Wiadomości

Używany Citroën C5 z 2007 roku z symbolicznym przebiegiem na sprzedaż w Polsce. Coś dla miłośników hydropneumatyki

autor Tomasz Nowicki
2023-09-19
Wiadomości

Stellantis zadowolony ze swoich wyników po 8 miesiącach 2023 r.

autor Tomasz Nowicki
2023-09-24
Wiadomości

Dacia zmienia plany. Nie będzie modelu Bigster!

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-24
Wiadomości

Promocja w Peugeot. Jesienny bilnas auta za 129 zł, zniżka na części 20%

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-22
Wiadomości

Nowy Fiat 600 z silnikiem spalinowym nadjeżdża. Oficjalna premiera, znamy cenę i osiągi!

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-19
Wiadomości

Lancia Pu+Ra HPE Concept u dealerów w Niemczech, Hiszpanii, Portugalii i Francji

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-23
Historia

Co te dziwne pojazdy robiły w fabryce Citroëna już w 1915 roku?

autor Tomasz Nowicki
2023-09-21

Najnowsze komentarze

  • Holdmybeerandwatch - AdBlue powoduje liczne problemy. Klienci mają tego dość
  • Łukasz - Wiemy, ile kosztuje nowy Fiat Topolino. Włoska marka przyciągnęła już 10.000 chętnych
  • dddf - Nowy Peugeot 208 już w konfiguratorze marki. Jak wygląda polski cennik?
  • Pekka - Dacia zmienia plany. Nie będzie modelu Bigster!
  • Anonimowo - Ale promocja! Nowy, komfortowy i maksymalnie wyposażony SUV z dieslem i automatem za 135 tys zł
  • Były - Stellantis wyśle na przymusowy urlop 2400 pracowników we Włoszech. Cięcia kosztów trwają
  • Pekka - Stellantis zadowolony ze swoich wyników po 8 miesiącach 2023 r.
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Testy Peugeot - testy i opinie

Test: Peugeot 508 2.0 HDi 163 KM. Piękno i jakość – trudno znaleźć lepiej wyglądający samochód w tej klasie. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2019-04-16
w Peugeot - testy i opinie, Testy
Czas czytania 15 minut
653 7
A A
11

Nowy Peugeot 508 Allure 2.0 BlueHDi o mocy 163 KM przejeździł ze mną prawie pół Polski. Przejechałem nim 1.256 kilometrów, odbyłem 53 długie, średnie i krótkie podróże, za kierownicą spędziłem ponad 21 godzin, a wszystko to w siedem dni. W czasie testu starałem się maksymalnie zwracać uwagę na praktyczną, codzienną stronę eksploatacji i przyjemność z użytkowania. Więcej zdjęć znajdziecie w galerii poniżej artykułu.

Wygląd 

Jakie są mocne i słabe strony nowego Peugeot 508? Samochód jest komfortowy i cichy ale przede wszystkim świetnie wygląda. Zarówno z zewnątrz, gdzie wrażenie robi i przód i tył, jak i w środku. A w środku chyba nawet bardziej. Każdy, kto miał okazję ze mną podróżować, zachwycał się tym wnętrzem i podkreślał, że tak spójnego, ładnego i po prostu oryginalnego projektu, w tej klasie samochodów jeszcze nie widział. Z przodu duże wrażenie robią lwie kły, będące światłami do jazdy dziennej – razem z wąskimi reflektorami LED-owymi tworzą mocny, agresywny wręcz wizerunek. Tył to bardzo eleganckie światła, ukryte za ciemną przesłoną.

Nowy Peugeot 508 jest jak wiecie nieco krótszy i niższy od poprzedniego modelu, ale dość szeroki. Widać to jednak dopiero wtedy, gdy stoi obok jakiegoś innego auta. Wtedy wyraźnie da się zauważyć proporcje nadwozia. Ten niski kształt powoduje, że 508 przypomina bardziej auto sportowe niż typową limuzynę klasy D.  Wersja wyposażenia Allure z tym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów EAT8 kosztuje około 140 tysięcy złotych. Za te pieniądze otrzymujemy samochód bardzo dobrze wyposażony. Duży panoramiczny 10” ekran, dwustrefowa klimatyzacja, dobrze działająca nawigacja z korkami, półskórzana tapicerka i elektryczna regulacja pochylenia siedziska przednich foteli – do pełnego szczęścia brakowało w zasadzie szklanego dachu. Ogromne wrażenie robią bezramkowe szyby. 

