PureTech 130
Wiadomości

Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-19
peugeot 508 1 Wiadomości
Wiadomości

Stellantis organizuje spotkanie kierownictwa z nowym szefem koncernu. Znamy datę!

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
Fiat 600,
Wiadomości

Fiat 600 z fabryki w Tychach sprzedaje się coraz lepiej, ale klienci nie chcą elektryka

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-20
peugeot 408 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot nie będzie producentem taniego elektryka za 20 tys. euro – mówi szef marki

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-17
Peugeot 504 Break
Wiadomości

Peugeot 504 Break w niezwykłej wersji. Ma gramofon i kierownicę Hypersquare

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16
Renault 4 Savane 4x4
Wiadomości

Renault 4 E-Tech z napędem 4×4 zaprezentowany. Elektrykiem w teren

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16
denis le vot dacia 4 Wiadomości
Wiadomości

Dacia nie goni za gwiazdkami EuroNCAP – i ma ku temu swoje powody

autor Tomasz Nowicki
2025-05-17

Najnowsze komentarze

  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - Peugeot 408 – francuska odpowiedź na pytanie: „SUV czy coupe?” – „Tak!”
  • Inny Anonimowy - Renault 5 E-Tech electric już od 555 zł brutto miesięcznie. Promocja 2025, dopłaty do kupna samochodu
  • Inny Anonimowy - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
  • Inny Anonimowy - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: Peugeot Traveller 2.0 HDi 180 KM – podróżnik z wielkim wnętrzem, który lubi kilometry. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2018-01-23
w Testy, Peugeot - testy i opinie
Czas czytania 10 minut
923
A A
5
IMG 1558 1 Wiadomości

Prawdziwy podróżnik musi sprostać licznym wyzwaniom, które dana podróż ze sobą niesie. Powinien dobrze czuć się podczas pokonywania wielu km, w różnym środowisku i najlepiej, by nie narzekał na dźwiganie na swoim grzbiecie ciężkiego, obszernego bagażu. Czy Peugeot Traveller wpisuje się w ten schemat? Sprawdziliśmy.

Samochód bez zająknięcia pokonał 1643 km, a przez połowę dystansu musiał zmierzyć się z niesieniem na swoich „barkach” pięciu osób oraz ich walizek. Na pokładzie znajduje się również system Grip Control, który jest odpowiedzialny za dopasowanie trybu jazdy do warunków panujących na drodze i tym samym różnego środowiska. Testowy Traveller służył jednak głównie na asfalcie dróg ekspresowych i autostrad z krótkim, aczkolwiek uciążliwym miejskim epizodem. Słowo podróżnik pasuje do niego jak ulał.IMG 1549 1 Wiadomości

Szybka zamiana

Busik Peugeota nie zawsze jest tym samym Travellerem i nie posądzajcie mnie tutaj o pomieszanie zmysłów. Wystarczy kilka ruchów ręką, by przeobraził się nie do poznania, a jego przeznaczenie może być bardzo różne. Dwa tylne rzędy siedzeń są dzielone w stosunku 2/3-1/3, każdy element jest przesuwny, a oparcia indywidualnie składane.
W zależności od ilości bagażu oraz osób na pokładzie, ułożymy własną kombinację w zależności od tego, czego aktualnie nam potrzeba. Traveller pomieści kierowcę oraz 7 pasażerów i z powodzeniem posłuży większej rodzinie lub paczce przyjaciół podczas wakacyjnego wypadu.

20171101 110842 1 WiadomościJeśli jednak nie zamierzamy zabierać ze sobą wszystkich lub planujemy podróż w samotności, to pojazd daje nam spore możliwości transportowe. Gdy wyjmiemy ostatni rząd foteli, pojemność bagażnika Peugeota wyniesie 2381 litrów, a jeśli zrezygnujemy z kolejnych trzech miejsc, uzyskamy 3968 litrów – nieźle. Złożenie przedniego prawego oparcia pozwala ulokować w Travellerze dłuższe przedmioty o długości do 3,5 m. Pomocna podczas pakowania lub wyjmowania naszego bagażu okazuje się także podnoszona tylna szyba. Otwieranie i zamykanie tylnej klapy odbywa się z łatwością, aczkolwiek wyższe osoby podczas tej operacji powinny uważać na głowę. W bagażniku znajdziemy sprytnie ulokowaną latarkę, nigdy nie wiadomo, kiedy nam się przyda ;-)

Warto przeczytać!

Peugeot

Alternatywa dla komunikacji zbiorowej za 20 tys. zł. Przegląd samochodów marki Peugeot

2025-05-20
Nowy Peugeot 208

Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025

2025-05-19

Części samochodu, które kosztują majątek. Naprawa lub wymiana może poważnie nadszarpnąć budżet

2025-05-19

Czym jeździ prezydent? Różne wybory francuskich głów państwa na przestrzeni lat

2025-05-18

Podróżnik z klasą

Kierowca może cieszyć się wysoką, a zarazem wygodną pozycją podczas jazdy. Setki kilometrów za kierownicą Travellera nie powinny przyprawiać o ból pleców, a w każdym razie mnie nie przyprawiły ;-) W samochodzie znajduje się świetnie wyprofilowany fotel, który podpiera plecy oraz boki podczas jazdy, a najpotrzebniejsze funkcje znajdują się w zasięgu ręki.
IMG 1624 1 Wiadomości
Komfort na pokładzie nie jest zarezerwowany wyłącznie dla kierowcy. Towarzystwo na pokładzie nie marudziło (a raczej lubi ono zaznaczać swoje niezadowolenie), a nawet chwaliło wygodę samochodu. Miejsca wewnątrz jest mnóstwo zarówno nad głową, jak i na nogi podróżujących. Ponadto pasażerowie mają możliwość regulacji temperatury według własnych upodobań za pomocą panelu klimatyzacji w tylnej części pojazdu. Osoby zajmujące drugi rząd mają do dyspozycji rozkładane stoliki znajdujące się na oparciach miejsc poprzedzających. Aby mieć lepszy kontakt z pasażerami lub po prostu sprawdzić co wyprawiają za naszymi plecami, model został wyposażony w niewielkie lusterko ustawione w kierunku tylnych foteli.

IMG 1664 1 WiadomościWnętrze Peugeota można uznać za całkiem luksusowe. Materiały wykończeniowe są przyjemne w dotyku i dobrze dopasowane. Siedzenia pokryto skórzaną tapicerką, a dwa przednie posiadają funkcję podgrzewania oraz masażu. Przyjemnego klimatu nadaje przeszklona część dachowa, która rozjaśnia wnętrze promieniami słońca. Samo wsiadanie do Travellera odbywa się z odpowiednią dozą elegancji. Aby dostać się do wnętrza, nie musimy siłować się z drzwiami ponieważ są otwierane elektrycznie. Aby drzwi stanęły otworem wystarczy kliknięcie przycisku pod panelem klimatyzacji lub na kluczyku, a dla dźwigających ciężkie i mało poręczne torby podróżne, ruch stopą pod nadwoziem.

Zawieszenie pozwala zarówno na dobre trzymanie się drogi, jak i nie przejmowanie się drobnymi nierównościami, jest nie za twarde i nie za miękkie. W komforcie jazdy nie powinny przeszkadzać również niechciane dźwięki, gdyż wnętrze jest całkiem przyzwoicie wyciszone. Szumy powietrza usłyszymy po przekroczeniu prędkości 120 km/h.

20171101 112310 1 WiadomościGdy podróżujemy większą grupą osób zawsze znajdzie się pasażer, który będzie dbał o bezpieczeństwo na pokładzie i zaalarmuje, gdy czas spędzony kierownicą przekroczył dopuszczalne granice. W Travellerze niekoniecznie będzie on nam potrzebny, ponieważ samochód dysponuje stworzonym do tego celu wyposażeniem. W moim przypadku okazał się on równie skuteczny, co ludzki „przypominacz”. Po ok. 15 min od hasła: „Chyba czas zatrzymać się na stacji”, kawę zaproponował również Peugeot. Mało tego, wskazał najbliższe stacje benzynowe. W razie potrzeby pomoże do nich doprowadzić. Podczas jazdy przydaje się również wyświetlacz typu Head-Up, który informuje o aktualnej prędkości oraz ograniczeniach.

Samochód samodzielnie może dostosować także rodzaj świateł. Jest to bardzo wygodne, ponieważ nie musimy zastanawiać się nad włączeniem świateł czy zmianą ustawienia z drogowych na mijania. Czasem zdarzały się jednak opóźnienia w działaniu tej funkcji.

Travellerem do miasta?

IMG 1592 1 WiadomościNie ukrywam, że Traveller nie jest najlepszym samochodem do poruszania się po mieście. 4956 mm długości i 2204 mm szerokości wraz z lusterkami sprawia, że jest tam wręcz mało pożądany, ale jak wiadomo czasem w miejski gąszcz, po prostu trzeba wjechać. Jak z wyzwaniem poradził sobie Peugeot?

Samochód bez żadnego uszczerbku na zdrowiu, na mm zdołał przecisnąć się przez wąską podwórkową bramkę i zaliczył podziemny parking centrum handlowego, a te nie są raczej przystępne dla większych pojazdów. Samochód ma na szczęście tylko 1,9 m, co pozwoliło wywiązać się z zadania. Gdyby był odrobinę wyższy, nie miałby szans.

20171101 112829 1 WiadomościDo najmniej przyjemnych chwil spędzonych za kierownicą Travellera było 40 minutowe poszukiwanie miejsca parkingowego w centrum dużego miasta. Pod uwagę trzeba było wziąć, nieco większe gabaryty pojazdu. Samo parkowanie nie było na szczęście aż takie straszne. Traveller jest całkiem zwrotny, a widoczność zza kierownicy przyzwoita. Pojazd mógłby mieć jedynie nieco większe lusterka boczne. Oczom kierowcy w testowym egzemplarzu pomagały czujniki parkowania, monitor martwego pola w lusterkach oraz kamera cofania. Opcje są dostępne w pakiecie Visio Park w cenie 3600 zł.

Jaki silnik?

Pod maską samochodu znajduje się jednostka BlueHDi o pojemności 1997 cm3, która generuje moc 180 KM. Silnik pracował bez niepotrzebnych hałasów i wibracji i bardzo dobrze współpracował z automatyczną skrzynią obsługiwaną za pomocą pokrętła. Rozwiązanie wygodne i łatwe w obsłudze, natomiast sama zmiana biegów odbywała się sprawnie i bez zbędnych wyczekań. W samochodzie zainstalowano także łopatki przy kierownicy do samodzielnej kontroli nad zmianą przełożeń.

20171101 113110 1 WiadomościAby na liczniku ujrzeć 100 km/h potrzeba 10,1 sekundy, natomiast maksymalna prędkość pojazdu wynosi 170 km/h. Jednostka BlueHDi odznaczała się znakomitą elastycznością i pozwalała na całkiem dynamiczną jazdę. Model sprawnie przyspieszał i wykonywał manewry wyprzedzania, także z pasażerami i bagażem na pokładzie. Podczas gwałtowniejszego wchodzenia w zakręty oraz mocniejszych podmuchów wiatru można było odczuć przechylanie nadwozia. Na koniec testu komputer pokładowy pokazał całkiem przyzwoite spalanie 8,3 l/100 km (głównie autostrady i drogi szybkiego ruchu), przy spokojniejszej jeździe można zejść poniżej 7 l/100 km. Producent podaje wartość średniego zużycia paliwa na poziomie 5,7 l/100 km.

Ile kosztuje Peugeot Traveller?

Bazowa cena Peugeot Traveller wynosi 133.500 zł. Za tę kwotę dostaniemy najmniejszy model Compact z jednostką 1.6 BlueHDi 95. Egzemplarz, który otrzymaliśmy do testów był dłuższy (wersja Standard) i napędzany silnikiem 2.0 BlueHDi 180 KM z automatyczną przekłądnią EAT6. Model znajdował się w wersji wyposażeniowej Allure. Za pojazd trzeba zapłacić przynajmniej 197.500 zł. Wraz ze wszystkimi dodatkami uwzględnionymi poniżej koszt samochodu wynosi 230.750 zł.

Werdykt

IMG 1605 1 WiadomościTraveller jest samochodem przestronnym i komfortowym zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Zaletą modelu jest elegancja oraz przyjemna atmosfera panująca na pokładzie. Trzeba jednak za nią swoje zapłacić. W samochodzie nie zabraknie ani miejsca, ani przydatnych schowków i półeczek, można docenić również łatwy dostęp do pojazdu oraz bagażu. Traveller jest samochodem wielozadaniowym, choć najlepiej czuje się podczas pokonywania długich tras. Łatwo można skłonić go do jazdy dynamicznej, a przy tym nie zmusza do zbyt częstych wizyt na stacji.

Wyposażenie dodatkowe i ceny:

– Felgi aluminiowe 17” Phoenix + Grip Control – 2600 zł
– Peugeot Connect SOS&Assistance – 1500 zł
– Peugeot Connect NAV z tunerem cyfrowym – 3000 zł
– Pakiet Visiopark 1 (czujniki parkowania przód i tył, monitor martwego pola w lusterkach, kamera cofania z funkcją Top Rear Vision – 3600 zł
– Pełnowymiarowe koło zapasowe – 800  zł
– Pakiet Safety Plus (aktywny tempomat, system ostrzegania przed kolizją, system automatycznego hamowania Active Safety Brake, kamera w przedniej szybie, zegary z kolorową matrycą – 4200 zł
– Poduszki bezpieczeństwa kurtynowe w 2 i 3 rzędzie – 1600 zł
– Spryskiwacze reflektorów – 750 zł
– Pakiet Safety (alarm niezamierzonego przekroczenia linii dźwiękowy i wizualny, system monitorowania ograniczeń prędkości Speed Limit Information (SLI) ILV, Intelligence Speed Adaptation (ISA) PLV, monitoring koncentracji kierowcy (poprzez kamerę analizującą zachowanie pojazdu), system automatycznego przełączania świateł mijania i drogowych – 2400 zł
– Ławka 3-miejscowa dzielona 2/3-1/3 na prowadnicach: Fotel kierowcy i pasażera z Pakietem Skórzanym, R2 i R3: Ławka 3 miejscowa dzielona 2/3(lewa)- 1/3(prawa) na prowadnicach (T3), regulacja wzdłużna, oparcia indywidualne z regulacją pochylenia i składane do postaci stolika, Isofix, zawiera CB09, Tapicerka CYFX – 7800 zł
– Alarm – 2400 zł
– Lakier metalizowany – 2600 zł

 

Małgorzata Kozikowska

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

IMG 1685 1 WiadomościIMG 1610 1 WiadomościIMG 1607 1 WiadomościIMG 1605 1 WiadomościIMG 1603 1 WiadomościIMG 1600 1 WiadomościIMG 1596 1 WiadomościIMG 1593 1 WiadomościIMG 1592 1 WiadomościIMG 1587 1 WiadomościIMG 1583 1 WiadomościIMG 1577 1 WiadomościIMG 1570 1 WiadomościIMG 1558 1 WiadomościIMG 1556 1 WiadomościIMG 1624 1 WiadomościIMG 1638 1 WiadomościIMG 1675 1 WiadomościIMG 1673 1 WiadomościIMG 1669 1 WiadomościIMG 1666 1 WiadomościIMG 1664 1 WiadomościIMG 1660 1 WiadomościIMG 1659 1 WiadomościIMG 1657 1 WiadomościIMG 1654 1 WiadomościIMG 1652 1 WiadomościIMG 1651 1 WiadomościIMG 1649 1 WiadomościIMG 1647 1 WiadomościIMG 1646 1 WiadomościIMG 1551 1 WiadomościIMG 1549 1 Wiadomości20171101 112337 1 Wiadomości20171101 112310 1 Wiadomości20171101 111913 1 Wiadomości20171101 111828 1 Wiadomości20171101 111552 1 Wiadomości20171101 111126 1 Wiadomości20171101 111101 1 Wiadomości20171101 111032 1 Wiadomości20171101 110914 1 Wiadomości20171101 110842 1 Wiadomości20171101 110458 1 Wiadomości20171101 110423 1 Wiadomości20171101 110404 1 Wiadomości20171101 110311 1 Wiadomości20171101 112738 1 Wiadomości20171101 112745 1 Wiadomości20171101 113531 1 Wiadomości20171101 113507 1 Wiadomości20171101 113316 1 Wiadomości20171101 113259 1 Wiadomości20171101 113145 1 Wiadomości20171101 113134 1 Wiadomości20171101 113118 1 Wiadomości20171101 113110 1 Wiadomości20171101 113036 1 Wiadomości20171101 112931 1 Wiadomości20171101 112916 1 Wiadomości20171101 112838 1 Wiadomości20171101 112829 1 Wiadomości20171101 112804 1 Wiadomości20171101 110258 1 Wiadomości
5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: PeugeotTraveller
Udostepnij333Tweet208Udostepnij58
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
5 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • PureTech 130

    Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

    4120 udostępnienia
    Udostepnij 1648 Tweet 1030
  • 7 najtańszych nowych samochodów Dacia i Renault z fabryczną instalacją LPG. Cennik maj 2025

    1156 udostępnienia
    Udostepnij 462 Tweet 289
  • Fiat 600 z fabryki w Tychach sprzedaje się coraz lepiej, ale klienci nie chcą elektryka

    355 udostępnienia
    Udostepnij 142 Tweet 89
  • Renault Austral odniósł ogromny sukces. Ponad 200.000 sprzedanych egzemplarzy

    581 udostępnienia
    Udostepnij 232 Tweet 145

Testy samochodów

Renault Espace
Testy

Test: Renault Espace V 2.0 bluedCi 200 KM – spieszmy się kochać minivany. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-09-12
024. Peugeot 508 – czy lew szablozębny rzeczywiście jest drogi Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 508 1.6 225 KM – czy lew szablozębny rzeczywiście jest drogi? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2019-07-21
Citroen C4 Grand Picasso 2009 Wiadomości
Testy

Test: Citroën C4 Grand Picasso 2009 2.0 HDi 136 KM – wesoły autobus dla rodziny. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2009-12-07
ds 7 300 km phev 37 Wiadomości
Testy

Test: DS 7 360 KM PHEV 4×4 La Premiere – luksusowy SUV w najwyżej wersji

autor Małgorzata Kozikowska
2024-03-07
citroen c5 x7 6 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Używany Citroën C5 X7 2.0 HDI 163 KM AM6 – służył wiernie do końca. Wrażenia użytkownika, pinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Maciej Mokwiński
2021-11-30

Najnowsze komentarze

  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - Peugeot 408 – francuska odpowiedź na pytanie: „SUV czy coupe?” – „Tak!”
  • Inny Anonimowy - Renault 5 E-Tech electric już od 555 zł brutto miesięcznie. Promocja 2025, dopłaty do kupna samochodu
  • Inny Anonimowy - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
  • Inny Anonimowy - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”

Zobacz też

1. listopada na drogach – bezpieczne wyjazdy i powroty

Citroën Oldtimer Club Polska zaprasza na „Spotkanie pod szewronami”. Zlot już w czerwcu 2023!

DS Automobiles – jakie nowości w 2022 roku?

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
5
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz