Citroën ogłosił kolejną kampanię naprawczą dotyczącą modelu C4. Wizyta w serwisie będzie dotyczyła aktualizacji oprogramowania.
To już druga kampania naprawcza modelu C4, którą Citroën ogłosił w listopadzie tego roku. Problem ponownie dotyczy oprogramowania. Stellantis Polska poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach Citroën C4 oprogramowanie modułu sterującego pojazdu jest nieaktualne, co może spowodować nieprawidłowe działanie wycieraczek przedniej szyby.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 77 Citroenów C4.
Zobacz także: Nowy Citroën C4 oczami angielskich dziennikarzy. Wysoki komfort, wróciliśmy wypoczęci
Przedsiębiorca powiadomił właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów w celu wgrania nowego oprogramowania modułu sterującego pojazdu.
Informacji związanych z kampanią udziela Stellantis Polska Sp. z o.o. (adres: Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa; tel. 22 458 46 85).
UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.
Niniejsza informacja stanowi realizację obowiązków przedsiębiorcy, w zależności od roli pełnionej w obrocie, o których mowa w art. 14 ust. 2, art. 17 ust. 2 lub art. 19 ust. 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, komponentów i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów, zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 715/2007 i (WE) nr 595/2009 oraz uchylającego dyrektywę 2007/46/WE (Dz. Urz. UE L 151 z 14.06.2018 r., str. 1).
Źródło: UOKiK
Najnowsze komentarze