Jakość wykonania i jakość materiałów jest na wysokim poziomie – to chyba jedna z największych w Peugeot. Sporo tu miękkich materiałów, dobrej klasy tworzyw i wysoka jakość montażu. W dole kabiny jest jednak kilka miejsc z twardym plastikiem. Bezpośrednie porównanie 508 do konkurencji, np. takich modeli jak Kia Stinger, ujawnia jak bardzo Peugeot uciekł innym producentom – wnętrze Stingera wygląda przy 508 jak sprzed 20 lat. Duży plus dla Francuzów. Samochód bez problemu wytrzymuje także porównanie z markami premium. 

Połączenie silnika 2.0 HDi ze skrzynią EAT8 jest wyjątkowo udane. 163 KM zapewniają bardzo sprawne napędzanie auta, szczególnie gdy przełączymy je na tryb sport. Wtedy silnik odżywa i można jeździć nim wyjątkowo dynamicznie, chociaż jest to obarczone większym zużyciem paliwa. W wersji Allure zawieszenie nie ma regulowanej charakterystyki i jego pracę określiłbym jako nieco bardziej sztywne niż tej z regulacją, jak na mój gust mogłoby być nieco bardziej miękkie (być może to zasługa „naleśnikowych” opon, które miałem na aucie, osobiście preferuję gumy z większą ilością powietrza).  Najmocniejszym punktem samochodu pod względem napędu jest skrzynia biegów. Działa praktycznie niezauważalnie, zmianę biegów możemy poznać jedynie poprzez nieco inny dźwięk dobiegający dość cicho od strony silnika. Peugeotem 508 z automatem jeździ się po prostu płynnie, działa to lepiej – pod względem płynności, niż w Talismanie czy Passacie. 

Dobre wyciszenie 

Dużo pochwał zbierało też wyciszenie. Dźwięki z zewnątrz są bardzo mocno stłumione i w kabinie panuje nieprzyzwoita wręcz cisza. Silnik jednak bywa słyszalny, szczególnie gdy jest zimny – przez kilka minut po chłodnym poranku, lub gdy przekroczymy 3 tysiące obrotów i tutaj bym jeszcze na miejscu producenta trochę popracował. Za to szum powietrza, który zaczyna przeszkadzać w rozmowie pojawia się grubo powyżej dopuszczalnej w Polsce prędkości autostradowej. Nowy Peugeot 508 w wersji Allure miał też na pokładzie system wspomagania prowadzenia. Co prawda wymaga on trzymania kierownicy, ale w sytuacji gdy droga jest dobrze oznakowana, radzi on sobie bezproblemowo. W czasie testu system radził sobie bez problemu zarówno z hamowaniem, nagłym zajeżdżaniem drogi czy utrzymywaniem pasa ruchu. Dopiero, gdy zaczynało brakować linii na asfalcie, zaczynał się gubić. 

Wrażenia z jazdy 

Regularnie szukałem pretekstów, by wrócić do nowego 508 i nim jechać. Bo rzeczywiście jazda nim sprawia sporo frajdy. To taki powrót do czasów, gdy podróżowanie sprawia przyjemność. Samo obcowanie z tym samochodem za kierownicą daje sporo pozytywnych wrażeń. Składa się na to zarówno wygląd jak i przyjazne dla kierowcy środowisko. Mała kierownica, dająca wrażenie podróżowania samochodem sportowym, zwinność, łatwość wchodzenia w zakręty, wygodne fotele – to wszystko powodowało, że chciało się jechać dalej i dalej. Peugeot 508 lubi podróżowanie, im dłuższe tym lepsze. Ale i w mieście radzi sobie dobrze. Dlaczego? Choćby dzięki emu, że samochód jest nieco krótszy od poprzednika, parkowanie nim w mieście przebiega dość sprawnie i mieści się tam, gdzie Talisman czy Passat miałyby prawdopodobnie problemy. Tutaj również przydaje się mała kierownica. 

Jazda 508 jest, jak już wspomniałem, przyjemnym doświadczeniem – ale nie tylko dla kierowcy. Pasażer z przodu ma odpowiednio wyprofilowane miejsce na nogi, co wcale nie jest oczywiście w wielu konkurencyjnych modelach. Fotele zapewniają odpowiedni komfort i trzymanie. Z tyłu na kanapie jest równie wygodnie, chociaż próba przewiezienia trzech dorosłych osób jest pomysłem dobrym wyłącznie na krótkim dystansie. Chociaż – co zauważyłem z pewnym zaskoczeniem – miejsca nad głową wydaje się być więcej niż w BMW 6, do którego moja czwórka pasażerów przesiadała się po jeździe właśnie z 508. Wszyscy stwierdzili, że o ile miejsca na nogi jest dużo, to i na szerokość i nad głową jest go chyba mniej w tak dużym BMW. Tu zaskoczenie. 

Z praktycznych aspektów jazdy warto jeszcze wymienić sytuację kierowcy jeśli chodzi o schowki i podłączenie smartfona oraz miejsce na niego. Na kubki i butelki są dwa wygodne miejsca w konsoli środkowej. W drzwiach bez problemu zmieści się nawet kilka mniejszych butelek, w sam raz na długą podróż. Podłączenie USB znajduje się z przodu pod ekranem, lekko ukryte, ale dostęp tam jest bezproblemowy. W wersji z ładowarką bezprzewodową kładzie się w tym miejscu też smartfona. A jak ktoś lubi mieć telefon pod ręką, to znajdzie on bez kłopotu miejsce na konsoli pośrodku. To miejsce może pełnić rolę albo półeczki, albo właśnie zamykanego schowka. Czarny świecący materiał jest odporny na zarysowania. 

Jeśli chodzi o przydatne funkcje, to bardzo sprawnie działa podłączenie ze smartfonem (w moim przypadku Car Play). Można wyświetlać wszystko na dużym ekranie – wygodne. Ale muszę też pochwalić wbudowaną nawigację w 508 – korki, trasy, mapy – wszystko sprawnie i aktualne. Przełączanie klawiatury z QWERTY na ABCDE i odwrotnie też jest łatwe oraz intuicyjne. Do poprawki jedynie logika wyszukiwania miejsc, niekiedy wystarczyło nieco inaczej wpisać ulicę (np. Ignacego Paderewskiego system traktował inaczej niż samego Paderewskiego). Poza tym dla nawigacji duży plus, wyszukiwanie i prowadzenie jest lepiej zorganizowane niż w BMW czy Volvo. Przyczepić mógłbym się do komend głosowych – jest ich trochę mało, a praca z nimi nie jest aż tak intuicyjna jak być powinna. Z tego co wiem Peugeot pracuje już nad nową generacją z językiem naturalnym, co cieszy. 

Na koniec cieszy bagażnik, który jest duży, łatwo dostępny i ma sporą pojemność. 

Spalanie, koszty

Do policzenia spalania użyłem aplikacji My Peugeot. W czasie testu przejechałem 1.256 kilometrów, a średnie spalanie wyniosło 7,3 litra na 100 kilometrów. Producent podaje znacznie mniej. Dlaczego więc tak dużo? Przede wszystkim jest to spowodowane duża ilością krótkich tras – w ciągu całego testu przynajmniej 3/4 było po mieście. Do tego doszły przejazdy autostradą z próbami dynamicznej jazdy. Łącznie za kierownicą 508 spędziłem w ciągu tygodnia ponad 21 godzin. Te oraz inne przydatne informacje podaje aplikacja My Peugeot, którą bardzo polecam wszystkim, którzy lubią mieć koszty oraz informacje pod ręką w smartfonie.

Ale oprócz ropy Peugeot 508 zużywa też AdBlue. Jego zużycie zależy mocno od stylu jazdy.

Peugeot 508 – wady i zalety 

Plusy: 

  • świetny wygląd zewnętrzny, kosmiczne wnętrze, prawdopodobnie najładniejsze w klasie,
  • bardzo dobre zawieszenie, zwinność, zachowanie w zakrętach i manewrowość, komfort jazdy, 
  • i-cockpit nowej generacji, 

Minusy:

  • powyżej 3000 obrotów silnik nieco słychać w środku, 
  • spalanie wyższe od deklaracji producenta, 

Podstawowe dane techniczne

długość
4.750 mm
szerokość
1.847 mm
wysokość
1.404 mm
rozstaw osi
2.793 mm
pojemność bagażnika
487 l
moc
163 KM
pojemność silnika
2.0
AdBlue
tak
zużycie paliwa w teście
7,3 l/100 km

 

Peugeot 508 2.0 HDi 163 KM Allure – wyposażenie

SIEDZENIA
  • Elektryczna 4-kierunkowa regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
  • Podłokietnik centralny dla pasażerów drugiego rzędu siedzeń + otwór do przewożenia długich przedmiotów
  • Tylna kanapa składana w stosunku 1/3 – 2/3 typu Magic Flat
  • Manualna regulacja foteli przednich na wysokość
OPCJE
  • Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • Multimedialny Ekran Dotykowy 10″ z radiem MP3, Bluetooth, 2x USB
  • Nawigacja satelitarna Peugeot Connect NAV + Mirror Screen + System Peugeot Connect SOS&Assistance
  • Felgi aluminiowe 17″ MERION
KOMFORT
  • Przednia szyba barwiona, akustyczna
  • Kieszenie w oparciach przednich foteli
  • Elektrycznie składane lusterka boczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami
  • Pakiet oświetlenia Ambient: oświetlenie osłon przeciwsłonecznych, podłokietnika centralnego, uchwytów na kubki, miejsca na nogi dla pasażerów z przodu
  • System bezkluczykowego uruchomienia auta DML
  • Półka bagażnika Full Access
  • Oświetlenie LED w przedniej części kabiny: podsufitki, schowka przed pasażerem, strefy USB, bagażnika + 2 lampki do czytania dla pasażerów z tyłu
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
  • Wycieraczki przedniej szyby z systemem Magic Wash (spryskiwacze w ramionach wycieraczek)
  • Konsola centralna z podłokietnikiem i dwoma uchwytami na kubki
STYL ZEWNĘTRZNY
  • Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
  • Wlot powietrza do chłodnicy z poziomym żebrowaniem
  • Chromowane listwy wokół szyb bocznych
  • Podwójna chromowana końcówka wydechu po lewej stronie nadwozia
SYSTEMY AUDIO I KOMUNIKACJI
  • Multimedialny Ekran Dotykowy 10″ HD: – Radio z MP3, – 8 głośników, – Bluetooth (streaming audio, zestaw głośnomówiący), – Sterowanie radiem na kierownicy – 2 gniazda USB w przedniej części kabiny
  • Gniazda 12V (przednia część kabiny i bagażnik)
BEZPIECZEŃSTWO
  • ABS + EBFD + EBA + ESP + ASR + TSM
  • Automatyczne ryglowanie drzwi przy ruszaniu
  • System Active Bonnet – system wykorzystujący aktywną maskę w celu ochrony pieszych
  • Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, z regulacją wysokości, napinaczami i ogranicznikami siły napięcia
  • 6x poduszki powietrzne (czołowe, boczne i kurtynowe)
  • Przednie i tylne zagłówki z możliwością regulacji
  • Centralny zamek
  • Wskaźnik zmiany biegów (GSI)
  • Reflektory przednie halogenowe
  • Elektryczny hamulec postojowy z funkcją Hill Assist
  • Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, z napinaczami i ogranicznikami napięcia na bocznych tylnych siedzeniach
  • Mocowania fotelika dziecięcego Isofix (x2) na skrajnych miejscach w drugim rzędzie siedzeń
STYL WEWNĘTRZNY
  • Chromowane przełączniki typu 'Toggle Switch’ do obsługi podstawowych funkcji ekranu dotykowego
  • Kierownica pokryta skórą licową
  • Nowy Peugeot i-Cockpit®
  • Podsufitka w kolorze beżowym Salin
  • Flokowany i podświetlany schowek przed pasażerem
  • Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone w stylu Carbon
  • Podniesiona konsola centralna
SYSTEMY WSPOMAGANIA PROWADZENIA ADAS
  • Pakiet Widoczność: – automatyczny włącznik reflektorów – wycieraczki z czujnikiem deszczu – lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne – funkcja Follow Me Home
  • Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego z regulacją kierownicy w dwóch płaszczyznach
  • Tempomat z ogranicznikiem prędkości
  • Pakiet Safety 5*: – System Driver Attention Alert (DAA1) – System Active Safety Brake (AEBS3) – System ostrzegania przed kolizją – Distance Alert (FCW) – System monitorowania ograniczeń prędkości (SLI/ISA) – System utrzymywania na pasie ruchu z wykrywaniem krawędzi drogi (LKA Road-Edge)
SYSTEMY WSPOMAGANIA PARKOWANIA
  • Czujniki parkowania z tyłu
  • Czujniki parkowania z przodu
OGRZEWANIE I KLIMATYZACJA
  • Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa: – sterowanie poprzez Multimedialny Ekran Dotykowy – funkcje SOFT AUTO, AUTO, FAST AUTO – filtr przeciwpyłkowy z węglem aktywnym – klimatyzowany schowek przed pasażerem – nawiewy dla drugiego rzędzu siedzeń
Czytaj nas w Google News:

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

Gdzie produkowane są elektryczne samochody Renault i Stellantis?

2023-09-23

Nowy Peugeot 208 już w konfiguratorze marki. Jak wygląda polski cennik?

2023-09-23

Nowy Peugeot E-2008 jedzie w podróż dla klimatu. Co to za pomysł?

2023-09-23

Peugeot wprowadza nowy silnik hybrydowy 100 KM w modelu 208 w Polsce. Znamy jego cenę!

2023-09-23
Tagi: 508Peugeot
Udostepnij437Tweet142Udostepnij40
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

11 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • AdBlue powoduje liczne problemy. Klienci mają tego dość

    5712 udostępnienia
    Udostepnij 2285 Tweet 1428
  • Dacia przygotowuje zupełnie nowy model: Minister. Celem jest Jeep Avenger

    2711 udostępnienia
    Udostepnij 1084 Tweet 678
  • Dacia zmienia plany. Nie będzie modelu Bigster!

    903 udostępnienia
    Udostepnij 361 Tweet 226
  • Renault wierzy w swoich dealerów. „Dla nas jest to model, który działa najlepiej”

    1232 udostępnienia
    Udostepnij 493 Tweet 308

Testy samochodów

Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid
Renault - testy i opinie

Test: Renault Captur E-Tech 160 KM: noga z gazu, oszczędzamy prąd. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-12-30
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C4 Picasso 1.6 HDi 110 KM 2006 – rodzinny samochód. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2006-11-09
Peugeot - testy i opinie

Test: Peugeot 208 2012 – pierwsza jazda. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2012-04-07
Renault - testy i opinie

Test: Renault Kangoo 1.5 dCi 85 KM 2008 – oszczędny samochód uniwersalny. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2008-05-18
Citroen - testy i opinie

Test: Citroen XM 2.1 TD 1993. Samochód za miliard złotych! Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2020-06-13

Najnowsze komentarze

  • Holdmybeerandwatch - AdBlue powoduje liczne problemy. Klienci mają tego dość
  • Łukasz - Wiemy, ile kosztuje nowy Fiat Topolino. Włoska marka przyciągnęła już 10.000 chętnych
  • dddf - Nowy Peugeot 208 już w konfiguratorze marki. Jak wygląda polski cennik?
  • Pekka - Dacia zmienia plany. Nie będzie modelu Bigster!
  • Anonimowo - Ale promocja! Nowy, komfortowy i maksymalnie wyposażony SUV z dieslem i automatem za 135 tys zł
  • Były - Stellantis wyśle na przymusowy urlop 2400 pracowników we Włoszech. Cięcia kosztów trwają
  • Pekka - Stellantis zadowolony ze swoich wyników po 8 miesiącach 2023 r.

Zobacz też

Jak wzrósł import używanych samochodów do Polski? Sierpień 2023

Ogromna fabryka akumulatorów Stellantis powstanie w USA. Inwestycja za blisko 3 mld euro

Peugeot liderem po czterech miesiącach 2022 roku w Portugalii

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
11
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.