To ostatni moment by zamówić nowego Dustera 1.6 SCe?

44 10 137

Nowa Dacia Duster z silnikiem 1.6 SCe przestanie być wkrótce dostępna. Zamiast niego w gamie pojawi się turbodoładowany silnik o mocy 115 KM.

Dacia Duster z wolnossącym silnikiem 1.6 SCe jest bardzo chętnie wybierana przez klientów. To głównie zasługa ceny – najtańszego Dustera można mieć już za 39.900 złotych. To także na razie jedyna wersja dostępna z LPG.

Cennik Dacii Duster 1.6 SCe

Duster1.6 SCe1.6 SCe LPG
ACCESS
39.900 zł
ESSENTIAL
47.900 zł50.400 zł
COMFORT
53.600 zł56.100 zł
PRESTIGE
58.900 zł
SL TECHROAD 
59.400 zł

 

Pierwsze dostawy samochodów z silnikiem 1.0 TCe przewidziane są na koniec lipca bieżącego roku. Nie znamy jeszcze cen, ale producent zapewnia, że będą na podobnym poziomie jak 1.6 SCe. Zmiana silnika związana jest z nowymi normami, które będą obowiązywać w Unii Europejskiej w zakresie emisji spalin.

 

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
9 Wątki komentarzy
35 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
34 Autorzy komentarzy
Jurekz3miastaKamilDriuszHigachi Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Paweł
Gość
Paweł

Wraz z zakończeniem produkcji silnika 1.6 skończy się Duster. Wszystkie silniki 1.0 trzy cylindry to ogromna porażka motoryzacji.

Rumun
Gość
Rumun

Silnik od kosiarki na pewno bedzie drozszy o kilka tysiecy.

Karol
Gość
Karol

Powiększ Januszowi stereotypy panie Nosacz

Miroo
Gość
Miroo

Dokładnie tego dnia duster się skończy,a jednego klienta już stracą czyli mnie,kupie cos innego.

Paweł
Gość
Paweł

Ja osobiście też nie kupię kosiarki. Choć silnik 1.6 nissana też nie rewelacyjny ale tani w naprawie i sprawdzony.
Mazda daje przykład w którą stronę iść z silnikami 2.0 16V wolnossący 135 koni.

Dariusz
Gość
Dariusz

Tylko zobacz jakie ceny mazda ma. To już są ceny premium.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

To pędź do sklepu bo zdążyć na dustery spod lady.

Zbigniew
Gość
Zbigniew

Dacia to obciachowe auto z wieloma ukrytymi wadami Silnik 1,6 nie radzi sobie zbyt dobrze. Może w mieście tak Natomiast naatostradzie powyżej 120km godz jest bardzo halasliwy.Nie kupił bym tego auta nawet gdyby kosztowało 20 tyś zł.

Tim
Gość
Tim

A jakie to ukryte wady ma wg. ciebie Duster II??? oświeć mnie bo kupiłem to auto i chętnie bym się tym wadom przyjrzał!

Zbigniew
Gość
Zbigniew

Dowiesz się w czasie eksploatacji. znajomy kupił w zeszłym roku i przeklina ten dzień w którym ja kupił kokpit zaczyna skrzypieć Fotele nie są zbyt wygodne na długie trasy Powiem jeszcze raz to nie moja bajka. Ale są ludzie zachwyceni, są gusty i puścili ale z nimi się nie dyskutuje Pozdrawiam

Tim
Gość
Tim

ojoj, znajomy kolegi, szwagra, teścia i brat wuja ma i słyszałem że …. a ja słyszałem że w Dusterze parcieją opony bo robią je z używanych prezerwatyw, no wiesz cięcie kosztów! …a siedziałeś Ty chociaż w Dusterze??

Zbigniew
Gość
Zbigniew

Sorry ale nie jestem zainteresowany Nie nurtuje w francuskiej motoryzacji A szczególnie tej z Rumunii Od czterdziestu lat mam prawo jazdy i wiem do jakiego auta się wsiada chętnie a do którego nie Ciesz się swoim Dusterem Obyś trafił na dobry egzemplarz Miałem swoim życiu kilkanaście samochodów począwszy od malucha po większego 125 Mirafiori Lade Golfy Mercedesy Obecnie jeżdżę Volvo z 2010 I na tą chwilę na nic nie zmieniam w tym roku w Marcu byłem z wnukiem na salonie w Genewie A wracając odwiedziłem w Stuttgarcie muzeum Mercedesa zrobiłem w 4 dni 3 tyś km komputer pokazał.spalanie na poziomie… Czytaj więcej »

Aka
Gość
Aka

Panie Zbyszku nie każdego stać na serwis volvo. To marka Premium czyli serwis i części drogie. Każdy chwali co ma. Miałem już volvo V50 2010r. I powiem jakość wykończenia ok ale pozbylem się volvo że względu na ceny części i serwisu. Auto miałem zadbane z oryginalnym przebiegiem ale to zdecydowanie za drogi serwis i części. Teraz mam fiata bravo 1.4 turbo 150 KM wersja SPORT z przebiegiem 100 tyś km. Założyłem lpg i smigam za grosze.

Zbigniew
Gość
Zbigniew

Jeżeli chodzi o części to Volvo jest jednym z najtańszych.Płyta podłogowa V50 jest z forda Focusa II i części zawieszenia nie sa drogie Silnik koncernu PSA jest praktycznie bezawaryjny i ma najdłuższy że wszystkich aut termin przeglądu do wymiany rozrządu czyli 200 tyś km Autoryzowany serwis wiadomo jest drogi dotyczy to wszystkich aut Fiata również Są serwisy nieatoryzowane specjalizujące się w naprawach Volvo i ceny są przystępne i nie zwalaja z nóg.Pozdrawiam.

jan
Gość
jan

V50 to Volvo jak z koziej d. trąba. To Focus w przebraniu.

Zbigniew
Gość
Zbigniew

Janek pierdzielisz glupoty tylko płyta podłogowa jest Z Focusa Ii bo to dobra plyta i nie tylko Volvo. korzystalo z niej ale inne marki silnik osprzęt wnętrze nie są z fokusa Więc nie chrzań.

Paweł
Gość
Paweł

Zgadza się silnik i osprzęt są z kraju, którego motoryzacji Szanowny Pan nie trawi czyli z Francji

Buba
Gość
Buba

Akurat zrobiłem taki dystans w 5 dni mam Dustera pół roku 17 tyś przekroczyło i nie ma żadnego problemu. Akurat silnik 1.6 . Byłem nim już na południu Francji na Węgrzech tyle że autostrada odpaliłem 7 l na 100 km a przez Węgry 6.3 po drogach lokalnych nie po mieście. Pozdrawiam

Dariusz
Gość
Dariusz

7 litrów na autostradzie? to raczej do 110 km/h na godzinę jechałeś

Tim
Gość
Tim

Ok, ale rozumiesz komiczność sytuacji? Ty nawet nie siedząc w aucie marki Dacia bo nie „gustujesz” przekonujesz mnie posiadacza nowego Dustera czego moje auto nie da rady zrobić i jakie jest kiepskie?? :)

Higachi
Gość
Higachi

Rozumiem że to Volvo co tak mało pali to benzynowy 1.6? Czy diesel, ale wtedy trzeba porównać do 1.5 dci…

Kitai
Gość
Kitai

To po co w ogóle zabierasz głos w dyskusji? Bo znajomy,bo powiedział etc…

Lolo
Gość
Lolo

Trzeba najpierw mieć te 20 tys.

Paweł
Gość
Paweł

Kolejny fan niemieckiej motoryzacji. Dacia nie jest obciachową marką to widać po sprzedaży w Niemczech i ogólnej sprzedaży. Tak piszą że by nie kupili ci którzy chca kupić a ich nie stać.
Jak narazie nie słychać aby Duster się psuł. Nawet można powiedzieć że jest bezawaryjny. Są mankamenty ale jak we wszystkich w tych samochodach tak uwielbianych z Niemiec też i to w większej skali.

Olo
Gość
Olo

Obciachowe to masz imię.

Zbigniew
Gość
Zbigniew

Czepiam się twego imienienia ciołku Takie jest moje zdanie Twoje może być zupełnie inne mogą Ci się podobać inne auta A mnie inne.To jest forum każdy ma prawo do swojego zdania.

Waldi
Gość
Waldi

Zbigniew tak jak napisałeś, to jest forum ztym tylko że ludzi się nie obraża , obciachowy śmiechu warte

Janek
Gość
Janek

Nie martw się Zbigniew, mimo że się z Tobą zupełnie nie zgadzam, to rozumiem Twój punkt widzenia. Zauważ że piszesz na forum o francuskich samochodach :D stąd ten „hejt”. Znajomy kupił używany I generacji czy nówkę II?

Blannca
Gość
Blannca

Sama bym chętnie poczytala o tych wadach… Jeżdżę dusterem 8 lat, teraz zmieniłam na nowy model. Czytam o tym jaki to duster jest wadliwy, jakie ma niewygodne fotele… Jeżdżę tym autem po Europie i wiem co to za auto. Myślę że te złośliwe komentarze są od osób które wogole w tym aucie nie siedziały i go nie prowadziły.

Paweł
Gość
Paweł

W mojej firmie jest kilka Dusterów zarówno pierwszej jak i drugiej serii. Wszystkie 1,6LPG w odmianie 4×4. Przebieg w najstarszych egzemplarzach to już obecnie grubo ponad 230tyś km i co i jeżdżą, co więcej jak to w firmie o auta nie szczególnie się dba. Coś tam sobie czasem zaskrzypi w środku ale uważam, że nie ma tragedii w moim prywatnym VW Jetta z 2014r wcale lepiej nie jest

Dacia
Gość
Dacia

G, m, t, o, n

Kamil
Gość
Kamil

Panie Zbyszku. Porównywanie Dustera do Volvo to jak porównanie penisa do palca. Proszę zwrócić uwagę na wartość nowych egzemplarzy, a nie prawie 10-letniego strucla do nowego samochodu. Co do kosztów eksploatacji – mało kto wie, że w 1,6 HDi poza paskiem jest jeszcze łańcuch w głowicy, który też ma określoną żywotność (ok. 200tys. km) i porządna wymiana takiego zestawu z robocizną to ok. 3500 zł. Ciekawe jak przyjmą to użytkownicy samochodów o wartości 12-15 tysięcy złotych …

Dzban
Gość
Dzban

W takim wypadku jedyną dostępną opcją 4×4 będzie duster w dieslu. Zawsze jest możliwość, że przeciągają wprowadzenie 1.3tce 4×4, aby wyprzedały się 1.6, nie widzę co prawda powodu takiego postępowania skoro LPG w 1.3tce nie uświadczymy.

Rici
Gość
Rici

Miałem douster 2 lata i powiem tak. Auto takie sobie oo 4 latach poleciały wtryski gazu. Ogólnie nic więcej się nie popsuło. Jedynie fotel przedni padał. Zużycie gazu 11l na 100. Paliwo 9 l. Rewelacji nie było. Jedynie ze to spore auto. Siedzenia kiepskie wręcz okropne. Tylko ten był z rocznika 2012. Najechał 45 tysk i sprzedałem. Bałem się dalej jeździć

Kibic
Gość
Kibic

A ja nie rozumiem po co zakładać gaz ? Albo Cię stać albo nie ? Kup sobie auto jakie chcesz i się nim ciesz , tylko normalnie na benzynę – bo gaz ožywasz pod ukrytą klapką by nie było widać gdyż inaczej na żaden porządny parking nie wejdziesz takim cudem !

adfasfsd
Gość
adfasfsd

a może go stać, bo jeździł na LPG? Cóż…nie każdy, jak Tym jest zwolennikiem płacenia dużych podatków. Nie każdy jak Ty, ma kompleksy tak duże, że uważa, że jak będzie jechał LPG to mu IQ spadnie. Pod klapką ukryty jest wlew paliwa we wszystkich samochodach. Chyba tylko w trabancie było inaczej. A to, że wlew LPG w instalacjach nie-fabrycznych na ogół nie jest pod klapką wynika jedynie z tego, ze producent tam nie przewidział miejsca i , od biedy, z przyczyn bezpieczeństwa (nie każdy lubi wiercić w blasze otwory koło przewodów paliwowych, jeśli da się to robic dalej). Tak jak… Czytaj więcej »

z3miasta
Gość
z3miasta

Jaki „mądry” nick, taka treść postu, czyli od lat – g/upia. Dla wyjaśnienia tzw „luxus mania LPG”: 1. coroczny przegląd techn. auta= dodatk. kasa w błoto 2. szlaban na wjazd na większość zamkn. parkingów 3. sekwenc. przegl. inst. LPG = dodatk. kasa w błoto
4. wym. elem. eksploat inst. LPG = dod. kasa w błoto 5. LPG ma sens, jak auto na siebie pracuje typu usługi, taxi itp itd. 6. wsadź sobie to LPG w …. Miałem – nigdy więcej.

Rrr
Gość
Rrr

Podziel się Pan swoimi przemyśleniami z Mariuszem Pudzianowskim który przerobił swojego Hummera na lpg.

Seb
Gość
Seb

Czasem mam wrażenie że lepiej by było gdyby francuskie.pl wyłączyło możliwość komentowania. Te wzajemne przepychanki odnośnie jaka dana marka auta jest dobra a jaka jest totalnym „paździerzem” są niepoważne. Każdy jeździ tym na co go stać. Wzajemne obrażanie ma kogoś przekonać?

Tomek
Gość
Tomek

Lub każdy jeździ tym co chce. Dlaczego większość uważa, że ludzie kupują Dustera aby się w nim męczyć? Czy nikomu nie wpadnie do głowy, że może się po prostu komuś podobać? Abo, że mu takie auto wystarczy, a pozostałe 70 000 – 80 000 wyda na coś innego? No tak, już słyszę…

adfasfsd
Gość
adfasfsd

Tym bardziej, ze ludzie mają różne potrzeby. Mój kolega z pracy mieszka 300m ode mnie. Jeździmy jednym autem. On ostatnio kupił BMW. Ja – daćkę. Z LPG.
Pytanie za 100 p – jakim jeździmy i dlaczego.
PS. w weekend sobie poużywał beemką

Luk
Gość
Luk

Nie 115 a 100KM bedzie, i podrożeje o 2tyś.

Driusz
Gość
Driusz

na stronie Dacii Duster zmiany. Są już wersje 1.3 tce 4×4. Dodtakowo jest obniżka ceny na silniki 1.3 tce (nie wiem czy to promocja czy zmiana na stałe w cenniku)

Jurek
Gość
Jurek

Jak dzwoniłem do sprzedawcy to powiedział że za dwa miesiące mogę mieć Dacię duster 1.6 SCe 115 ,bo mają biel alpejską a ja chciałem błękit morski.no to chcą wyprzedać te co mają na placu centralnym.