peugeot 208 style trafia na rynek 1 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot 208 Style trafia na rynek

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-15
Nissan Juke 1.6 Hybrid 143
Wiadomości

Test: Nissan Juke 1.6 Hybrid 143 N-Sport, czyli crossover z pomysłem i na sportowo. 1000 km za nami

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-19
peugeot inception e1747373945294 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot i magia kina: gwiazda Inception Concept lśni na Festiwalu w Cannes 2025

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
Nissan Micra - wnętrze
Wiadomości

Nowy Nissan Micra w stylu retro, czyli technologiczny bliźniak Renault 5. Co kryje wnętrze?

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-21
peugeot 505 rally 01 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot 505 Rally – takiej wersji jeszcze nie widziałeś!

autor Tomasz Nowicki
2025-05-17
dacia bigster 2025 1 Wiadomości
Wiadomości

7 najtańszych nowych samochodów Dacia i Renault z fabryczną instalacją LPG. Cennik maj 2025

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
Peugeot 2008
Wiadomości

Peugeot 2008 ma nowy polski cennik. Z oferty znika jeden silnik

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16

Najnowsze komentarze

  • Raff - Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?
  • Anonimowo - Renault ma zakaz produkcji w Algierii. Z jakiego powodu?
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • E D - Gdzie i jak produkowana jest Alfa Romeo 33 Stradale? Staranny proces powstawania włoskiego superauta
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Rrr - Nowa Dacia Bigster zdobywa 3 gwiazdki w testach EuroNCAP. Budżetowy samochód bez zbędnych dodatków
  • Xx Anonim - Gdzie i jak produkowana jest Alfa Romeo 33 Stradale? Staranny proces powstawania włoskiego superauta
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: Nowy Renault Master 2.0 dCi 170 KM. Zalety, wady, polski cennik, opinie, jazda i spalanie

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2025-04-12
w Testy, Renault - testy i opinie
Czas czytania 12 minut
987
A A
3
renault master 2025 8 Wiadomości

Nowy Renault Master 2.0 dCi 170 KM trafił do naszej redakcji i zaczynamy dłuższy test tego samochodu. W pierwszej odsłonie testu m.in. ile pali w mieście oraz jak się sprawuje w codziennym używaniu taki dostawczak. A jest o czym pisać, bo to auto, które daje duży komfort jazdy a wśród ciekawych gadżetów znajdziemy cyfrowe lusterko wsteczne HD ze stabilizacją. Czy Master jest wart zakupu i jakie zbiera opinie? Poczytajcie.

Renault Master od lat jest jednym z filarów segmentu dużych samochodów dostawczych w Europie. Wraz z premierą najnowszej generacji, francuski producent postanowił pójść o krok dalej – nie tylko poprawić funkcjonalność pojazdu, ale też zaoferować kierowcom nowoczesne, komfortowe środowisko pracy. Sprawdziliśmy wersję z silnikiem 2.0 dCi o mocy 170 KM w wariancie nadwoziowym L3H2. Jakie wrażenia pozostawia po sobie nowy Master? Bardzo dobre!

Renault Master
Kabina Renault Master

Jak wygląda nowy Master? Znakomicie

Choć w przypadku samochodów użytkowych wygląd nadwozia schodzi zwykle na drugi plan, nowy Master przyciąga uwagę. Front pojazdu stał się masywniejszy, bardziej kanciasty, a duże, pionowe wloty powietrza i charakterystyczne reflektory LED nadają mu nowoczesnego i zdecydowanego wyrazu. Nie ma tu jednak miejsca na kontrowersje – z daleka widać, że jedzie Renault, dzięki charakterystycznej sygnaturze świetlnej. Testowany przez nas egzemplarz wyróżniał się również kolorem, to metalizowany niebieski „Algarve” – oraz opcjonalnymi 16-calowymi felgami stalowymi z pełnymi kołpakami. Tylna część auta siłą rzeczy nie przeszła zbyt wielkich zmian, ale została estetycznie dostosowana do nowej linii stylistycznej. Zachowano pełną funkcjonalność – w tym tylne drzwi otwierane pod kątem 270° oraz dwie kamery cofania, o czym jeszcze wspomnimy.

Warto przeczytać!

Renault Laguna II i III

Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?

2025-05-22
2025 renault 5 f d kalamus 0027 Wiadomości

Renault 5 E-Tech i Dacia Spring do jazd testowych w Łodzi. Rusza EV Experience Urban Edition 2025

2025-05-22

Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025

2025-05-19

250 sztuk Renault Master do transportu pacjentów. Nowe zamówienie firmy EMED

2025-05-19

Ile kosztuje Renault Master IV? 

Renault Master
Renault Master

Wersja L3H2 oferuje ogromną przestrzeń ładunkową o kubaturze około 12 m³. Podłoga została fabrycznie zabezpieczona płytą wiórową, w której umieszczono punkty mocujące oraz uchwyty. Boki przestrzeni częściowo wykończono tworzywem sztucznym, a nadkola pozostawiono odsłonięte. Standardowym wyposażeniem są także gniazdo 12V oraz punkt świetlny LED. Wszystko to praktyczne i solidne.

12m3 przestrzeni ładunkowej L3H2 Renault Master
Renault Master

Wnętrze i zawieszenie jak w osobówce. Wygoda, komfort

Wnętrze kabiny to jeden z najbardziej imponujących aspektów nowego Mastera. Deska rozdzielcza została zaprojektowana z myślą o kierowcy – większość elementów sterujących skierowano właśnie ku niemu. Materiały wykończeniowe to głównie twarde plastiki, co jest standardem w tej klasie, ale wszystko zostało świetnie spasowane. Do tego świetny projekt całości, który wizualne jest spójny – nie tak jak u konkurencji. Jakość wykonania stoi na wysokim poziomie. Co ważne, Renault zastosowało też nowy system multimedialny oparty na Android Automotive, znany m.in. z modeli osobowych. Dzięki integracji z Mapami Google i możliwością personalizacji systemu, praca kierowcy staje się prostsza i bardziej intuicyjna. Fizyczne przyciski pod ekranem pozwalają szybko zarządzać podstawowymi funkcjami – klimatyzacją, trybem jazdy ECO czy blokadą zamków przestrzeni ładunkowej. Menu jest proste w obsłudze.

Renault Master
Renault Master zapewnia komfortowe warunki pracy kierowcy. Warunki jak w osobówce

Wśród dodatkowych funkcji warto wymienić indukcyjną ładowarkę (niestety nie jest zbyt szybka), dwa złącza USB-C, automatyczną klimatyzację jednostrefową, cyfrowe lusterko wsteczne o wysokiej rozdzielczości bardzo dobrej jakości obrazu, podgrzewaną przednią szybę oraz systemy bezpieczeństwa znane z aut osobowych. Nie zabrakło licznych schowków, zarówno otwartych, jak i zamykanych. Dwa zamykane są na desce rozdzielczej od góry, otwarte duże schowki znajdują się nad głową kierowcy i pasażera. Znalazło się nawet miejsce na CB Radio! Brawo Renault. Nie ma tu jednak luksusów – nie znajdziesz skóry. W naszej wersji fotel kierowcy miał podgrzewane siedzenie i był regulowano na wysokość – początkowo dość długo szukaliśmy owego przycisku włączania a ulokowany jest on… obok zapięcia pasów po prawej stronie. Na początku wydaje się to mało logiczne, ale potem, jak już wiesz i się przyzwyczaisz, to nawet fajny patent, bo można włączać bez patrzenia.

Renault Master ma siedzenie z regulacją
Siedzenie kierowcy jest bardzo wygodne, obszerne, ma regulację wysokości. Podgrzewanie fotela w Masterze włącza się niedaleko gniazda pasów

Jeśli chodzi o wygodę fotela kierowcy to jest on prawdziwym stanowiskiem kapitańskim. Mamy też podłokietnik, duży uchwyt na kubek, wysunięty rozsądnie w stronę kierowcy (i pasażera). Jest wygodnie, regulacja pozwala znaleźć miejsce i niskim i wysokim osobom. Bardzo dobrze sprawuje się też zawieszenie, które tworzy komfortowe środowisko pracy dla kierowcy (w naszym testowym aucie na 16″ zimówkach). To naprawdę duża zaleta nowego Mastera. W mieście jest cicho, nic nie trzęsie. Prowadzenie – jak w osobówce, trzeba tylko pamiętać o długości auta. A ta jest spora, bo L3H2 to ponad 6m długości.

Jakość audio? Tutaj mamy chyba największe zastrzeżenia – aż się prosi dwudrożny zestaw głośników. Audio jest po prostu standardowe. Radio ma za to znakomitą czułość, zarówno FM jak i DAB grają bez żadnych zakłóceń, przyjemna jest też regulacja. Telefon podłącza się szybko i łatwo, sterowanie funkcjami telefonu jest naturalne.

Renault Master lusterko cyfrowe
Cyfrowe lusterko HD – ma stabilizowaną kamerę! Obraz jest znakomitej jakości.

Dużym plusem była też podgrzewana szyba z przodu – odmrożenie po nocnych przymrozkach zajęło niecałe dwie minuty. Tu drobny minus – w dwóch miejscach ścieżki były najwyraźniej przerwane, bo pozostały paski na szerokość 2-3 cm bez odmrożenia, co jednak nie wpłynęło na skuteczność usunięcia lodu z całości.

Inna dobra cecha kabiny – środkowe oparcie się składa, tworząc stolik ze schowkiem na dokumenty lub komputer (!). Pod siedzeniami pasażerów są duże schowki. Praktyczność na poziomie max.

Silnik 2.0 dCi – zużycie paliwa w mieście

Pod maską naszego testowego Renault Mastera pracuje silnik 2.0 dCi o mocy 170 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 380 Nm i samochód na pusto po prostu fruwa. Manualna 6-biegowa skrzynia pracuje cicho, biegi włącza się łatwo, wszystko dostępne jest pod ręką. Silniki dCi są znane z dobrej kultury pracy – jednostka nawet zimna, jest cicha.

Renault Master
Renault Master od przodu

Przy bardzo dynamicznej jeździe po mieście na pusto osiągaliśmy wynik 10,1 litra na 100 kilometrów (mierzony tankowaniem po przejechaniu 120 kilometrów). Nie mieliśmy okazji jeździć autem załadowanym – maksymalnie wieźliśmy 500 kg, a to nie wpływało na spalanie praktycznie wcale.

Wkrótce przetestujemy Mastera na trasie i napiszemy więcej o jego zachowaniu w terenie.

Ile kosztuje nowy Renault Master?

Nowy Renault Master ma bardzo rozbudowany konfigurator. Pierwszą opcją w konfiguratorze będzie wybór między dieslem a elektrykiem, ale my zajmiemy się dzisiaj silnikiem dCi. Następnie wybieramy nadwozie – w naszym przypadku jest to furgon, ale można też wziąć wersję do zabudowy, czyli po prostu platformę. Później określamy długość – L2H2 lub L2H3 (taką mamy) oraz ładowność (3300 lub 3500 kg). Najtańsza wersja z silnikiem 105 KM zaczyna się od 136.800 zł, a wersja 170 KM z manualem od 147.100 zł. Są jeszcze dwa automaty odpowiednio 150 KM i 170 KM (skrzynia AT9), które zaczynają się od 154.900 zł. Oczywiście netto.

Nowy Renault Master IV już dostępny w Polsce. Ile kosztuje rywal Ducato?

Później jeszcze tylko wybór wersji Extra i wyposażenia. A to na pokładzie mieścimy bardzo fajne, zarówno cyfrowe lusterko wsteczne HD jak i obrotowa kamera z tyłu na dachu (szkoda, że tak niskiej rozdzielczości) robią znakomitą robotę.

Jak wyglądają ceny pakietów do Mastera?

Pakiet Vision (FFGL0 PRAHL)
• Światła przeciwmgłowe
• Asystent świateł drogowych
Cena: 900 zł

Pakiet Comfort (HTWSN HTS02)
• Szyba przednia ogrzewana
• Siedzenia przednie podgrzewane
Cena: 1200 zł

Pakiet Cargo 1 (RRWFL ICTM0)
• Antypoślizgowe wykończenie podłogi przestrzeni cargo płytą wiórową
• Wykończenie ścian przestrzeni ładunkowej – medium
Cena: 3000 zł

Pakiet Parking (ITP15 RRCAM)
• Czujniki parkowania: tylne, przednie i boczne
• Kamera cofania
Cena: 2500 zł

Pakiet Cargo 2 (RRWFL ICTM0 TDHFS LULI2)
• Antypoślizgowe wykończenie podłogi przestrzeni cargo płytą wiórową
• Wykończenie ścian przestrzeni ładunkowej – medium
• 4 punkty mocowania ładunku na ścianach bocznych przy drzwiach tylnych
• Oświetlenie przestrzeni ładunkowej LED
Cena: 3500 zł

Pakiet Cargo 3 (RRWFL ICTF0)
• Antypoślizgowe wykończenie podłogi przestrzeni cargo płytą wiórową
• Wykończenie ścian przestrzeni ładunkowej – full
Cena: 4400 zł

Pakiet Cargo 4 (RRWFL TDHFS LULI2 ICTF0)
• Antypoślizgowe wykończenie podłogi przestrzeni cargo płytą wiórową
• 4 punkty mocowania ładunku na ścianach bocznych przy drzwiach tylnych
• Oświetlenie przestrzeni ładunkowej LED
• Wykończenie ścian przestrzeni ładunkowej – full
Cena: 4900 zł

Pakiet Cargo Poly (RRWFL ICTF3)
• Antypoślizgowe wykończenie podłogi przestrzeni cargo płytą wiórową
• Wykończenie ścian przestrzeni ładunkowej – polipropylen
Cena: 3500 zł

Pakiet Glass 1 (RSRFW LPAFW RBSFW)
• Drzwi przesuwne po prawej stronie z oknem nieotwieranym
• Okno nieotwierane po lewej stronie środkowej części nadwozia
• Przeszklenie w tylnej części nadwozia po bokach
Cena: 1100 zł

Pakiet Glass 2 (HTRWI RVIMA WDS27 PPN04)
• Szyba tylna ogrzewana
• Lusterko wsteczne środkowe
• Przeszklone drzwi tylne otwierane pod kątem 270°
• Przegroda stalowa z oknem z kratką
Cena: 1800 zł

Pakiet Glass 3 (HTRWI LSLFW RSRFW RVIMA WDS18)
• Szyba tylna ogrzewana
• Drzwi przesuwne po lewej stronie z oknem nieotwieranym
• Drzwi przesuwne po prawej stronie z oknem nieotwieranym
• Lusterko wsteczne środkowe
• Przeszklone drzwi tylne otwierane pod kątem 180°
Cena: 3650 zł

Pakiet Glass 4 (HTRWI LSLFW RSRFW RVIMA WDS27)
• Szyba tylna ogrzewana
• Drzwi przesuwne po lewej stronie z oknem nieotwieranym
• Drzwi przesuwne po prawej stronie z oknem nieotwieranym
• Lusterko wsteczne środkowe
• Przeszklone drzwi tylne otwierane pod kątem 270°
Cena: 4000 zł

Więcej zdjęć znajdziesz poniżej

Pobierz cennik Renault Master 2025

Ceny innych wersji nadwozia

Renault Master podwozie – pod zabudowę

Dla klientów szukających pojazdu do indywidualnej zabudowy przygotowano warianty z pojedynczą kabiną. Ceny prezentują się następująco:

  • L2H1 – od 128 250 zł netto

  • L3H1 – od 130 150 zł netto, w bardziej doposażonych wersjach nawet do 141 450 zł netto

To idealna baza dla firm zajmujących się transportem specjalistycznym, budowlanym lub kurierskim.

Zabudowy fabryczne – skrzynie i wywrotki

Renault oferuje też gotowe wersje z fabrycznymi zabudowami, w tym skrzynie ładunkowe i wywrotki (zarówno aluminiowe, jak i stalowe):

Skrzynia otwarta:

  • L2H1 – od 143.850 zł netto

  • L3H1 – do 156.050 zł netto

Wywrotka aluminiowa:

  • L2H1 – od 146.650 zł do 148.550 zł netto

  • L3H1 – od 154.950 zł do 163.350 zł netto

Wywrotka stalowa:

  • L2H1 – od 153.050 zł do 165.250 zł netto

  • L3H1 – od 155.850 zł do 166.250 zł netto

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

renault master 2025 2 Wiadomościrenault master 2025 4 Wiadomościrenault master 2025 5 Wiadomościrenault master 2025 6 Wiadomościrenault master 2025 7 Wiadomościrenault master 2025 8 Wiadomościrenault master 2025 10 Wiadomościrenault master 2025 11 Wiadomościrenault master 2025 12 Wiadomościrenault master 2025 14 Wiadomościrenault master 2025 15 Wiadomościrenault master 2025 16 Wiadomościrenault master 2025 17 Wiadomościrenault master 2025 18 Wiadomościrenault master 2025 19 Wiadomościrenault master 2025 20 Wiadomościrenault master 2025 22 Wiadomościrenault master 2025 1 Wiadomości
4 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: RenaultMaster
Udostepnij360Tweet225Udostepnij63
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Fiat Pulse 2026

    Fiat Pulse 2026 zaprezentowany. Nowy wygląd i wyposażenie z panoramicznym dachem jako opcja

    1534 udostępnienia
    Udostepnij 614 Tweet 384
  • Używana Dacia Duster II z LPG. Najtańsze ogłoszenia od pierwszego właściciela

    987 udostępnienia
    Udostepnij 395 Tweet 247
  • Fiat 600 z fabryki w Tychach sprzedaje się coraz lepiej, ale klienci nie chcą elektryka

    1186 udostępnienia
    Udostepnij 474 Tweet 297
  • Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km

    524 udostępnienia
    Udostepnij 210 Tweet 131

Testy samochodów

11. Pobudzajacy i slodki. Test Opla Mokki Wiadomości
Testy

Pobudzający i słodki. Test Opla Mokki. Wersja 1.2 130 KM

autor Krzysztof Gregorczyk
2021-08-30
01. Dacia Duster Blackshadow dCi 110 4x4 Wiadomości
Testy

Test: Dacia Duster Blackshadow 1.5 dCi 110 KM 4×4 – oszczędny SUV z napędem na cztery koła. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie

autor Krzysztof Gregorczyk
2017-08-18
Dacia Jogger Eco-G 100
Wiadomości

Dacia Jogger Eco-G z przebiegiem ponad 60.000 km. Długodystansowy test cz. 2

autor Małgorzata Kozikowska
2025-01-09
Dacia Duster 1.5 dCi
Testy

Test: Nowa Dacia Duster 1.5 dCi 110 KM – jak jeździ budżetowy SUV? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2018-07-19
citroen c5 x7 6 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Używany Citroën C5 X7 2.0 HDI 163 KM AM6 – służył wiernie do końca. Wrażenia użytkownika, pinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Maciej Mokwiński
2021-11-30

Najnowsze komentarze

  • Raff - Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?
  • Anonimowo - Renault ma zakaz produkcji w Algierii. Z jakiego powodu?
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • E D - Gdzie i jak produkowana jest Alfa Romeo 33 Stradale? Staranny proces powstawania włoskiego superauta
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Rrr - Nowa Dacia Bigster zdobywa 3 gwiazdki w testach EuroNCAP. Budżetowy samochód bez zbędnych dodatków
  • Xx Anonim - Gdzie i jak produkowana jest Alfa Romeo 33 Stradale? Staranny proces powstawania włoskiego superauta

Zobacz też

Rozpoczyna się konwencja dealerów Stellantis w Warszawie

MPO Warszawa w posiadaniu 10 śmieciarek na podwoziach Renault Trucks

Nowa Dacia Duster 2024: „to musi być ten sam samochód”

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
3
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz