Nowy Citroen C5 Aircross w Polsce
Wiadomości

Citroën C5 Aircross na żywo wywołuje efekt „wow”. Kiedy trafi do sprzedaży w Polsce?

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-13
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Wiadomości

Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
john elkann Wiadomości
Wiadomości

John Elkann będzie uhonorowany przez NIAF na jubileuszowej gali w Waszyngtonie

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13
ram 1500 Wiadomości
Wiadomości

Ram przekazuje dwa nowe pick-upy 1500 V6 Biturbo Gabrielowi Medinie – surfującemu mistrzowi świata

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13
Citroen C3 Aircross
Testy

Test: Citroën C3 Aircross 1.2 100 KM, czyli tani, komfortowy SUV już na polskich drogach. Pierwsza jazda

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-14
leapmotor 02 Wiadomości
Wiadomości

Toyota w tarapatach? Chińskie marki odbierają japończykom rynek w Polsce. Analiza Wojciecha Drzewieckiego

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
Części samochodu
Wiadomości

Części samochodu, które kosztują majątek. Naprawa lub wymiana może poważnie nadszarpnąć budżet

autor Maciej Mokwiński
2025-05-19

Najnowsze komentarze

  • Jan - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Juras - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
  • Edek - Nowe Renault Clio TCe 90 z automatem. Ile kosztuje i co ma w wyposażeniu?
  • Slawo - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • C5x7 - Citroën CX GTi Turbo – francuska definicja prędkości i komfortu kontra BMW M535i i Rover Vitesse
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test Peugeot 308 1.2 110 Active – klasa premium w Peugeot. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2014-12-29
w Testy, Peugeot - testy i opinie
Czas czytania 14 minut
1.1k
A A
33
peugeot 308 1 2 110 km active 14 Wiadomości

Po kilku miesiącach przerwy od nowego Peugeot 308, miałem w końcu okazję zasiąść na kilka dni za jego kierownicą. Blisko 1000 kilometrów testu w już zimowych warunkach pokazało, że ten samochód naprawdę zasłużył na miano Samochodu Roku 2014. Świetnie wyciszony, bardzo wygodny, z ergonomicznym wysokiej jakości wnętrzem – Peugeot 308 wyznaczył niewątpliwie nowe standardy w klasie kompaktowej i wysoko postawił poprzeczkę konkurentom. Bardzo wysoko.

peugeot-308-1-2-110-km-active

Pierwsze wrażenie po wejściu do środka po tej kilkumiesięcznej przerwie? Eleganckie, przestronne wnętrze z przodu. Minimalizm, nowoczesność. A jednocześnie wygoda. Przednie fotele wręcz rozpieszczają pasażerów. Jest wygodnie, podparcie dla ud odpowiednie, podparcie boczne bardzo dobre. Zegary nadal robią wrażenie. Są eleganckie a kontrastowe kolory i krój czcionek w połączeniu z metalicznymi ramkami to klasa sama w sobie. Podobnie jak konsola środkowa. To wszystko jest wysmakowane. Wysoka jakość – to podkreśla każdy, kto miał okazję ze mną pojeździć tym razem nowym Peugeot 308.

Warto przeczytać!

PureTech 130

Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

2025-05-19
Nowy Peugeot 208

Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025

2025-05-19

Czym jeździ prezydent? Różne wybory francuskich głów państwa na przestrzeni lat

2025-05-18

Nowy Peugeot 2008 III generacji już w przygotowaniu. Kiedy go zobaczymy w salonach?

2025-05-18

peugeot-308-1-2-110-km-active-2

Mój samochód testowy przejechał już ponad 14 tysięcy kilometrów. To oznacza kilkunastu kierowców, którzy zasiadali w nim i jeździli, każdy w swoim stylu. Na samochodzie nie zrobiło to żadnego wrażenia. Przekręcamy kluczyk i pod maską zaczyna działać silnik nowej generacji. O tej trzycylindrowej jednostce już sporo pisaliśmy na łamach Francuskie.pl, ale warto podkreślić kilka rzeczy. Mamy zimę a silnik, nawet zimny, pracuje bardzo cicho. Jednostka jest wyważona perfekcyjnie, nie daje odczuć, że ma trzy cylindry zamiast czterech. Szyba z przodu jest cała pokryta śniegiem i lodem. To ten dzień, w którym nagle zmieniła się pogoda i z jesieni przeszliśmy nagle bdo bajkowej, prawdziwie świątecznej zimy. Doskonała okazja, by przetestować to i owo. Na przykład jak szybko nagrzeje się wnętrze. Albo jak pracuje skrzynia biegów przy zimnym oleju.

peugeot-308-1-2-110-km-active-3

Samochód pracuje kilka minut na parkingu a z nadmuchu zaczyna już lecieć ciepłe powietrze. Peugeot 308 ma funkcję maksymalnego nawiewu ciepłego powietrza, włączaną jednym przyciskiem. To jeden z niewielu przycisków na środkowej konsoli. Resztę steruje się z dotykowego ekranu. Latem zastanawialiśmy się, jak ten ekran zniesie minusowe temperatury. Poranne -10 stopni nie zrobiło na nim żadnego wrażenia. Wszystko działa płynnie i szybko. Przy tej okazji dochodzę do wniosku, że te wszystkie dywagacje prasy motoryzacyjnej i komentatorów na temat ergonomii rozwiązania, były jednak dalekie od prawdy. Ergonomii tu nie brakuje.

peugeot-308-1-2-110-km-active-4

Weźmy taką zmianę temperatury podczas jazdy. Po trzech dniach za kierownicą Peugeota 308 nawet nie patrzę na ekran. Ręka pewnie wędruje do wyboru temperatury a potem łatwo odnajduje duży plus na ekranie. Albo minus – do wyboru. Dzięki rozmiarowi i rozmieszczeniu ikon jest to naprawdę łatwe. Więcej zabawy jest z ustawieniem nawigacji, ale tego nie polecam robić podczas prowadzenia. Błyskawicznie przyzwyczajam się do ekranu i powrót do tradycyjnego sterowania kilka dni później w innym aucie wcale wcale nie jest ułatwieniem. Po nowoczesnej trzystaósemce pokrętła wydają mi się archaizmem.

peugeot-308-1-2-110-km-active-5

Gdy siedzę za kierownicą Peugeota, przypominam sobie utyskiwania niektórych na mała kierownicą i zegary. I znowu – po ustawieniu kierownicy i fotela nie ma mowy, by cokolwiek było zasłonięte czy niewygodne. Wręcz przeciwnie, samochód prowadzi się bardzo komfortowo w taki sposób. Mała kierownica i świetnie dostosowane wspomaganie idealnie się uzupełniają z kierowcą. Radość z jazdy będzie miał i kierowca o zacięciu do dynamicznej jazdy i ktoś, kto jeździ wolno oraz statecznie. I podobnie jak ze sterowaniem klimatyzacją – powrót do tradycyjnej kierownicy wydaje mi się kilka dni później przesiadką do zupełnie innej generacji samochodu, sprzed wielu wielu lat.

peugeot-308-1-2-110-km-active-6

Ruszam w drogę. Chciałbym pojechać nad morze, ale dzisiaj jadę 200 kilometrów bliżej. Przede mną wyczekiwany z dawna test autostradowy na dłuższym dystansie. Do pokonania mam trasę z Warszawy do Bydgoszczy. Najpierw autostrada A2 do skrzyżowania na Gdańsk a potem A1. Zobaczmy jak sprawdzi się silnik. A właśnie, pod maską mam wersję 110 konną z system stop & start. Czyli mały benzyniak z turbiną. Czy to w ogóle sprawdzi się na autostradzie? Najpierw 20 kilometrów przez miasto. W ruchu miejskim Peugeot 308 sprawdza się genialnie w tej wersji. Jest niesamowicie lekki w prowadzeniu. Zwinny, szybki, gdy go trochę przycisnąć ale też bardzo ekonomiczny. To niesamowite wrażenie nie mija przez cały czas testu. Po prostu czuć, że auto jest lekkie i świetnie się nim jeździ.

peugeot-308-1-2-110-km-active-7

Peugeot 308 1.2 110 KM ma system Start&Stop. Komputer wyłącza silnik podczas postoju na przykład na czerwonym świetle. Nie przepadam za tego typu wynalazkami, ale uczciwie muszę przyznać, że w czasie przejazdu przez miasto można trochę minut bez pracy silnika zaoszczędzić. Zastanawiam się tylko jaki to będzie miało wpływ na żywotność akumulatora, który jest chyba nieco bardziej obciążony, gdy ten system działa. Silnik wyłącza się bezgłośnie, uruchomienie go sygnalizowane jest delikatnym poruszeniem nadwozia. Silnik włącza się nie tylko podczas włączenia biegu i ruszania, ale na przykład gdy wzrasta zapotrzebowanie na prąd. Mądrze pomyślane.

peugeot-308-1-2-110-km-active-8

Skrzynia biegów jest z tym silnikiem nieco inaczej zestopniowana, niż w klasycznych autach. Tutaj mamy bardzo długie biegi – trójka i czwórka jest zdecydowanie częściej używana w mieście, piątkę można wrzucić gdzieś w okolicach 75 kilometrów na godzinę. 1.2 110 KM to silnik o genialnej elastyczności, łączy tu najlepsze cechy jednostki na ropę i benzynowej. Moc mamy prawie od samego dołu a gdy trzeba mocno przyspieszać da się pociągnąć obroty aż do 6500 obrotów. Silnik czyni to z bardzo przyjemnym dźwiękiem, aspirującym do czegoś w rodzaju V6 ;-) W normalnej jeździe korzystam więc z przyjaznego dla spalania zakresu obrotów między 1500 a 2000 i osiągam w mieście wynik spalania, który oscyluje (zimą!) w okolicach 5,3 litra na 100 kilometrów. Dopiero przejście w tryb dynamicznej jady zwiększa spalanie do blisko 7 litrów.

peugeot-308-1-2-110-km-active-9

Ale miasto mija i w końcu jest autostrada. Ustawiam na tempomacie 150 kilometrów na godzinę. Wieje silny wiatr, którego działanie potęgują bezmyślnie ustawione co jakiś czas ekrany akustyczne. Pisałem już kiedyś, że na krawędziach takich ekranów pojawiają się duże różnice ciśnień, które przy silnik wietrze zwiększają jeszcze jego oddziaływanie na samochód. To skutkuje próbą zepchnięcia auta z toru jazdy. Peugeot 308 jest mało wrażliwy na takie nagłe podmuchy boczne, ale warto o tym pamiętać przy szybszej jeździe naszymi autostradami. W przypadku auta z bardziej miękko zestrojonym zawieszeniem (na przykład Peugeot 301) trzeba już mocno pracować kierownicą.

peugeot-308-1-2-110-km-active-10

150 na godzinę, niecałe 3 tysiące obrotów na piątym biegu (!) i spalanie, które mimo wiatru nie przekracza 7,5 litra na 100 kilometrów. W środku samochodu jest zadziwiająco cicho. Silnika nie słychać wcale, jest tylko jedynie stłumiony szmer opływającego karoserię powietrza. Dopiero gdy próbuję przez moment jechać szybciej, by sprawdzić prędkość maksymalną, w aucie robi się głośniej. Producent deklaruje 188 kilometrów na godzinę. Mój GPS pokazał w szczytowym momencie 191 km/h. Zapewne jechałem z górki ;-)

peugeot-308-1-2-110-km-active-11

Chciałem też sprawdzić, jak będzie zachowywał się samochód przy mniejszych prędkościach, dlatego przez ponad 100 kilometrów tej trasy jechałem równo 100 km/h. I tutaj wynik był rewelacyjny – 3,7 litra na 100 kilometrów. To średnia z jazdy po autostradzie, bez dynamicznych manewrów. Na odcinku Toruń – Bydgoszcz, gdy trzeba było hamować na ograniczeniach prędkości i czasem wyprzedzać, wynik był nieco gorszy, 3,9 litra na 100 kilometrów. Ale nadal to bardzo niskie spalanie, jak na silnik z turbodoładowaniem małej pojemności i spory jak by nie było samochód.

peugeot-308-1-2-110-km-active-12

Miało być słowo o wadach – jak każde auto, także Peugeot 308 nie jest ich pozbawiony. Można by trochę ponarzekać na rozstaw osi i związaną z tym małą ilością miejsca na nogi na tylnej kanapie, szczególnie gdy siedzi z przodu wysoki kierowca i pasażer. To jest fakt, pisał o tym choćby Krzysiek w swoim teście Peugeot 308 1.6 THP 156 KM. Zawieszenie jest dość sztywne ale dość sprężyste i dobrze amortyzuje nierówności, jednocześnie dając wrażenie dobrej kontroli nad samochodem. Moje preferencje w tym zakresie poszłyby w stronę zwiększenia komfortu, tu daje znać o sobie przyzwyczajenie do hydrozawieszeń Citroena. Do czego można by się jeszcze przyczepić? Dużo lepsze byłoby jasne wnętrze, albo przynajmniej wprowadzenie jakiegoś drugiego jaśniejszego odcienia w tej ciemnej wersji kolorystycznej. Są osoby, które zarzucają nadwoziu nowego Peugeota 308 brak wyróżniania się z tłumu. Być może, gdy auto stoi samo, nie wyróżnia się specjalnie. Może to być wada, może to być zaleta. Za to w środku owszem, wyróżnia się znacząco – na plus.

Peugeot musi już wrócić na swój parking. Z nową trzystaósemką trudno się rozstać. Prawie 1000 kilometrów za jego kierownicą to wystarczający czas by polubić ten samochód. Za jego wygodę, za dynamiczny i oszczędny silnik, wysokiej jakości ciche wnętrze. W tej wersji, którą miałem okazję testować, to wybór idealny w klasie kompaktów z silnikiem benzynowym. Za przyjemności trzeba oczywiście płacić, nowy 308 w wersji Active to wydatek (cennik podstawowy, grudzień 2014) na poziomie 75 tysięcy złotych. Na tle konkurencji to bardzo dobra cena a od czego są promocje i Wasze umiejętności negocjacji?

A jeśli chcecie kupić tańszą wersję? Za Peugeot 308 1.2 82 KM bez nawigacji, z nieco gorzej wyposażonym wnętrzem, zapłacicie 59 tysięcy złotych (cena detaliczna, grudzień 2014). Wrażenia z jazdy takim autem znajdziecie w w naszym filmie o Peugeot 308.

peugeot-308-1-2-110-km-active-13

Zdecydowanie polecam. Jest to samochód, który sprawi wiele przyjemności z jazdy kierowcy i pasażerom. To samo wrażenie mają też dziennikarze Auto Motor i Sport, którzy napisali w swoim długodystansowym teście Peugeot 308: Jak to zwykle bywa przy dłuższym kontakcie z jednym autem, na co dzień wszystkie zalety Peugeota po prostu nam powszedniały i uważaliśmy je za oczywiste. Czasem dopiero przesiadka z innego auta przypominała jak udana jest ta francuska konstrukcja. W dzisiejszych czasach wszystkie samochody trzymają niezły poziom i robią przyzwoite wrażenie. Na przykład taki Nissan Pulsar – robi wszystko jak trzeba, jest wygodny, przestronny, oszczędny i komfortowy. Ale spędź z nim kilka dni i przesiądź się do „308” – poczujesz dużą różnicę. Poza przestrzenią dla pasażerów siedzących z tyłu Peugeot prześciga Pulsara pod każdym względem. I po tym poznaje się najlepsze auta w swojej kategorii. Wszystko, co inne robią dobrze, najlepsi robią jeszcze lepiej. I dlatego tak trudno się z nimi rozstawać. Tytuł Samochodu roku w przypadku tego auta wcale nie jest przesadzony. Mogę się podpisać pod tymi słowami z pełną odpowiedzialnością.

Dane techniczne testowanego samochodu:

Peugeot 1.2 110 KM Start & Stop Active 5D
Liczba drzwi – 5
Liczba miejsc – 5
Średnica zawracania – 10,8m
Zbiornik paliwa – 53 litry
Długość – 4253 mm
Szerokość – 1804 mm
Szerokość z lusterkami – 2043 mm
Wysokość – 1457 mm
Rozstaw osi – 2620 mm
Pojemność silnika – 1199 cm3
Moc maksymalna – 110 KM przy 550 obr/min
Moment obrotowy – 205 Nm przy 1500 obr/min
Liczba cylindrów – 3
Maksymalna prędkość deklarowana – 188 km/h
Maksymalna prędkość testowa – 191 km/h (GPS)
Przyspieszenie – 11,1s do 100 km/h
Spalanie testowe – min 3,7 litra (trasa 90 km/h), 5,3 litra (miasto econo), maks 6,9 litra (miasto dynamiczne), 7,5 litra (autostrada, 150 km/h wg GPS.

Cena testowanego egemplarza: 75700 zł (grudzień 2014, konfigurator Peugeot 308.

peugeot-308-1-2-110-km-active-14

Dziękujemy firmie Peugeot Polska za udostępnienie samochodu do testu.

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

peugeot 308 1 2 110 km active Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 13 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 12 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 11 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 10 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 9 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 8 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 7 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 6 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 5 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 4 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 3 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 2 Wiadomościpeugeot 308 1 2 110 km active 14 Wiadomości
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Peugeot308
Udostepnij403Tweet252Udostepnij70
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości - gdy zacząłem chodzić fascynowały mnie koła samochodów. Citroën, Peugeot i Renault zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
33 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • renault scenic Wiadomości

    Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

    3113 udostępnienia
    Udostepnij 1245 Tweet 778
  • Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

    1410 udostępnienia
    Udostepnij 564 Tweet 353
  • Ile kosztuje najdroższa nowa Dacia Bigster z fabryczną instalacją LPG? Dwukolorowe nadwozie oraz szyberdach, maj 2025

    4471 udostępnienia
    Udostepnij 1788 Tweet 1118
  • Nowa Dacia Duster Journey+ 2025 Full Hybrid. Co ma na wyposażeniu i ile kosztuje?

    617 udostępnienia
    Udostepnij 247 Tweet 154

Testy samochodów

citroen berlingo 1 5 bluehdi 2024 11 Wiadomości
Testy

Test: Citroën Berlingo VAN 1.5 BlueHDi. Oszczędny, komfortowy i pojemny samochód dostawczy

autor Tomasz Nowicki
2024-09-29
Citroen C5 Aircross
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C5 Aircross PureTech 180 KM – najbardziej komfortowy SUV na świecie. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-08-14
01. Test DS 4 Crossback – wartość dodana Wiadomości
Testy

Test: DS 4 Crossback 1.2 PureTech 130 KM – wartość dodana. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2016-05-18
renault captur 1 Wiadomości
Testy

Test: Renault Captur Esprit Alpine mild hybrid 1.3 TCe 160 KM. „Do twarzy Ci w tym Kapturku”

autor Grzegorz Traczewski
2025-05-09
Peugeot 3008 po face liftingu
Wiadomości

Test: Peugeot 3008 1.2 130 KM EAT8 po face liftingu – konkurencjo, spróbuj zaprojektować coś lepszego – pierwsza jazda. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-12-10

Najnowsze komentarze

  • Jan - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Juras - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
  • Edek - Nowe Renault Clio TCe 90 z automatem. Ile kosztuje i co ma w wyposażeniu?
  • Slawo - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • C5x7 - Citroën CX GTi Turbo – francuska definicja prędkości i komfortu kontra BMW M535i i Rover Vitesse
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie

Zobacz też

Renault Megane RS Trophy-R ma na koncie kolejny rekord

Francuskie się nie psują, wbrew zdaniu Straży Miejskiej…

Peugeot e-308 156 KM na testach w redakcji Francuskie.pl. Pierwsze wrażenia i zużycie energii

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
33
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz