Z okazji Salonu Samochodowego w Chengdu w Chinach, Renault i gwiazda koszykówki, Tony Parker, zawarli porozumienie o współpracy.
Przez następne dwa lata sportowiec będzie promował Nowe Renault Koleos.
Ten flagowy SUV marki Renault, sprzedawany na rynkach całego świata, nie mógł znaleźć dla siebie lepszego ambasadora od Tony’ego Parkera, jednego z najbardziej znanych na świecie francuskich sportowców.
Tony Parker, 31-letni francuski koszykarz, uhonorowany tytułem Mistrza NBA, ustanowił wiele sportowych rekordów i jest obecnie u szczytu swojej kariery i popularności. Z przeprowadzonego przez firmę Repucom sondażu wynika, że osoba Tony’ego Parkera jest na przykład znana co drugiemu Chińczykowi. „TP”, jak nazywają go na całym świecie, jest nie tylko utalentowanym sportowcem, lecz również osobą angażującą się w liczne akcje charytatywne.
Tony Parker, postrzegany za granicą jako symbol „French Touch”, jest również ucieleśnieniem sukcesu, waleczności i elegancji. Renault nie mogło znaleźć lepszego ambasadora do reprezentowania Nowego Renault Koleos na świecie.
Renault Koleos jest atrakcyjnym i prestiżowym autem, potwierdzającym umiejętności Renault w zakresie konstruowania SUV-ów na rynkach całego świata. Tony Parker oświadczył: Chciałbym przyczynić się do zwiększenia popularności i budowania wizerunku Renault na świecie. Wzbudzenie w każdym chęci wypróbowania Renault Koleos byłoby dla mnie pięknym sukcesem naszej współpracy. Jestem dumny ze związania się z Renault, z którym łączą mnie wspólne wartości, zwłaszcza takie, jak prostota i bliskość oraz poczucie odpowiedzialności względem wszystkich klientów. Tony Parker, miłośnik samochodów, zwłaszcza aut sportowych, wspiera również zaangażowanie Renault w rozwój samochodów elektrycznych. Jest to przyszłość motoryzacji – dodaje.
Tony Parker będzie od września 2013 roku twarzą kampanii reklamowej Nowego Renault Koleos na świecie. Współpraca ta, ogłoszona podczas Salonu Samochodowego w Chengdu w Chinach, będzie w ciągu następnych dwóch lat obfitowała w liczne akcje na poszczególnych rynkach zbytu Renault. Będzie również obejmowała wsparcie ze strony Renault dla „Tony Parker Camps”, staży umożliwiających młodzieży doskonalenie swoich umiejętności i bezpośredni kontakt z ich idolem, który nie odcina się od swoich korzeni. Renault będzie również patronowało akcji „Par coeur Gala”, której celem jest zbieranie funduszy na rzecz różnych stowarzyszeń prowadzących działalność charytatywną.
Biografia Tony’ego Parkera
Urodził się 17. maja 1982 roku w Brugii (Belgia) jako syn zawodowego koszykarza amerykańskiego i modelki pochodzenia holenderskiego. Słynący ze swej szybkości i zręczności, Tony Parker, popularnie zwany „TP”, podpisał swój pierwszy kontrakt z Paris Basket Racing. Po zdobyciu w 2000 roku tytułu Mistrza Europy Juniorów, został w 2001 roku zdraftowany do drużyny Spurs z San Antonio i w wieku zaledwie 19 lat wyruszył do Ameryki. Uznany za najszybszego koszykarza, w 2003 roku zdobył swój pierwszy tytuł Mistrza NBA. Po zdobyciu drugiego tytułu w 2005 roku, stał się w roku 2006 pierwszym koszykarzem francuskim wybranym do All-Star Game. W roku 2007 ponownie trafił do All-Star Game i w tym samym roku zdobył swój trzeci tytuł Mistrza NBA. Stał się pierwszym Europejczykiem uznanym za najlepszego gracza w rozgrywkach finałowych.
Tony Parker rozpoczyna współpracę z Renault
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze