Michelin i Renault wdrożą trzy nowe aplikacje w systemie R-Link.
Michelin jest niekwestionowanym autorytetem w zakresie oceny hoteli i restauracji, nic więc dziwnego, że został zaproszony do współpracy w zakresie nowych aplikacji dla Renault R-Link – systemu multimedialnego oferowanego w niektórych modelach francuskiego producenta samochodów. Aplikacje te zostały wprowadzone w dziewięciu krajach: Francji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Holandii, Belgii i Luksemburgu. Aplikacje Michelin dostępne są teraz we wspomnianych krajach bezpłatnie w ramach opcji Digital Pack dostępnej seryjnie z systemem R-Link, a liczba aplikacji dostępnych w Renault R-Link Store zbliżyła się już do stu.
Renault zdecydowało się na współpracę z Michelin w zakresie treści i usług assistance z uwagi na wielkie doświadczenia Michelina na tej niwie w całej Europie. W efekcie klienci w dziewięciu krajach będą mogli korzystać z trzech nowych, bardzo bogatych aplikacji.
MICHELIN Guide Restaurants – jak łatwo się domyślić, aplikacja ta wyświetla informacje o restauracjach znajdujących się w pobliżu, lub w okolicy docelowego miejsca podróży, wraz z menu, cenami, godzinami otwarcia i oczywiście komentarzami inspektora Michelin.
MICHELIN Guide Hotels – funkcjonalność aplikacji analogiczna, jak w przypadku restauracji, ale dotycząca hoteli.
MICHELIN Travel – aplikacja bazująca na zawartości tzw. Michelin Green Guides, czyli Przewodnikach Michelin, cenionych przez turystów na całym świecie. Zawiera mnóstwo informacji na temat atrakcji turystycznych znajdujących się w pobliżu, lub w okolicy docelowego miejsca podróży, w tym opisy, zdjęcia, dostępność w czasie, ceny, a także oceny inspektorów Michelin. Dzięki temu każda podróż nabiera nowego wymiaru, pozwala poszerzyć wiedzę i zobaczyć miejsca, obok których do tej pory nierzadko przejeżdżało się nawet nie wiedząc, że warto tam zajrzeć.
W przypadku Michelin Guide Restaurants oraz Michelin Guide Hotels aplikacja pozwala na łatwe dokonanie rezerwacji (jeśli tylko z systemem sparowany jest – poprzez Bluetooth® – telefon komórkowy) korzystając z funkcji „click to call”, a następnie wpisanie adresu restauracji/hotelu do nawigacji poprzez jedno kliknięcie na ekranie (funkcja „click to nav”).
Opcja Digital Pack dostępna jest we Francji za odpłatnością roczną 69,90 euro. Zawiera nie tylko wspomniane nowe aplikacje Michelin, ale także informacje na temat cen paliw dla 10 najbliższych stacji (dane można sortować wg odległości, lub ceny), Google Calendar, wyszukiwanie najbliższego dealera/serwisu Renault, aplikację TomTom Places (wskazującą ciekawe turystycznie miejsca w okolicy, w miejscu docelowym, bądź dowolnie wybranej lokalizacji), czy Google Task (zadania przechowywane na koncie Google).
Aplikacje dostępne są oczywiście w różnych językach (na zdjęciach prezentujemy wersję angielskojęzyczną).
I szkoda tylko, że Polska, to nie Francja… ;-)
Trzy nowe aplikacje Michelin w Renault R-Link
KG; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze