W samym sercu historycznego starego miasta w Hameln, Autohaus Fischer GmbH, lokalny dealer Citroëna, otworzył pierwszy w Niemczech Citroën City-Store. Stało się to 1. listopada, a dziś, po czterech tygodniach działania, już wiadomo, że był to bardzo dobry pomysł. 150-metrowy showroom w samym centrum miasta, w jednej z najbardziej uczęszczanych galerii, przyciąga wielu potencjalnych klientów.
Citroën City-Store jest bardziej właśnie showroomem, niż klasycznym salonem. 150 m² powierzchni nie pozwala na zorganizowanie pełnej ekspozycji, ale z drugiej strony może się to okazać… zaletą. Po prostu częściej zmienia się ekspozycję przyciągając tym klienta. A dodajmy, że Citroën City-Store ma eksponować nie tylko samochody z aktualnej oferty, ale i przybliżać odwiedzającym historię marki.
Citroën City-Store w Hameln czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 9:30-20:00. Zmieniająca się ekspozycja prezentuje różnorodność gamy modelowej Citroëna. W każdej chwili do dyspozycji odwiedzających są konsultanci z firmy Autohaus Fischer GmbH. Odpowiedzą na każde pytanie ;-) i pomogą skonfigurować konkretny pojazd, a w razie potrzeby wykorzystają gogle wirtualnej rzeczywistości, by zaprezentować to, czego klient oczekuje.
Na parkingu galerii handlowej zawsze są do dyspozycji dwa samochody testowe. To niewiele, trudno więc oczekiwać, że trafi się idealnie w wersję, którą chce się kupić, ale zawsze to coś. W razie zainteresowania innymi modelami, niż dostępne na miejscu, można się umówić na jazdę testową wybranym samochodem w dogodnym dla klienta terminie.
„Ze względu na wyjątkową lokalizacją w centrum miasta, jesteśmy coraz bliżej potencjalnych klientów, a tym samym przyciągamy uwagę szerokiej publiczności. Nasza koncepcja jest dobrze przyjęta, klienci są wręcz entuzjastyczni. Obecnie około 70 potencjalnych klientów dziennie znajduje się w naszym Citroën City-Store. Pierwsze pojazdy zostały już sprzedane bezpośrednio z wystawy” – opowiada zadowolony Ralf Fischer, właściciel sklepu.
„W Citroën City-Store w Hameln realizujemy innowacyjny wizję marketingu samochodowego. Docieramy do grup docelowych, które nie trafiły do klasycznego salonu samochodowego. Cieszymy się, że udało nam się zrealizować ten projekt wspólnie z naszym progresywnym, aktywnym partnerem Autohaus Fischer i możemy zaoferować naszym klientom zupełnie nowe doświadczenie w zakresie poznania naszej marki” – dodaje Peter Wilkenhöner, dyrektor sprzedaży Citroën Germany GmbH.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën Germany
Najnowsze komentarze