktoś dużo słucha muzyki to dopłacenie za lepsze audio polecam. Warto, bo zwykłe głośniki i brak subwoofera oznaczają jednak pewnego rodzaju kompromis.

nowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 49 scaled Wiadomości

Peugeot 3008 – podsumowanie testu, plusy i minusy

Nowy Peugeot 3008 jest samochodem świetnie wyglądającym, mającym bardzo przyjemne zawieszenie, cichym i wygodnym. Dla konfiguracji 2+0, 2+1, 2+2 będzie dobrym wyborem. Wersja z nowym silnikiem 1.2 136 KM sprawdzi się w mieście. Nie ma dzisiaj lepiej wyglądającego w środku samochodu w tej klasie.

Zobacz: nowe samochody Peugeot. Promocje

Auto jest znakomicie wyciszone, dynamiczne, układ kierowniczy daje pełną kontrolę, i-cockpit nowej generacji sprawia dużo przyjemności kierującemu a dla pasażerów liczyć się będzie wygoda i poczucie bezpieczeństwa. Systemy elektroniczne są łatwe w obsłudze, nie przeszkadzając w prowadzeniu.

Peugeot 3008 - elegancki wygodny i komfortowy SUV coupé
Peugeot 3008 – elegancki wygodny i komfortowy SUV coupé

Oczywiście są pewne minusy – mała pojemność skutkuje wysokim spalaniem na autostradzie, niektóre przyciski na kierownicy wymagają użycia większej siły.

Ile kosztuje Peugeot 3008?

Wersja Allure to wydatek od 169.900 zł, natomiast wersja GT zaczyna się od 186.250 zł. Skonfiguruj swojego Peugeot 3008 teraz.

Plusy

+ piękny kształt nadwozia (poza tyłem), znakomite estetyczne i wygodne wnętrze
+ wygoda, wyciszenie, wysoki poziom komfortu
+ oszczędny i płynnych napęd w mieście (5,5 litra dla masywnego SUV-a to niedużo)
+ praktyczność wnętrza – schowki, pojemność bagażnika,
+ wysokie możliwości personalizacji interfejsu

Minusy

– wysokie spalanie na autostradzie
– ciemne wnętrze z tyłu przy jeździe nocnej
– niektóre przyciski na kierownicy wymagają użycia większej siły
– brak diesla
– cena wersji GT – warto negocjować lub czekać na wyprzedaże
– drobne niedopracowania w systemie multimedialnym

Więcej zdjęć znajdziecie w galerii poniżej

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

nowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 3 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 17 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 18 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 19 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 15 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 20 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 21 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 22 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 24 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 25 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 23 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 16 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 13 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 12 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 2 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 1 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 4 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 5 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 6 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 7 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 8 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 9 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 10 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 14 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 26 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 28 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 27 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 44 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 42 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 43 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 46 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 47 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 45 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 48 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 49 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 50 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 52 WiadomościNowy Peugeot 3008nowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 39 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 41 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 31 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 30 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 32 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 29 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 33 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 34 WiadomościNowy Peugeot 3008nowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 36 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 37 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 38 Wiadomościnowy peugeot 3008 1 2 136 km eDCS6 51 Wiadomości
3.1 10 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

PureTech 130

Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

2025-05-19
Nowy Peugeot 208

Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025

2025-05-19

Części samochodu, które kosztują majątek. Naprawa lub wymiana może poważnie nadszarpnąć budżet

2025-05-19

Czym jeździ prezydent? Różne wybory francuskich głów państwa na przestrzeni lat

2025-05-18
Tagi: Peugeot3008
Udostepnij1393Tweet871Udostepnij244
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości - gdy zacząłem chodzić fascynowały mnie koła samochodów. Citroën, Peugeot i Renault zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
27 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • PureTech 130

    Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

    2126 udostępnienia
    Udostepnij 850 Tweet 532
  • Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

    1490 udostępnienia
    Udostepnij 596 Tweet 373
  • Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

    3296 udostępnienia
    Udostepnij 1318 Tweet 824
  • Nowy Peugeot 2008 III generacji już w przygotowaniu. Kiedy go zobaczymy w salonach?

    489 udostępnienia
    Udostepnij 196 Tweet 122

Testy samochodów

01. Test Citroën C4 1.2 PureTech 130 MoreLife Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C4 1.2 PureTech 130 KM MoreLife. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie

autor Krzysztof Gregorczyk
2016-03-18
2. Renault Twizy we flocie Bluecub w Bordeaux Wiadomości
Testy

Test: Renault Twizy: pierwsza jazda małym elektrykiem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2012-09-17
Peugeot e-5008
Testy

Test: Nowy Peugeot e-5008 w trasę i do miasta. Jeździłam 7-miejscowym elektrykiem spod znaku lwa

autor Małgorzata Kozikowska
2024-07-17
Citroen C5 X 1.6 180 KM
Testy

Test: Używany Citroën C5 X 1.6 180 KM z przebiegiem 27 tys. km. Komfort priorytetem

autor Małgorzata Kozikowska
2024-04-01
renault trafic spaceclass 2022 1 2 Wiadomości
Renault - testy i opinie

Test: Renault Trafic Spaceclass 2.0 dCi 170 KM EDC. Szybki bezpieczny. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2022-12-04

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

Zobacz też

Renault bada wiedzę polskich dzieci o ruchu drogowym

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 20/2017

Jakie używane samochody były najchętniej kupowane we Francji w pierwszy kwartale 2024 roku?

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
27
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz